12. Bölüm- Yakınlaşma💥

3.1K 139 26
                                    

Nefes'ten

"Benimle bir akşam yemeği yiyeceksin"...

Ne münasebet canım?

N:  efendim?
T: bir akşam yemeği yiyeceksin benimle.
N: ne münasebet?
T: kolyeni istiyor musun istemiyor musun?
N: bu yaptığın fırsatçılık biliyorsun değil mı?
T: biliyorum. E ne diyorsun? Gidiyor muyuz yemeğe?
N: kolyemi geri verecek mısın gelirsem?
T: sözümüz söz.

Derin bir nefes aldım.

N: tamam.
T: tamam mı?
N: evet. Tamam gelirim seninle yemeğe.
T: o zaman bu akşam diyelim biz onu, ben seni evden alırım.
N; gerek yok. Kendim gelirim ben, sen adresi at sadece.
T: ne kadar da inatsun arkadaş.
N: biliyorum, her seferinde dille getiriyorsun. Şimdi müsadenle. İşim var.
T: bak sen işine.
N: ulan adam çıksana dışarı.
T: he tamam şey pardon, çıkıyorum. Akşam 8 gibi alırım seni.
N: almaya gelirsen yemin ederim kafana bir şey patlatırım.
T: tamam tamam. Adresi atarım.
N; öyle.
T: akşam görürşürüz.
N: malesef.

Tahir'den

Ben bu kadını bu akşam çözeceğim. O gece neden bana geldiğini, neden öyle şeyler yaşandığını hepsini çözeceğim ben.
Yalnız sinirlenince çok tatlı oluyor varya.

Hastaneden çıkıp arabama bindim, yolda da Ali'ye mesaj attım buluşalım diye.

Arabamı küçük bir kafeye sürdüm, orda Ali ile buluşaçaktık.

Arabadan indim ve kafeye gittim. Bir masada oturup Ali'yi beklemeye başladım ki çok beklemeden de gelmişti zaten.

A; hayırdır devrem niye çağırdın beni?
T: otursana.

Ali oturdu ve bende konuşmaya başladım.

T: Nefes'le bu akşam yemeğe çıkıyorum.
A: oha lan ne ara şey oldunuz siz?
T: öyle değil. Bak şu kolyeye.

Cebimden kolyeyi çıkarıp ona gösterdim.

A: bu o kolye değil mı? O gecede yatakta bulduğun?
T: evet o. Nefes'in kolyesi bu.
A: e yanı ne var bunda şimdi?
T: kız kolyesini geri istiyor.
A: ya ben seni şu son aralar hiç anlamıyorum, sadade gel işte abi yorma beni.
T: yanı, kolyeyi gösterdim sonra o seni hatırlamıyorum numarayı yapmaya bıraktı. Kolyesini geri istedi. Bende geri veririm dedim. Ama-
A: akşam yemeği istedin.
T: aynen öyle.
A: devrem her şey iyi hoş da, sen evlisin evli. Diyelim ki o kızla senin aranızda bir şey olur, gerçekleri öğrendiğinde senin yüzüne bakar mı sence?
T: hepsini biliyorum ben. Ama o kadında başka bir şey var. Beni ona çeken bir şey. Nasıl söylesem. Sanki bir duvar ördü. Benimle onun aranda değil, böyle genel olarak etrafına bir duvar ördü. Kimse yaklaşmasın diye. Bence bu kadın yaralı abi.
A: sende o yaraları sarmak istiyorsun. Tamam kardeşim yap bildiğini ben sana ne diyim. Ben sana sadece diyorum ki kız gerçekleri öğrendiğinde senin yüzüne bakmaz. Madem yaralı diyorsun sende yaralama işte kızı.
T: uzak duramayrum ondan. O geceden beri onu düşünüyorum hep. Aklımdan da kalbimden çıkmay. Ben napayım?
A: uzak durmaya çalış. Bak o kız sana bağlanırsa sen onu o gerçeğinle ancak üzersin be devrem. Bencil olma.
T: ben Mercan'la evlendiğimden beri ölmüş gibiydim be abi. Şimdi sanki tekrar doğdum onu görünce. Bırak bende yaşayım biraz.
A: sen çok fena vurulmuşsun ha bu kıza.
T: birinden bara yâr olacaksa ancak ondan olur. Bu kadarını söyleyim sana yeter.
A:  kader be devrem. Bir yıl sonra o buraya taşındı. Tesadüf olamaz o kadarı da.
T: onu dıyrım bende işte. Kader bu. Kaderinin bir oyunu.

Nefes'ten

Çalışıyordum, saate baktım ki 6'e gidiyordu. İşim şimdi bitiyor. Tam eşyalarımı topluyordum ki odama Nazlı girdi.

Senden Sonra Ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin