"Bambamie!"
"Efendim (Y/N)?"
"Çok sıkıldım."
"Yarın sınav var ona çalış."
"Ya of zaten hep sonuncu oluyorum."
"Işte çalış sonuncu olmazsın."
"Sen çalıştın mi?"
"Şuan ne yapıyorum sence?"
"Çalışıyorsun."
"Off ya."
"Eğer benimle birlikte çalışırsan seni sinemaya götürüp akşam yemeğine cikarticam."
"Cidden mi!"
"Evet ama çalışırsan."
"Tamam da ben konuları bilmiyorum."
"Defterini felan al gel odama."
"Tamam."
Yukarıdaki odama çıkıp defterimi kalemimi alıp BamBam'ın odasına yöneldim.Durum şu ki bambam ile annelerimiz sayesinde tanıştık annelerimiz iş arkadaşları,bizde bambam ile kaynaşınca aynı evde yaşar olduk ama sevgili durumu yok tabi ben seviyorum ama onun duygusunu bilmiyorum.Belli etmek istemiyorum aramızdaki ilişki bozulur diye...
"Bambamie!"
"Gel"
Yanına oturup basladik sınava çalışmaya bambam bana konuları anlattı bende not alıp test çözmeye döndüm 3 saat sonra çalışmamız bitti ve saate baktim akşam 7 olmuştu.
"Hadi gidelim Bambamie."
"Git giyin."
"Tamam."
Dedim ve odama donup genel olarak kısa bir krem rengi etek giyip yarim kol beyaz t-shirtimi giydim.Beyaz çoraplarımı bileğinin üstüne kadar çekip beyaz ayakkabılarımı temizledim.Makyaj masama oturup sade bir makyaj yaptım ve temizleriyim beyaz ayakkabılarımı elime alıp kapıya yöneldim.
BamBam sadece bana bakıyordu bakışı aynen;
Öküzün trene baktığı gibiydi.(Allah im sen affet.)
"Kötü mu olmuş Bambamie."
"Yok iyi.de çok kısaymış etek hiç giymeseydin bari."
Ayakkabiligin üstünde duran ince kitabı alıp Bambam a firlattim gülüp yanima geldi.
"Yanimdan ayrılırsan sonu kötü olur."
"He tabi."
***
"Bambamie!"
"Ne?"
"Bu sefer sen sec istediğin filmi itiraz etmeden giricem söz."
"O kadar büyük söz verme bence"
"Niye."
"Tamam seçtim filmi.Sen otur ben alayım."
"Peki."
Bambamin ne seçtiğini bilmiyordum.Herseyden habersiz mal gibi oturuyordum.
BamBam yanima gelince ona baktim.
"Aldim biletleri film 15 dakika sonra başlayacak girelim mısırları felan alalım."
"Tamam."
Mısırlarımızı kolalarımızı alıp salona geçtik salon doluyordu.
Yanında BamBam diğer yaninda birkaç adam oturuyordu.Birde kısa etek giymistim hay şansıma tüküreyim ben.Salon kapkaranlık olduğunda kimseyi göremiyordum BamBam in nerede oturduğunu bile göremiyordum ya sağımda mi solumda mi bu çocuk!