Nefes'ten
Korkmak istemiyorum artık. Mutlu olmak istiyorum. Çok mutlu olmak istiyorum. Güvenmek istiyorum, Tahir'e güvenmek istiyorum.
Bir kaç saniye öylece birbirimizin gözlerine baktık. Hiç kimse bir şey demiyordu. Sadece bakıyorduk.
Öylece birbirimize bakarken doktor girdi içeri.
Dr: Nefes hoca, nasıl hissediyorsunuz kendinizi?
N: daha iyiyim, omzum biraz ağrıyor orası normal. Ama iyi hissediyorum kendimi,yanı taburcu olabilirim.
T: Nefes, bir dur. Daha şimdi ameliyattan çıktın, ne taburcu olması!
Dr: Beyefendi haklı Nefes hoca. En azından bugün burda kalın. Kontrol altında olsun her şey.
N: ben iyiyim dedim ya. İyi hissediyorum kendimi. Eve gitmek istiyorum. Orda daha çabuk iyileşirim.
T: yok arkadaşım inat bu inat başka bir açıklaması yok bunun. Ya en azından bugün burda kal da kızum. Emin olalum.
Dr: taburcu olmak istiyorsanız gerekli belgeleri imzalamanız gerekiyor yanı-
N: kendi istediğimle taburcu oluyorum, sizin tavsiyeniz ile değil. Evet biliyorum. İmzalarım.
T: Nefes.
N: Tahir, bırak evime gideyim. Orası daha rahat ederim.Tahir bana baktı ve ofladı.
T: tamam ula tamam ama ben bakıcam sana ona göre.
N: Tahir, annem var ya. Gerçekten gerek yok.
T: ben bakıcam dedim sana, yoksa yeminle ha çıkmasun burdan.Evde oğlum vardı. Nasıl açıklarım şimdi onu?
N: tamam Tahir bakarsın sen.
Tahir'den
Doktor dışarı çıkmamı rica etti ki Nefes dinlensin. Onu bugün kaybedebilirdim. Ben hayattımda hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim.
Onu orda o silahın önünde görünce.Ben anladım ki- ben onsuz yaşıyamam- bugün anladım ki, eğer ona bir şey olursa ben ölürüm.
O kadar korkmuştum ki, daha bana karşı attığı adıma sevinecek zaman bulamadım.Nefes bana karşı bir adim attı.
Bana güvenmek, inanmak istiyor.Aklıma Mercan'la olan evliliğim geldi ve bir kez daha kendimden nefret ettim. Ona söylemek zorundayım biliyorum ama korkuyorum be. Ne tepki vereceğınden korkuyorum..
Biraz daha saklamak zorundayım sadece. O bana güvenmeyi seçmişken ben onu bu gerçekle kendimden itemezdim. En azından şimdilik.Nefes iyileşir iyileşmez onu bir aşkam yemeğine götüreceğim. Onu kendime inandıracağım. Onu ne kadar çok sevdiğimi söyleyeceğim.
—————
Bir kaç saat sonraNefes'ten
Hastaneden taburcu oluyordum ve tabiki Tahir yanımdaydı. Bir an olsun bile ayırmadı yanımdan.
O adam bana silahı doğrulurken, ben Tahir'in gözlerindeki korkuyu gördüm.
Çok korkmuştu. Bende çok korkmuştum.
O adam o silahi ona döndüğünde çok korkmuştum.
Bir gün biri gelip sevdiğin için kurşun önüne atlayacaksın deseydi hayatta inanmazdım.Sevdiğin için.
Peki Tahir benim sevdiğim adam mı?
Ona bir şans vermek istiyorum. Hem Yiğit için hemde kendim için.
Ona karşı bir şeyler hissediyorum artık inkar edemem kimseye, kendime bile, ama korkuyorum.
O yüzden yavaş yürüsün işler bu sefer istiyorum.
Benim güvenimi kazansın istiyorum.T: hazur mısın?
N: hazırım Tahir. Annem nerde?
T: ben onu eve gönderdim dinlensin diye. Çok korkmuştu Emine teyze. Seni ben sağ salim getiririm dedım.
N: dinlesin annem iyi yaptın.Tahir'e baktım.
N: Tahir
T: söyle gülümSöyle gülüm.
Gülüm.Kalbim hızlı çarpmaya başladı ve kıpkırmızı oldum sanırım.
N: ş-şey diyecektim
Tahir gülümseyip bana baktı.
T: ney diyecektin?
Bakışlarımı kaçırdım.T: Nefes, bana bak yoksa sen utandın mı?
N: ya Tahir of. Sağol diyecektim, yaptığın her şey için. Teşekkür ederim.T:Nefes
N: efendim
T: eğer bir daha kurşun önüne benim için atlarsan seninle çok pis kavga edeceğiz anladın mıGülümsedim.
N: anladım, deli Tahir.
T: ha şöyle kızım gül, sana gülmek çok yakışıyor.Tahir beni evime biraktığında ona kapıda teşekkür ettim.
T: içeri davet etmeyecek mısın? Hani ben sağa bakacaktum!N: Tahir.. insanlar ne der? Hem senin de ailen var, onlar seni merak ederler. Yarın gelir görürsün beni.
T: Nefes, insanların ne söylediği umrumda değil. Ben sana bakmak istiyorum. Yoksa aklım rahat etmez da kızım.
İçeri almak istiyordum.. ama içerde oğlum var. Olmayan ablam benim için hiç endişelenmemiş hatta çoçuğu bana bırakmış.. fazlasıyla saçma.
N: ben seni ararım. Hem bana bak. Ben çok iyiyim.
T: bir şey olursa hemen beni araysun duydun mu?
Gülümsedim.
T: hadi gir şimdi içeri üşüme.
N: Tahir
T: hıYanıma gelip onu yanağından öptüm ve hiç bir şey söylemeden içeri girdim.
Kapıya yaslandım.
Bir hafta sonra
Nefes'ten
Omzum tamamen iyileşmiş. Bu zamanda Tahir beni süreki ararıyordu, hatta ziyaretlerime bile gelmişti iki kez.
Ona izin verseydim, o yanımdan asla ayırmazdı.
Ama böyle olması gerek, en azından Yiğiti söyleyene kadar. Onu da nasıl yapıcağım hiç bilmiyorum ama elbette bir gün söylemek zorundayım.Ama korkuyorum.
Tepkisinden. Ya almak isterse onu benden?
Tahir öyle biri değil. Yapmaz o öyle bir şey.Ama ne kadar iyi tanıyorum ki ben Tahir'i? 1,5 ay oldu Trabzona geleli.
Sinan'la iki yıldır sevgiliydik da ne şerefsiz biri olduğunu anca çok sonradan öğrendim.
Tahir'i 1,5 ay tanıyorum sadece..Bu düşünçükerden çıkmaya karar verdim.
Aynaya kendime baktım. Birazdan çıkıyorum. Nereye mı? Tahir ile yemeğe çıkıyoruz. Evet o akşam bu akşam.
O beni almaya gelmiyor, restoranda buluşacağız.
Niye? Çünkü ben böyle istedim.
Naz yapıyorum biraz. Bu bir haftada çok bağlandım ona, onun ilgisine. Ama çok da korkuyorum hala.Restoran'da geldiğimde Tahir hala gelmemişti. Şaşırdım doğrusu. Onun burda olmasını beklerdim. Saate baktım, 8'e daha on dakika vardı. Ben erkençiydim.
Sandalyeye oturdum ve bir kadeh şarap siparış ettim.
———————-
Gözlerimdeki yaşları hızlıca sildim.
Saat 9 oldu.
Tahir gelmedi.
Gelmedi.Ben sana güvenmek istiyordum be, Tahir Kaleli.
Uzun zaman sonra ben!
Musmutllu yıllar!💫Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın!!💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Sonra Ben
RomanceBir gece'de her şey değişebilir mı? Nefes Zorlu için değişti.