16- FINAL
"Sevgilim?"
Aşağıdan gelen seslerle hızla ayakkabılarımı giydikten sonra aşağıya koşmaya başlamıştım. Gidiyorduk. Bu gün bu şehri terkedip sadece biz bize olacağımız yere gidiyorduk. Hayallerimin şehrine gidiyorduk. Los Angeles'a..
" Geldiiim." Kapıya doğru hızlı adımlarla koştuğumda arabanın önüne kalçasını yaslamış beni bekliyordu. Tanrım gördüğüm görüntü o kadar güzeldi ki. Tarifi olmayan mutlulukların içinde yüzüyordum.
Her şey düzelmişti artık. Jungkook tamamen iyileşmişti. Ve bu benim için başlı başına mutluluk sebebiydi. Bavulu kapıya bırakıp koşarak ona sarıldığımda bedeninin kasıldığından şaşırdığını anlamıştım. Ama şaşkınlığı kısa sürmüş aynı şekilde bana karşılık vermişti.
" Seni çok seviyorum Jungkook." Sarf ettiğim sözlerden sonra beni kendinden uzaklaştırmıştı. Nedenini sorgulayan bakışlarla ona bakarken dudaklarıma yaklaşıp hafif bir öpücük bırakmıştı. Basit bir öpücükten bile kendimden geçerken gözlerimi gözlerine dikmiş öylece bekliyordum.
" Bende seni çok seviyorum güzelim. Hadi artık gidelim. Artık sadece biz olalım. Bırakalım bu şehri. Ne hali varsa görsün." Başımı belli belirsiz sallarken o kapıdaki valizi almak için adımlarını kapıya yönlendirmişti. Beklemeden kapıyı açıp ön koltuğa oturduğum da Jungkook valizi almış bagaja yerleştiriyordu. Baya baya gidiyorduk. Sadece ikimizin olacağı bir hayat bizi bekliyordu. Sadece ikimiz....
Finali kısa tuttum çünkü cidden aklıma hiçbir şey gelmedi😂😂 inşallah eğer vaktim olursa bugün yeni hikayemi paylaşacağım. Buraya ilk önce kapağını atacağım. Kendisine de profilimden ulaşabilirsiniz. Umarım çok seversiniz sizi seviyorum Taekookla kalın💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFIA● / VKOOK
Fanfic07.05.2018 " Aşk dünyanın en tatlı mutluluğu ile en derin acısından yaratılmıştır" demiş Bailey. Mutluluğumun acıma dönüşeceğini bilir gibi.. Başlangıç: 07.05.2018 Bitiş: ? Taekook