"Gerizekalı"
"Gerizekalı deme Bana!"
"Gerizekalı oldu mu!"
"Aptal!"
"Sensin o öküz!"
[Evett uzun zaman oldu yine karsinizdayim.Hikayeyi yine düşünmeden yazıyorum bakalım sonu ne olucak!Iyi okumalar!]
Yine yugyeom ile kavga ediyorduk. Reklam filminde bir kızla öpüşmesi yakın temas kurması gerekiyormus vazgecebildigi yerde kabul etti ve bende bunu önceden bildiğim için kabul ettiğinde yaygara cikarmistim hangi erkek sevgilisi varken biriyle yakın temas ve öpüşme halinde bulunur!"Çok kiskançsin!"
"Sevgilimi kiskanamazmiyim."
"Ya sadece iş için yapıyorum gerçek duygumla mi yapıyorum!"
"Ya Kim Yugyeom!Senin sevgilin var unutma!"
"Bana hiç yardımcı olmuyor Ama!"
"Ne istiyorsun o kızla seni yanyana getirip opusturmemi mi istiyorsun!"
"Evet!"
Gözlerim dolmaya başlamıştı artık katlanamıyordum bu işten vazgeçse olmaz mıydı.
"Git Yugyeom!"
"Gitmiyorum."
"Defol!"
"Buda ayrıldık demek yani.Peki ayrılalım."
"Evet ayrılalım en iyisi bu çok istediğin o kızla git sevgili ol öpüş!"
Yugyeom ceketini ve telefonunu alıp kapıyı çarparak evden çıktı.
Hata onundu,bir reklam yüzünden....Aish benden ayrıldı.😭😭😭😭😭😭
Kapıya yaslanip dizlerimi kendime çektim ve ağlamaya başladım.
Sabah olmuştu ve ben hala ağlıyordum belki Yugyeom gelir diye de uyumamıştım kapının önünde sadece dizlerimi çekmiş bir halde gözlerim şişik bekliyordum.
Telefonumu alıp sabahın 5 inde soo ah'ı aradım.Uykuluydu zar zor konuşuyordu.
"Aloo."
"Soo ah ,ayrıldık."
"Nee!"
"Niye niçin neden!"
"Kavga ettik evi terk etti."
"Ahhh iyi misin?"
"Hayır."
"Bekle geliyorum."
"Tamam"
Koltuğa oturup yastığı kucağıma aldim ve ağlamaya başladım.O sırada kapı çaldı ve kapıyı açmaya gittim.
"Kızım bune hal!"
"Kötü muyum."
"Arkadaşım olmasan korku evine girmiş gibi hissederdim."
"Off"
"Gel anlat bana herşeyi."
Kapıyı kapatıp salona oturduk.
Herşeyi anlattım.Sadece diyeceğini bekliyordum.
"Ah Yugyeom mal Yugyeom.Aslinda sende de biraz hata var."
"Ben ne yaptim."
"Çocuğu evden kovdun salak!"