💥💨Jackson^GOT7^*istek*💨💥

311 17 21
                                    

GOT7-Jackson istek üzerine yazılmıştır.

****

Gece:00.56

Daha evleneli 6 ay olmuş ama son zamanlarda Jackson her zaman eve geç gelmeye başladı.

Endiseleniyordum.Basina bir şey geleceğinden korkuyordum.Ama her seferinde sarhoş oluyordu.
Artık bikmistim dışarda ne yaptığını öğrenmek istiyordum bu yüzden yarın akşam onu takip edecektim.Suan tek yapmam gereken onu beklemekti.

Gece:03.47

Jackson eve girdi.

Yine sarhoştu.

Durdurup nereye gittiğini sordum.Bana

"Git uyu (Y/N)!"

Dedi.

Kızmaya başlamıştım ve bağırmaya basladim.

"Bunca saattir uyumadim seni bekledim Jackson!"

"Uyusaydın o zaman!"

"Kocam dışarda ben nasıl uyuyayım nerede olduğunu söylemeliydin en azından!"

"Sanane be!"

Dedi ve yukarıdaki odamıza çıktı.

Yorgan,çarşaf,yastığı odamızdan alıp aşağı kattaki salona gittim.Koltuga serip uyudum.

Sabah:10.12

Daha yeni uyanmıştım.Koltugun üstündeki eşyaları toplayıp odama ciktim.Jackson hala uyuyordu.

Eşyaları koyup mutfağa gittim.Kahvaltiyi hazırladıktan sonra Jackson'ı uyandırmaya gittim durtukleyip aşağı indim.

Kahvaltısını yaptı.Ve bana bakmaya başladı.

"Ne var?"

"Eşime bakamaz miyim?"

"Daha yeni mi aklına geliyorum?"

"Bir şey mi oldu niye sert davranıyorsun?"

"Dün niye geç kaldın."

"İşim uzun sürdü."

"Neden sarhostun?"

"Geç kalıyorum (y/n) gitmem gerek."

Alnımdan öptü ve ceketini alıp cikti.

Yalan söylüyor diye korkuyordum ama pekte emin değildim.

Saat:18.30

Jackson'ı gelmesine 10 dakika vardi.O sırada telefonla uğraşırken özel numaradan bana bir mesaj geldi.

*jackson ile bir kızın öpüşürken ki fotografi*

Altındaki mesaj:

"Kocan seni aldatıyor (y/n) hala nasıl sana bakabiliyor?"

Gözlerim sadece fotoğrafa odaklanmıştı.Aglamaya başlıyordum.Yukari çıkıp dolabın üstünden valizi aldim ve kıyafetlerimi doldurmaya başladım.O sırada soyleniyordum.

"Zaten hep geç kalıyordun!"

"Sarhoş gelmenin sebebi başka kızlarla olman mi?"

"Beni sevmiyorsan boşansaydın!"

"Neden hayatımı mahvettin 6 aylık evliligimizi çöpe attın ah Jackson!"

"Senden nefret ediyorum."

Valizi kapatıp sırt çantamı aldim.Icine biriktirdiğim tüm paralarımı koyup evden ciktim.Garajdaki arabamın bagajını açıp bavulumu koydum.Bagaji kapatıp arabaya tam binerken kolumu tutan o el bana engel oldu.

"Nereye gidiyorsun?"

"Sanane!"

"Kocanım senin bana söylemelisin!"

"Artık değilsin."

"Ne demek değilsin!"

"Kolumu bırak!"

"Bırakmıyorum!"

Telefona gelen fotoğrafı ona gösterdim.Elimi bıraktığında kolumu ovusturup ona baktim.

"Bu ne Jackson geç gelmenin sebebi bu mu!"

"Hergece sarhoş olman,Bana bağırıp cagirman,kızlarla takıldıgım için mi!Madem böyle yapacaktın neden evlendin benle!"

Sessiz kalmıştı en çok bundan nefret ediyordum.

Telefonumu alıp arabaya bindim ve Jackson'dan uzak yer nereyse oraya gittim.

***Otel***

Kaldığımız yerden uzak bir otele yerleşmiştim.2 hafta burada kalıp yeni bir ev tutup oraya yerleşecektim.
Esyalarımı yerleştirirken telefonum çalmaya
Başlamıştı.

                                   🍀Youngjae🍀

Arıyor...

Aç        Reddet

Jackson bu durumda Youngjae'yi aramış olmalıydı.Bu yüzden açmadım.Tabi bu aramalar 5 gün boyunca sürdü.

*5 gün sonra*

Otelde sarhoş bir adam 25-30 yaşlarında tüm otel kapılarına vurarak dolanıyordu.Sesleri daha duymamıştım.Geceydi ve saat 8'e geliyordu.Kapiyi açıp kuru temizlemenin olduğu yere gidecekken o adam beni gördü ve hızlıca yanıma geldi ben daha neler olduğunu anlamadan adam beni odama soktu ve kendisi de girip kapıyı kapattı.Ustume doğru geliyordu.Bende bağırmaya başlamıştım.

"Defol git pislik!"

"Imdat!Yardim edin!"

Masaya doğru yaklastigimda masanın üstünde duran vazoyu alıp tam adamın kafasına vuracakken kolumu tuttu. Tuttuğu kolumu geri çekmeye çalışıyordum ama beni duvara yasliyordu.kolumu tuttuğu yerdeki vazoyu diğer elime aldim.O sırada içeriye guvenlikler geldi yanlarinda Jackson ve GOT6 vardı.Onlar müdahale etmeden elime aldığım vazoyu adamın kafasına vurdum.Adam bayılmıştı ve ellerim kan olmuştu.Beyaz kapşonlum da kan olmuştu ellerimi yüzüme getirdim ve yere eğilip ağlamaya başladım.Jackson hemen yanıma geldi ve bayılan adamı yumruklamaya başlamıştı.

Guvenlikler yerdeki adamı alıp gittiklerinde (GOT7) önüme eğilip beni sakinleştirmeye çalıştılar.Jackson beni kucağına aldi ve odadaki yatağa otutturdu ve sarıldı.

Beni aldattığını düşünecek zamanım yoktu o adam bana bir şey yapacak diye çok korkuyordum.

"Özür dilerim,hepsi benim suçum seni göndermemeliydim."

Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.Her geçen dakika Jackson a  daha da sariliyordum.

(Yazar notu:Köye gidiyoruz ve benim midem çok kötü Ins kusmam.)

"Seni aldatmadım (Y/N) aldatamamda ben sadece kafa dağıtmak için geceleri geç geliyordum ama hiç bir kıza bakmadım.O kız liseden beri beni seviyordu o gece sarhoş olunca beni de görünce dudağına yapıştı.Gece sana bagirmamin nedeni  o nedenden dolayı sinirlenmiştim."

"Beni bir daha bırakma Jackson"

"Asla!"

Eşyalarımı toplayıp hep beraber evimize geri döndük.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Son 1 tane istek kaldı sanırım.I love you☆♡☆♡☆♡☆♡


 

ッGOT7•NCT PicsッHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin