2. Bölüm

3.7K 124 11
                                    

Nefes'ten

Ne yaptım ben? Allah kahretsin ne yaptım ben? Nasıl yaptım ben bunu?
Gözlerimden yaşlar geliyordu, makyajim tamamen bozuldu.
Zar zor arabama bindim ve arabayı eve sürdüm.
Eve geldiğimde arabayı park ettim.
Anahtarı bulacak gücüm yok, kapıyı çaldım.
Annem kapıyı açtı. Beni böyle görünce endişelendi.
E: kızım, kızım ne oldu sana ne bu halin iyi mısın?

Bir şey konuşmuyordum sadece içeri geçtim, çantamı yere attım ve salona doğru gittim.

Annem peşimden geliyordu.
E: kızım ne bu hal diyorum sana beni öldürecek mısın sen anlatsana.

Konuşaçak gücüm yok, sadece boş boş bakıyorum. Duvarlar üstüme geliyordu. Bu dünyada en sevdiğim adam, en sevdiğim adamdı, Sinan.Ama o beni aldatmıştı. Aldatmıştı. Düğünden bir hafta önce, aldatmıştı. Sebep de sundu hatta. Neymiş, onun ihtiyacları varmış da ben karşılayamadım. Ondan nefret ediyorum. Kendimden daha çok nefret ediyorum. Kendime bir söz verdim ben, evlenene kadar temiz kalacaktım. Ama ben kirlendim. Kendimi kirlettim ben. Ben bunu kendime yaptım. Sinana olan öfkem yüzünden kendimi kirlettim.
E: kızım konuşsana bir şey de korkuyorum Nefes.
N; anne ben çok kötü bir şey yaptım anne.
E: kızım korkutma beni söyle ne yaptın? Nefes. Kızım konuşsana.
N: anne

Ağlamaya devam ediyordum. Bunu anneme nasıl söyleceğimi hiç bilmiyorum.

N: Anne ben biriyle yattım.
E: NE?
N:  Sinan beni aldattı anne.
E: kızım sen bunu baştan anlat bana.
N: Sinana sürpriz yapacaktım, ama onu bir kadınla yatakta bastım. Neymiş, onun ihtiyacları varmış da ben karşılayamadım falan. Bende işte bir bara gidip içmeye başladım. Ordan biriyle de işte.
E: kızım sen ne yaptın?
N: anne kendimden nefret ediyorum ben anne.
E: ah kızım ah. O Sinanın da Allah belasını versin. Yazıklar olsun be ona.
N: anne ben kirlenmiş hissediyorum anne.
E: kızım, korundunuz mu o adamla? Bunu sormam lazım.

Aklıma o hiç gelmemişti.
N: ben ben hatırlamıyorum. Sadece
E: sadece ne?
N: bakire olduğumu anlamıştı onu hatırlıyorum.. şaşırmıştı. Duracaktı hatta. Ben devam etmesini söyledim.
E: kızım ya hamile kalırsan?
N: bilmiyorum anne. Tek seferde hamile kalacaksınız diye bir şey yok. Ya bana yüz tane kadın geliyor o kadar deniyorlar olmuyor. Bende tek seferde olacak değil ya.
E: doğru söylüyorsun. Peki, şimdi ne yapacaksın?
N: Nazlı'ya söyledim.  O herkesi arayıp düğünün iptal olduğunu söyleyecek. Bende bu olay hiç yaşanmamış gibi hayatıma devam edicem.
E: ya o adam seni bulursa? Ya sen nerden bileceksin kime bulaştığını.
N: anne. Ya adam zaten gayet de mutlu şu an sen hiç merak etme. Öyle adamlar ben gitmeseydim başından atmak için bir türlü şeyler yapardı tamam mı? Bulmaz o beni.
Bulmak da istemeyecek.
E: iyi peki sen öyle diyorsan.
N; neyse anne ben biraz yatıcam bir kendime geleyim.
E: yat kızım yat. Dinlen sen biraz. Ah benim başıma gelenler.

Ertesi gün
Hastaneye gelmiştim. Yani işimin başına. Aklımdan dün geceyi çıkarmaya çalışıyordum. O adam. O adamı düşünmek istemiyordum artık. O gece benim siyah gecem. Benim reziliğim.

Bir kaç hastam vardı, onlarla ilgileniyordum. Sonra mola zamanı geldi. Kantine indim. Sinan ordaydı. Evet o da doktordu, cerrah'ti. Aynı hastanede çalışıyoruz. Hatta burda tanıştık biz. Bir kahve aldım ve dışarı çıktım.
Bir bankada oturdum.
Kahvemden bir yudum içtim.

Yanıma Sinan geldi.
S: Nefes
N: git başımdan.
S: bak ne olur afet beni. Bir daha asla yapmam.
N: sana git başımdan dedim.
S: Nefes yapma böyle güzelim, bir şans ver.
N: şans mı vereyim? Peki. Ben sana biriyle yattım desem, sen verirmıydın şans?
S: sen yapamazsın öyle bir şey.
N: bak vermezdin. Bende vermiyorum. Şimdi git başımdan.
S: Nefes

Yetti ama. Bankadan kalktım ve sıcak olan kahveyi Sinanın üzerine döktüm. Adam yandı. Oh canıma değsin.

Yine hasteye girdim işimin başına.

Tahir'den

Ali'ye dün geceyi anlatıyordum.
A: nasıl yanı kız bakire'ydi. Bildiğin kimse dokunmamıştı ona, bakire.
T: evet. Bakireydi, benden öncesi yoktu.
A: bekaretini tanımadığı hatta ismini bile sormadığı birine verdi doğru mu anlıyorum?
T: aynen.
A: oğlum bu kız manyak.
T: devrem!
A: ya nerde görüldü bu? Harbi lan manyak bak.
T: ben o kızı bulmak istiyorum.
A: bulup da napıcan, bekaretini bana verdiğin için teşekkür mu edecen?
T: ali! Bilmiyorum napıcağımı ama bulucam o kızı ben.
A: bir dakika lan.
T: ne?
A: ben bu bakışı tanıyorum.
T: ne bakışı?
A: sen göz koydun o kıza. Bırak onu hatta sevdalandın o kıza sen.
T: s saçmalama
A: kardeşim unut onu. Zaten iki gün sonra Trabzona dönüyorsun memleketine, evleniyorsun Mercanla.
T: biliyorum.
A: unut o zaman onu.
T: devrem ben Mercanı sevmiyorum bilıysın. Mecburen evleniyrım.
A: her neyse sonuç olarak evli olacaksın. Unut o kızı. Çıkar aklından.
T: benden bunu isteme. Unutamıyorum ya sürekli aklımda!
A: Mercan ne olacak peki?
T: evlenicem ya kızla daha nolsun.
A: kardeşim
T: bu kolye kaldı bende tek.
A: tam bir külkedisi masalı.
T: külkedisi...

Ben geldim.
Bu arada Nefesi kadın doğum uzmanı yaptım cerrah değil değiştirdim haberiniz ola.
Yorum ve vote çok olsunnnn
Öpüldünüz.

Senden Sonra Ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin