" Εδώ είναι " είπα στον Alexander και του έδειξα το κλαμπ.
Πάρκαρε εύκολα σε μία άδεια θέση το αυτοκίνητο του και βγήκαμε έξω. Ακριβώς μπροστά μας περίμεναν η Kathryn και ο Brian.
Ο Alexander με έπιασε από την μέση και αρχίσαμε να περπατάμε προς τα παιδιά.
"Έχει αρκετό κόσμο. Ελπίζω να βρούμε τραπέζι " είπε ο Brian και μπήκαμε μέσα.
Πράγματι είχε πολύ κόσμο.
Πολλά 18χρονα να φασώνονται, να μεθάνε, να χορεύουν σαν να μην έχουν χορέψει ποτέ στη ζωή τους.
" Εδώ " φώναξε η Kathryn και πήγαμε σε ένα άδειο τραπέζι που βρήκαμε
Μέσα σε λίγα λεπτά μία σερβιτόρα ήρθε.
" Τι θα πάρετε? " ρώτησε και κοίταξε προκλητικά τον Brian και τον Alexander.
Μόνο και κάτι το οτιδήποτε. Το ψεύτικο ξανθό μαλλί της δε θα υπάρχει.
" Ένα ουίσκι " είπε ο Alexander και με κοίταξε.
" Εσύ μωρό μου τι θα πάρεις? " με ρώτησε και χαμογέλασα.
" Μία βότκα λεμόνι " είπα καθώς κοίταξα την σερβιτόρα ειρωνικά και αυτή ξίνισε.
" Κι εγώ ένα ουίσκι με πάγο " είπε ο Brian.
" Εγώ μία βότκα πορτοκάλι " είπε η Kathryn και η σερβιτόρα έφυγε.
Μετά από λίγο ήρθαν τα ποτά μας.
Έπιασα γρήγορα το ποτήρι μου και άρχισα να πίνω.
" Μη μου μεθύσεις " φώναξε ο Alexander και γέλασα.
" Ποτέ δεν έχω μεθύσει " είπα και με κοίταξε.
" Ψέμα! Είχες μεθύσει όταν πρωτοτσακωθηκες με τον Jonathan " είπε και γούρλωσα τα μάτια μου.
" Ααα και όταν έκλεισες τα 19 και έκανες γενέθλια σε ένα κλαμπ " πρόσθεσε και ήπιε λίγο από το ουίσκι του.
" Ααα ναι και όταν είχε γενέθλια η Kathryn " είπε ήρεμος.
" Που..Που το ξέρεις? " τον ρώτησα άναυδη.
" Πάμε να χορέψουμε? " ρώτησε και σηκώθηκε όρθιος.
Σηκώθηκα κι εγώ και πήγαμε στο κέντρο.
Είχε μπει ένα ήρεμο αλλά προκλητικό τραγούδι.
Τύλιξε τα χέρια του γύρω από τη μέση μου κι εγώ γύρω από τον λαιμό του και αρχίσαμε να χορεύουμε.
" Βλέπεις μωρό μου. Είμαι ο Άγγελος του Παραδείσου. Ξέρω τα ΠΆΝΤΑ για σένα " είπε στο αυτί μου και άφησε μία δαγκωνιά στον λαιμό μου.