16. Bölüm

2.4K 123 15
                                    

Tahir'den

O herifin Nefes'e ne yaptığını öğrendikten sonra aklımda sadece onu öldürmek vardı. Benim dokunmaya kıyamadığım kadına, o nasıl vurmaya kalkışır?!
El hiç bir kadına kalkmaz, kalkmamalı!

Nefes bana sarılmıştı, sımsıkı.

N: gitme.

Gitme.. tek bir kelime ile bir insan bana her şey diyebilirdi.. ben o kelimede her şey duydum.
Evet, çok öfkeliydim. O şerefsuzu öldürmek istıyrım, ama Nefes beni sakinleşti.

Nefes'ten

Tahir'e sarılmıştım. Niye bilmiyorum, ama kendimi çok huzurlu hissediyorum. Onun kokusu... muhteşemdi.

Gözlerimi kapatıp anının tadını çıkarıyordum.
Niye böyle hissediyorum, kendim bile bilmiyorum.

Bir süre sonra kendime gelip geri çekildim.
Tahir'in yüzüne bakamadım ya utançımdan.
Resmen kıpkırmızı olduğumu hissetim.

Tahir başımı kaldırdı ve ona bakmamı sağladı. Sırıtıyordu, sanırım anlamıştı aklımdan geçenleri.

N: şey, sen niye sırıtıyorsun, az önce sinirliydin da?
T: ula Nefes, kıpkırmızı olmuşsun.
N; yaa, dalga geçme. Oof.

Ellerimle yanaklarıma dokunuyordum.

N: neyse, barıştık mı biz?

Tahir bana baktı ve yüzü ciddi bir ifade aldı yine.

T: ben o herifin haddini bildiririm!
N: Tahir, ya bak gerçekten uğraşma onunla. Kötü bir şey yapabilir. Sana bir şey olsun istemiyorum, hele benim yüzümden.
T: bana hiç bir şey olmayacak sen hiç merak etme. Ya o herif seni tehdit edıy resmen, ben burda napayım? Bir şey yapmasına oturup bekleyeyim mı ha?
N: Tahir sen Sınanı tanımıyorsun, gözü döner onun.
T: Sınan şerefsuzu da deli Tahir'i tanımay. Tanışıruk biz sen hiç merak etma.
N: Tahir bak lütfen bana söz ver, deli bir şey yapmayacaksın.
T: senin şu yüzünün haline bak be güzelim..

Mor olan yerimi gösterdi elinle.

T: sen hala bana dıysın bir şey etma Tahir.
N: ben sana bir şey olacak diye korkuyorum be adam anlasana.

Sessizlik, hiç kimse bir şey demiyordu.
Gözlerim doldu yine.

T: şş tamam tamam. Yapmayacağım bir delilik. Yeter ki o güzel yeşil gözlerinden bir damla yaş akmasın. Tamam.

N: tamam. Benim şimdi gitmem gerek.
T: nereye?
N: eve. İyi geceler.
T: ya dur bu saate tek başına gitme ben bırakırım.
N: gerek yok, kendim giderim ben.
T: yav inat etma işte da beraber yürürüz evine kadar.
N: sen niye bu kadar ısrar ediyorsun ki? Alt tarafı 15 dakikalık yol, hem benim evime gitmem için senin uzun yoldan gitmen gerek, yanı boşuna başına iş açıyorsun.
T: umrumdaymış gibi görünüyor muyum? Seni eve kadar eşlik etmek istıyrım okadar.

Ay ışığında onun bal gözleri parlıyordu.
Gülümsedim.
Bu adam gerçekten çok tuhaf.

N: iyi peki, eşlik et bari.
T: hay hay.

Evime doğru yürürken konuşmaya başladık.

T: sen Asiye yengemle nasıl tanıştun?
N: hastenede daha yeni başlamıştım, arkadaşımı bekliyordum birlikte baş hekime gidelim diye, o sıra onunla tanıştık. Bana anlatmıştı, bende işe jinekoloğum. Yanı öyle oldu. Hem sevdik de birbirimizi.  Bence çok güzel oldu.
T; bencede çok güzel oldi.

Tahir'e baktım.
Bana ne oluyordu böyle? Git gide ona mı bağlanıyorum? Ona karşı bir şey hissetmeye mı başladım?
Saçmalama Nefes.
Sen onunla tek gecelik bir şey yaşadın.

Senden Sonra Ben Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin