Day 2
" Και μαζί με όλα αυτά τα 'τρομακτικά' γεγονότα, χώρισες κιόλας. " είπε ο Brian και έφαγε μία ακόμα πιρουνιά από τα μακαρόνια.
" Ακριβώς " είπα και ήπια λίγο νερό.
" Ούτε σαπουνόπερα " είπε μπουκωμένος και στριφογύρισα τα μάτια μου.
" Καμία σχέση μωρό μου " είπε γελώντας η Kathryn και αυτός ανασήκωσε τους ώμους του.
" Και θα μείνεις εδώ εε? " ρώτησε και τον κοίταξα.
" Μόνο απόψε. Αν και δεν ήθελα " είπα και η Kathryn με κοίταξε άγρια.
" Δε θα σε άφηνα μόνη εκεί. Ποιος ξέρει τι άλλο θα γινόταν " είπε και χαμογέλασα.
Χαίρομαι που η φίλη μου νοιάζεται για μένα.
" Έχει δίκιο η Kathryn. Καλύτερα να είσαι εδώ μαζί μας " είπε ο Brian και χαμογέλασα.
" Αλλά δε ξέρω κατά πόσο θα είμαι ήσυχος " είπε και κοίταξε πονηρά την Kathryn.
" Brian! Ντροπή! " είπε η Kathryn και τα μάγουλα της πήραν ένα ροδοκόκκινο χρώμα.
" Σιγά βρε αγάπη μου. Λες και δε ξέρει από αυτά " είπε ο Brian και χαχάνισα.
" Ελπίζω να έχετε ωτοασπίδες " είπα και ο Brian γέλασε καθώς η Kathryn συνέχιζε να τον κοιτάζει άγρια και να είναι κατακόκκινη.
" Melinda θα ήθελες να πάμε μία βόλτα? " με ρώτησε η Kathryn μετά από λίγο.
" Ναι φυσικά " είπα και χαμογέλασε.
" Ωραία πηγαίνετε εσείς. Θα μαζέψω εγώ εδώ και θα πάω να κοιμηθώ λίγο. Και το απογευματάκι να βάλω καμιά ταινία να δούμε " είπε ο Brian και η Kathryn τον φίλησε πεταχτά.
" Είσαι ο καλύτερος " είπε και χαμογέλασα.
Πολύ χαίρομαι που τους βλέπω έτσι. Είναι πολύ ταιριαστό ζευγάρι
" Μelinda πάμε? " ρώτησε η Kath και έγνεψα.
Βγήκα από το σπίτι και μπήκα στο αυτοκίνητό της.
" Πόσο καιρό είσαι με τον Brian? " ρώτησα μιας και δεν θυμόμουν ακριβώς το πόσο καιρό ήταν.
" 1,5 χρόνο " είπε χαρωπά και χαμογέλασα.
" Είσαι πολύ ευτυχισμένη εε? " ρώτησα και αναστέναξε.
" Πάρα πολύ. Πραγματικά Melinda είμαι ερωτευμένη! " είπε και χαμογέλασα.
Μετά από λίγο φτάσαμε στο Κέντρο.
Η ιδέα της Kathryn να έρθουμε μία βόλτα στο κέντρο να ψωνίσουμε πιστεύω ήταν πολύ καλή. Να ξεχαστώ κι εγώ λίγο.