Bu medyayı daha önceden koymuş gibiyim.Olsun okuyucugumun isteği üzerine (cry) bölüm yazıyorum.Bunu gerçi rüyamda Jung Jaehyun versiyonunu gördüm. :)))Eğer ben hayal et yazıyorsam asla kötü sonla bitirmem.(sanırım.)
Sonu kötü bitecekse neden hayal olsun?
İçeriği üzüntülü olur küfürlü olur ama sonunu mutlu getiririm.Neyse başlayalım hikayeye.♥
Umarım beğenirsiniz.♥
*****************************
"Anne!Hemen eve dön babam kardeşimi öldürmeye çalışıyor!"
"NE!Babanı oyala kızım hemen geliyorum!"
Evet.Babam kardeşimi öldürmeye çalışıyordu.Kardeşim geçen gece bir kızla yatmış.Kızın babasıda kız hamile olunca kimin yaptığını öğrenmiş.Kız bebeği aldırmış ama babası çok sinirlenince babama söylemiş.Babamda buna haliyle kızdı adamda üstüne gelince böyle bir şeye kalkıştı.Lan daha ben bu yaşımda biriyle yatmadım be!Sanırım kardeşim o zaman alkol aldı yoksa asla böyle bir şey yapmaz.Annemin dediğini yapıp kardeşimi kurtarmaya çalıştım.Pek başarılı da olamadım.
"Baba yaptı bir hata affet bu sefer o senin kanını taşıyor ona böyle davranamazsın!"
"Onun ne yaptığının bilmiyormusun sende mi ölmek istiyorsun!"
"Çocuklarına hiç saygın yok mu senin at o bıçağı!"
"O benim çocuğum değil artık onu her kolladığında sen de değilsin unutma!"
"O senin çocuğun olmasada benim kardeşim!"
Babam bıçağı solladığında omzuma geldi ve omzumda bir soğukluk hissetmeye başladım.Acısı daha belli değildi ama zaman ilerledikçe acımaya başlıyordu.Önümdeki beze benzer şeyi alıp omzuma bastırdım.
"Aldın mı intikamını!"
"Daha değil."dedi ve elindeki benim kanım ile kirlenmiş bıcağı kardeşime sapladı.Ben odada çığlık atarken babam elini ağızıma götürmüş.Eğer susmassam ikimizide öldüreceğini söyledi.
Annem geldiğinde babam evden kaçmış ben omuzumdaki acıdan dolayı onu durduramamış.Jaemin kanlar içinde elimi tutmuş kıvranırken annem bu manzaradan dolayı donakalmış benim seslenmemden sonra hemen yanımıza gelip ambulansı aramış sonrada anlımızdan öpüp bir kaç şey seslenip evden gitti.
Ne yani bunca zamandır yalanlarla mı büyütüldük?
Ambulans buraya geldiğinde kapıyı tıklattılar ama evde sadece biz vardık zor da olsa kalkmaya çalıştım ve kolumu duvarlara surterek kapıya ilerledim.Ambulanstaki kişiler beni tutup odaya yöneldiler ve Jaemini sedyeye yatırıp ambulansa götürdüler bende ambulansa bindim ve hastaneye gittik.
Jaemin'in yarası derindi ve kan kaybediyordu.Annem ile babam tarafından terk edildik Jaemin tarafındanda terk edilmek istemiyordum.Benim yarama dikiş atıldı ve serum bağladılar.Serumum bittiğinde ayağa kalkıp Jaemin'in olduğu yer ameliyathaneye gittim.Doktorlar acil kan bulunması gerektiğini söylediler ama AB kan bende yoktu.Bu yüzden hastane içerisinde duyuru yapıldı.5 dakika sonra bir adam geldi ve Jaemin in kanından olduğunu söyledi.Adamın elinden tutup kan verme odasına götürdüm.Adam kanı verdikten sonra hemşireler kanı Doktora götürdüler.O sırada adam bana dönüp.
"Sevgilin mi?"
"Hayır kardeşim."
"Ah üzgünüm."
"Sorun değil."
"Sakıncası yoksa ona ne oldu?"
"Babam bıçakladı."