18. Egy dolgot elfelejt...

407 20 28
                                    

Ma hajótúrára indultunk a Dunán, de meg kell mondanom kicsit sem tetszett

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Ma hajótúrára indultunk a Dunán, de meg kell mondanom kicsit sem tetszett. Nem tudtam, hogy ennyire nem bírom a hajózást. Folyamatosan forgott a gyomrom és azt hittem elhányom magam. Ráadásul mivel István még most sem szereti az orvoslást, az ilyenek ellen sem talált ki még semmit.

- Nem mehetne gyorsabban ez a hajó? Nem bírom ki sokáig. - Hajolok a víz fölé, hogy ha véletlen ki akarna jönni belőlem a reggelim az ne a hajóra történjen.

- Megoldható lenne. Talán pár napra le tudom csökkenteni a menetidőt, ha beszerelek egy gőzgépet. - Gondolkodik el István.

- Ha már az ötletelésnél vagy kitalálhatnál valamit a hányinger ellen is. - Morgok rá, Ulrick mellém lép és elkezdi simogatni a hátam.

- Minden rendben lesz szerelmem. - Suttogja.

- Hát én nem úgy érzem! - Hunyom le a szemem.

- Nem az én hibám, hogy az orvos akitől tanultam egy szörnyeteg volt. - Morog István mellettem összefont karral.

- Csak jussak le erről a hajóról és bemutatlak a wittenbergi professzoromnak. Majd ő megmutatja neked milyen egy rendes orvos. Az unokatestvére az egyik leglelkesebb orvos, akit ismerek. - Alig, hogy ezt kimondtam megint kihajolok a hajóból. Nem fogom ezt bírni. Meg fogok halni mire partra szállunk.

- Akarom én azt látni! - Fordul el tőlem István. Ezután nem sokat beszéltünk, de szerencsére épen lejutottam a hajóról és pár nap múlva, hála a vonatnak, ahogy megígértem megjelent a Pozsonyi vár kapujában a professzorom és az unokatestvére. A nagyteremben fogadtuk őket.

- Elnézést uram, de én nem a magyar királyhoz jöttem. - Szabadkozik a professzorom, amikor Johan megpróbálja őket betessékelni.

- Sajnálom professzor, de ebben téved. A magyar királyhoz jött. - Állok fel a trónomról Ulrick mellől, hogy a professzor elé siessek. Illedelmesen meghajolok és felmosolygok rá.

- Karl? Mi történt a szemeddel és hogy lettél te király? - Pislog rám kíváncsian, mire kuncogni kezdek.

- Elmagyarázom, de előbb, ha lehet az unokatestvére elvonulhatna egy kicsit a barátommal az orvostudományról tárgyalni? - Látom, hogy a professzor mellett álló fiú szeme csillogni kezd, ami csak fokozódik, mikor a professzor bólint. - István! Vezesd szépen át az urat a szalonba és hallgasd meg!

- De! - Kezd bele, mire komolyan nézek rá.

- Ez parancs! Úgyis mindig azt akarod, hogy parancsolgassak! - Teszem csípőre a kezem, mire elhúzza a száját.

- Igenis őfelsége! - Adja meg magát, majd távozik az orvossal.

- Nem érti, hogy a javát akarom. - Rázom meg a fejem. - Jöjjön professzor szeretném bemutatni önt a férjemnek. - Ulrick ekkor áll fel, arca ragyog a mosolyától, ahogy a szoba szélén elhelyezett asztalhoz lép, ahova a professzoromat vezettem.

A császár írnokaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ