Κεφάλαιο 10

102 18 3
                                    

' Σε παρακαλώ Melinda. Ξύπνα. Δεν πρέπει να κοιμάσαι άλλο '


" Μωρό μου " άκουσα μία φωνή και ένιωσα ένα χέρι να χαϊδεύει το κεφάλι μου.

" Ξύπνα αγάπη μου " είπε ο Alexander και χαμογέλασα.

" Έλα ομορφιά μου " ξανά είπε και άνοιξα τα μάτια μου σιγά-σιγά. 

Η μορφή του εμφανίστηκε μπροστά μου και χαμογέλασα.

" Μμ καλημέρα " μουρμούρισα και με φίλησε πεταχτά στα χείλι.

" Έλα κάτω, έχω ετοιμάσει πρωινό " είπε και σηκώθηκε.

Χαμογέλασα και τεντώθηκα. 

Βγήκε από το δωμάτιο και εγώ έμεινα να κοιτάω την πόρτα με ένα χαμόγελο στα χείλι. 

Ο Jonathan ποτέ δεν με είχε ξυπνήσει έτσι.

Νιώθω τόσο ευτυχισμένη.

Αλλά νιώθω και περίεργα ακόμα.

Είναι περίεργο να είσαι ζωντανή και να ξυπνάς στον παράδεισο και να έχεις σχέση με τον Άγγελο του Παραδείσου. 

Πέταξα τα σκεπάσματα από πάνω μου και σηκώθηκα. Προχώρησα στη τουαλέτα και έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου. Κοιτάχτηκα στον καθρέπτη και αναστέναξα. 

Βγήκα και πήγα κάτω. Μπήκα στην κουζίνα και είδα έτοιμο πρωινό στο τραπέζι.

" Καλημέρα " είπα στον Alexander και έβαλε μία κανάτα με χυμό πάνω στο τραπέζι.

" Καλημέρα μωρό μου " είπε και χαχάνισα.

 " Που είναι το αστείο? " ρώτησε και έκατσε στην καρέκλα κι έκανα κι εγώ το ίδιο.

" Απλά είναι περίεργο αυτό " είπα και με το δάχτυλο μας έδειξα εμάς το δύο.

" Να το συνηθίσεις " είπε και μου έκλεισε το μάτι. 

" Τι θα κάνουμε σήμερα? " ρώτησα και ήπια λίγο καφέ. 

" Θα κάτσουμε σπίτι μου " είπε και κατσούφιασα.

" Μην κατσουφιάζεις Melinda. Δεν μπορείς να τριγυρνάς σαν να είσαι στην Γη. Δεν έχουμε καφετέριας και άλλα μέρη διασκέδασης εδώ" είπε και αναστέναξα. 

Ναι αλλά έχουμε στην Γη. 

" Μου ήρθε μία ιδέα! " είπα και σήκωσε το φρύδι του. 

Κι με αυτή την κίνηση είναι σέξι γαμώτο.

" Τι ιδέα " είπε και χαμογέλασα.

" Τι θα έλεγες να έρθεις εσύ στην Γη και να βγούμε? " τον ρώτησα και φαίνεται να το σκέφτεται.

RealityOnde histórias criam vida. Descubra agora