-Ti..fel akartok oda menni?-kérdezte a hídra mutatva WooJin, elképedve, mire barátnőmmel mosolyogva biccentettünk, és a lépcsőket már célba is vettük.
-Gyertek! Ez nincs olyan magasan!-mondta Fló mosolyogva, mikor félertünk, és csak rájuk vártunk.-Ha ez megnyutat: Már volt rengeteg ember, aki átúszott rajta.-utalt a vízre, ami igaz is volt, így helyeslően bólogattam. A fiúk sóhajtottak, majd lassan, mint a lajhárok felsétáltak a lépcsőn.
-És mit is fogunk itt csinálni?-kérdezte MinHo, széttárt karokkal, mire barátnőm a híd végébe mutatott, ami egy jóó pár méterre volt tőllünk. Ötven biztos...na jó több, csak hülyülök.
Persze ebben a hídban annyi a félelmetes, legalábbis nekem, és csak egy kicsit, hogy kocsik, buszok, teherautók, és még vonatok is mennek itt, és érezhető ahogy valamennyire mozog. De amúgy tök szép onnan a kilátás.
-És mit csinálunk a végén?-tette fel az újjabb kérdést HyunJin, mire Fló vállat vont.
-Vissza jövünk.-mondta hátrapillantva. A fiúk olyan szörnyen szörnyülködtek, mintha megkínoznánk őket.
A híd felénél megálltunk, majd barátnőm csípőre tett kezekkel a fiúkhoz fordult. Én hátul álltam, hogy nehogy valaki lemaradjon, vagy nehogy valami történjen velük..esetleg bele esnének a vízben.
-Képeket nem csináltok? Nem igaz, hogy nem szép!-mondta hitetlenül, szörnyülködve egy sort, mire a fiúk észbe kapva előkapták mobiljuk és a gyönyörű tájat kezdték fényképezni. Nevetve megráztam a fejem, majd a korlátnak dőlve, a víz fölé hajoltam, mi kb tízenöt méterre volt tőllünk, és a vízben lévő árnyékom kezdtem vizslatni, ami alig-alig látszott.
A bambulásomból két kar térített vissza a valóságba, mi megragadta a derekam két szélét. A hirtelen jött érintéstől, kissé megugrottam, és ijedten pillantottam a hátammögött lévő fiúra, ki nem más volt, mint Felix.
-Ne ess bele még.-mondta mosolyogva, mire hitetlenül elnevettem magam, és lecsúsztattam kezeit derekamról.
-Mi az, hogy "még"?-kérdeztem értetlenül, mire a fiú legyintve elnevette magát. Észbekapva körül néztem, és ekkor vettem csak észre, hogy a többiek már elindultak, így én is feléjük vettem az irányt.-Gyere, ne maradj le!-mondtam a fiú felé fordulva, ki mosolyogva mellém lépdelt és velem együtt haladt.
-Most az anyám lettél?-kérdezte gúnyolódva, mire megforgattam szemeim, és inkább nem mondtam semmit.
Ahogy a híd végéhez értünk, Fló meg is állt, majd hátra fordult.
-Most irány vissza!-mondta vigyorogva, amire a fiúk csak továbbra is szörnyülködve megfordultak, és ahogy barátnőm elébük ért, meg is indultak, így ismét csak Felix és én maradtunk hátul.
-Szegények..-mondta gúnyolódva, mire a mellettem sétáló fiú elnevette magát.
-Túléljük.-mondta sóhajtva, mire mosolyogva felé kaptam tekintetem.
-Mi Fló-val elég gyakran jövünk ide.-mondtam ismét előre pillantva.-Néha jó csak úgy itt sétálni. Kiszellőztetni a fejünket. Igaz, hogy itt közlekednek kocsik, meg ilyenek, de minket ezek nem zavarnak.-mondtam mosolyogva a többieket figyelve, kik maguk közt beszélgettek, és Fló-t próbálták szídni, de barátnőm csak vigyorogva megfenyegette őket, hogy ha nem hadják abba, megyünk még egy kört, amire ChangBin elnevette magát. Ő és Felix volt az egyedüli ember, kik nem nyavalyogtak.
Mikor mellettünk elment egy kamion, kicsit megrezzent a híd, amire Felix szorosan mellém simult, és egyik kezével átölelte a derekam, mire értetlenül felé pillantottam.
KAMU SEDANG MEMBACA
Be My 1 [Stray Kids | Felix ff.]
RomansaRaRa, csak egyetlen egy videót töltött fel Youtubera, de máris fenekestül felfordult az élete. Nem több 3 percnél az a filmszalag. És mi lett belőle? Nagy baj, vagy nagy élmény? ------------------