Άνοιξα τα μάτια μου και τεντώθηκα. Κοίταξα δίπλα μου, πουθενά ο Alexander.
" Alexander? " φώναξα και σηκώθηκα από το κρεβάτι.
Τύλιξα το άσπρο σεντόνι γύρω μου και βγήκα από το δωμάτιο.
Κοίταξα σε όλο το σπίτι μου. Είχε φύγει.
" Alexander αν με ακούς, έλα σπίτι μου. Ή πάρε εμένα σπίτι σου " μίλησα μόνη μου αλλά τίποτα.
Στριφογύρισα τα μάτια μου και πήγα στην τουαλέτα.
Μπήκα στην μπανιέρα και έκανα ένα χαλαρωτικό μπάνιο.
Τύλιξα μία πετσέτα γύρω μου, πήγα στο δωμάτιο και φόρεσα καθαρά ρούχα.
" Πως να επικοινωνήσω μαζί του γαμώτο" μονολόγησα και άρπαξα το κινητό μου.
Είχα ένα μήνυμα.
Το άνοιξα γρήγορα.
' Melinda δυστυχώς δεν μπορείς να δουλέψεις άλλο στο εστιατόριο. Βρήκα μία άλλη που μπορεί να δουλεύει και καθημερινά. Στον λογαριασμό σου έχω βάλει όλα τα χρήματα. Καλή συνέχεια. -Emily '
Τέλεια.
Ξέμεινα και από δουλειά τώρα.
Αναστέναξα και πήγα στην κουζίνα και άρχισα να μαγειρεύω κάτι πρόχειρο.
Το κινητό μου χτύπησε. Το άρπαξα και το σήκωσα.
" Ναι? "
" Melinda? H Kathryn είμαι "
" Ααα γεια Kathryn " είπα απογοητευμένη
" Τι κάνεις? Πως πέρασες χθες? "
" Πολύ καλά εσύ? "
" Κι εγώ μια χαρά. Να σου πω, ο Brian θα δουλεύει μέχρι αργά. Θες να έρθω από εκεί? Να δούμε και καμιά ταινία. "
" Πφφ. Ναι έλα. Σε περιμένω "
" Οκ τα λέμε " είπε και το έκλεισε.
Γαμώτο που είσαι Alexander?
....
" Και πως γνωριστήκατε? " με ρώτησε και βολεύτηκε καλύτερα στον καναπέ.
" Εμ.. Πήγε να με χτυπήσει ένα αυτοκίνητο και με έσωσε " απάντησα στην ερώτηση της Kathryn και με κοίταξε έκπληκτη.
" Άωω είναι ο σωτήρας του " είπε και χαχάνισα.
" Ναι μωρέ " είπα και χαμογέλασε.
" Που είναι τώρα? " ρώτησε και ξεροκατάπια.
" Σπίτι του " είπα και έφαγε λίγη από την πίτσα