Κεφάλαιο 12

100 18 0
                                    


Μπήκαμε μέσα στο σπίτι μου, με άρπαξε από το χέρι και μας οδήγησε στο δωμάτιο μου. Γύρισε απότομα προς το μέρος μου, με έπιασε από την μέση, με έφερε κοντά του και ένωσε τα χείλι μας. 

Άρχισε να με φιλάει άγρια ώσπου σταμάτησε. Με γύρισε και με κόλλησε στον τοίχο. Αυτός είχε θέαμα την πλάτη μου. Άφηνε υγρά φιλιά στον λαιμό μου και σιγά-σιγά κατέβαζε το φερμουάρ του φορέματος μου. Το φόρεμα έπεσε κάτω και ο Alexander με γύρισε ώστε αν βλέπει το πρόσωπο μου. 

Ανυπόμονα έπιασα την άκρη της μπλούζας του και την έβγαλα. Με τα χέρια μου χάιδεψα το καλογραμμένο σώμα του. 

Με έπιασε από την μέση και με ξάπλωσε στο κρεβάτι. Ανέβηκε πάνω μου και ένωσε τα χείλι μας. 

Χωρίς να διακόψω το φιλί μας, με τα χέρια μου άρχισα να ξεκουμπώνω το παντελόνι του. Το κατέβασα λίγο και μετά το έβγαλε μόνος του. 

Πλέον ήμασταν και οι δύο με τα εσώρουχα. 

Άρχισε να με φιλάει στον λαιμό και με μία κίνηση έβγαλε το σουτιέν μου. 

Κατέβηκε στο στήθος μου και άρχισε να πιπιλάει τις ρόγες μου. 

Τύλιξα τα πόδια μου γύρω από τη μέση του και άρχισα να τρίβομαι πάνω του. 

" Σε θέλω " ψέλλισε και αναστέναξα. 

" Κι εγώ. Μέσα μου. Τώρα " είπα και τον άκουσα να χαχανίζει.

" Να μη σε βασανίσω λίγο? " ρώτησε και έβαλε το χέρι του στη περιοχή μου πάνω από το εσώρουχο μου. 

" Όχι Alexander> Σε θέλω μέσα μου " κλαψούρισα και δάγκωσε την ρόγα μου καθώς έτριβε την περιοχή μου πάνω από το εσώρουχό μου. 

" Γαμώτο Alexander " αναστέναξα και δάγκωσα το κάτω χείλος μου. 

Με μία κίνηση έσκισε το εσώρουχό μου.

" Έιι αυτό ήταν το αγαπημένο μου " παραπονέθηκα και έβαλε ένα δάχτυλο μέσα μου και με κοίταξε.

" Θα σου πάρω άλλο μωρό μου " είπε χαχανίζοντας και χωρίς να βγάλει το δάχτυλό του από μέσα μου άρχισε να γλύφει την κλειτορίδα μου. 

" Alexander μη με βασανίζεις " κλαψούρισα και έβαλε δεύτερο δάχτυλο μέσα μου. 

Άρχισε να τα κουνάει αργά και αναστέναξα.

Τα έβγαλε και ήρθε από πάνω μου. 

" Με θες? " ρώτησε και δάγκωσε το κάτω χείλος μου με τα δόντια του.

RealityWhere stories live. Discover now