" Ας κάνουμε τις σκέψεις σου, πραγματικότητα " ψέλλισε ανάμεσα στο φιλί μας και με έριξε στο κρεβάτι.
Ανέβηκε πάνω μου και άρχισε να με ξανά φιλάει. Τύλιξα τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του και αυτός με τα χέρια του ξεκούμπωσε το πουκάμισο που φορούσα.
Χωρίς να διακόψει το φιλί, μου το έβγαλε. Με κοίταξε στα μάτια και μετά άρχισε να φιλάει τον λαιμό μου καθώς το ένα του χέρι χάιδευε όλο μου το σώμα.
Το χέρι του έφτασε στην περιοχή μου και άρχισε να την χαϊδεύει πάνω από το εσώρουχο
" Πόσο με αναζητάς? " ρώτησε στο αυτί μου και αναστέναξα.
" Πολύ! " ψέλλισα και αναστέναξα.
" Είσαι υγρή? "ρώτησε κοιτάζοντας με πονηρά και έβαλε το χέρι του μέσα από το εσώρουχο μου.
" Στάω " αναστέναξα.
" Να βάλω "
" Ναι ναιι " φώναξα περιμένοντας να με ευχαριστήσει.
" Πόσο το θες? " ρώτησε και με χάιδευε βασανίζοντας με.
" Σε παρακαλώ Alexander " φώναξα και δάγκωσα το κάτω χείλος μου.
" Με παρακαλάς για ένα δάχτυλο, φαντάσου να μπω ολόκληρος μέσα σου " ψιθύρισε στο αυτί μου.
" Ωωωω ναιιι κι αυτό το θέλω " είπα αναστενάζοντας.
Ξαφνικά εισέβαλε ένα δάχτυλο μέσα μου.
" Alexander κι άλλο " φώναξα και άρχισε να ρουφάει τον λαιμό μου.
Άρχισε να κουνάει αργά το ένα του δάχτυλο μέσα μου.
" Alexander πιο γρήγορα. " αναστέναζα ώσπου ένωσε τα χείλι μας.
Έβαλε κι δεύτερο δάχτυλο μέσα μου καθώς με φιλούσε και συνέχισε να τα κουνάει αργά. Μούγκριζα μέσα από το φιλί μας καθώς τράβαγα τα μαλλιά του.
Εισέβαλε και τρίτο δάχτυλο μέσα μου και σταμάτησε να τα κουνάει.
Ξεκόλλησα τα χείλι μας και τον κοίταξα άγρια.
" Μη με βασανίζεις " είπα και δάγκωσα το κάτω χείλος μου.
" Θέλω να σε γαμήσω άγρια " ψέλλισε στο αυτί μου και έκανα μία κίνηση με την λεκάνη μου ώστε να αρχίσει να κουνάει τα δάχτυλα του.
" Κάντο " είπα και δάγκωσα το κάτω χείλος μου.
Ξαφνικά άρχισε να κουνάει τα δάχτυλα του αλλά όχι όσο ήθελα.