Tahir'den
Bir adam yanımıza gelmişti. Nefes'in biraz tedirgin olduğunu fark ettim.
N: senin ne işin var burda?Adam Nefes'in dediğine gülümsedi ve cevap verdi.
S: aşk olsun, o nasıl soru? Arkadaşımız da kim?
Nefes bana baktı. Ve birden elimi tuttu.
N: Tahir bu.Adam bizim ellere bakıyordu.
N: sevgilim.
Başımı Nefes'e döndüm bir hışımla. O az önce ne dedi? Sevgilim mı dedi? Ben? Sevgilisiyim? Lan benim bundan niye haberim yok o zaman?
Nefes gözleriyle bozma diyordu. Bu adama karşı numara yapıyor ama neden?
Yada ben sebepi biliyorum da kendime itiraf etmek istemıyrım.
Adam bana ters ters bakıyordu.S: öyle mı? Bende Sinan. Memnun oldum.
Bana elini uzattı ve tokalaştık, diğer elimi hala Nefes tutuyordu.
T: bende memnun oldum. Şimdi izninizle sevgilim bana lazum.
Sinan denen adam bize gülümsedi ve bende Nefes'i dışarı çıkarttım.
Biraz hastaneden uzaklaştığımızda durduk ve ona baktım.T: açıklama bekleyrum biliysın bunu değil mı?
N: ben şey
T: niye sevgilim dedun? Kim o adam söyle çabuk.
N: ya o adam kimse kimse sanane bundan?
T: banane? Farkındaysan benim elimi tutun oraya sevgilim dedun. Anlat yoksa ha dönerun ona yalan söylediğine söylerum.
N: tamam tamam dur anlatacağım. Ama bir yerde oturalım ilk olur mu?
T: gel.Bir banka üzerine oturduk.
Nefes'ten
Sinana Tahir için sevgilim olduğunu söyledim. Niye yaptım bende bilmiyorum. Sinanı bir kaç aydır görmedim, hamileliğim dolayı sonra da buraya taşındık zaten. Oluyor bir yıl onu görmeyeli.
Buraya da tesadüfen karşılaşmadık. O buraya billerek geldi. Benim yüzümden geldi. Ben işi bıraktığımda bana mesajlar atıyordu iyice manyaklaşmıştı. Kimseye söylemedim bunları. Görmemezlikten geldim sürekli. Taşındığımda da kendimi daha güvende hissetim. Ama onu yine görünce korktum. Belki de o yüzden Tahir'in elini tuttum.Güvende hissedeyim diye belki..
Şükürler olsun ki Tahir numarayı bozmadı. E şimdi haliyle adam benden açıklama bekliyor.
Oturduğumuzda anlatmaya başladı.N: Sinan doktor.
T: mesleğini sormadum, neyin oluyor bu da sen bu kadar tedirgin olıysın onu soruyorum ben.
N: İstanbul'da aynı hastanede çalışıyorduk. Ben ordan ayrılana kadar.
T: Nefes geç bunları sadede gel.
N: eski nışanlım.Tahir bir kaç saniye bir şey demedi sadece bana baktı.
T: sen nışanlı mıydın?
N: evet.Tahir boğazını temizledi. Onun gözlerinde görüyorum- kıskandı. Belki de biraz sinirlendi.
T: peki niye ayrıldınız ne oldu?
N: aldattı beni.Tahir bana döndü ve o bal gözlerinde yine o merhameti gördüm.
T: ne dedin sen? Aldattı mı? Seni?
N: evet.
T: lan salak mı bu adam senin gibi bir kadın hiç aldatılır mı??!
N: hiç bir kadın böyle bir şey hakketmiyor.
T: kadını elin üstüne tutacasun aldatmak nedur da?!
N: tamam sakin ol.
T: Nefes, o gece niye geldin bana?
N: o gün öğrendim beni aldattığını. Yatakta başka bir kadınla bastım. Neymiş, ben evlenmeden istemedim onun da ihtiyacları varmış. Çok içtim ben o gece.
T: sende onun lafı yüzünden benimle
N: evet. O gece neden öyle bir şey yaptığımı öğrenmek istiyordun. Öğrendin işte.
T: peki şimdi neden yalan söyledin sevgiliyiz diye?
N: orasını bende tam bilmiyorum. Ama sağol yanı bozmadığın için. Sanırım beni onun için hala acı çeken biri olarak düşünmesin istedim, ondan öyle bir şey söyledim.
T: peki hala onun yüzünden acı çekiyor musun?
N: hayır. Neyse, şey benim mola zamanım bitti. İşe dönmem gerek. Sağol tekrardan.
T: önemli değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Sonra Ben
RomanceBir gece'de her şey değişebilir mı? Nefes Zorlu için değişti.