(Nefes yurt dışından ailesinin yanına dönmüştür ve ailesi onu sürpriz bir kutlama yapmıştır.)
Asiye:Hoşgeldin canım arkadaşım özlettun kenduni
Nefes:Canım ben de seni özledim.
(Nefes ailesiyle hasret giderir.)
Yiğit:Abla seni çok özledim. Eskisi gibi beni yeniden parka götürür müsün?
Nefes:Tabi götürürüm ablacım sen yeter ki iste. (Der ve sarılırlar.)(Tahir'in de yurt dışından en yakın arkadaşı gelmiştir. Tahir de arkadaşına bir kutlama yapmıştır.)
Tahir:Ooo kanka özlettin be
Mustafa:Sen de özlettin devrem
(Mustafa ve tahir aynı zamanda askerlik arkadaşıdır.)(O gün boyunca Tahir ve Nefes birbirlerinden habersiz eğlenirler.) Ertesi gün;
Yiğit:Abla beni parka götürür müsün?
Nefes:Tabiki götürürüm hayde gidelim.
(Nefes yiğiti parka götürür ne tesadüf ki Tahir de kardeşi balımı parka getirmiştir. Ve Tahir Nefese o ilk görüşünde vurulur.Nefes Tahiri fark etmemiştir. Tahir Mustafaya nefesi ve güzelliğini anlatır.)
Mustafa:Oğlum sen vurulmuşsun bu kıza ama kız bakmamış sana ne edecen.
Tahir:Çok pis vuruldum be oğlum ne edecemi bilirım ama yarın görüşürüz (der ve gider.)
(Nefes de Asiyeye Tahirin ona nasıl baktığını anlatır.)
Asiye:Kızım deli olmuş bu oğlan sana
Nefes:Yok öyle bir şey, baktı sadece
(Ertesi gün Nefes ve Tahir yine parkta karşılaşır ve Tahir Nefesin yanına gidip oturur tanışmak ister.)
Tahir:Merhaba ben Tahir tanışalım mı?
Nefes:Olur ben de Nefes
Tahir:İstersen bir kafeye gidip orada konuşalım.
Nefes:Olur ama bugün değil çocuklar var yarın olsa?
Tahir:Peki numaramı vereyim.
Nefes:Ver bakalım.
Tahir:0546••••••• al bakam görüşürüz.
(İkisi de evleribe giderler ve yaşadıklarını düşünürler Nefes de Tahirden hoşlanmaya başlamıştır. Ama ikisi de şuan olanları kimseye anlatmayı düşünmüyordur. Nefes Tahiri aramayı düşünür ve arar.)
Nefes:Alo Tahir
Tahir:Alo noldu Nefes
Nefes:Şey ,ben nasılsın diye merak ettim.
Tahir:İyiyim sağ ol sen nasılsın?
Nefes:İyiyim yarın nerde buluşacağız onu soracaktım.
Tahir:Ben sana konum atarım güzelim.
(Nefes telefonu Tahirin yüzüne kapatır çünkü Tahir Nefese güzelim demiştir. Oysa şimdiye kadar babası hariç Nefese kimse güzelim dememiştir. Nefes bu sözden çok etkilenir. Tahir de yarın neler olabileceğini düşünüyordur. Sonradan uykuya dalarlar.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karadeniz'in Fırtınası
Short StoryBir anda boynuna gömülüp kokusunu içine çektim. Şaşırmıştı. O kadar etkileyiciydi ki kokusu uyuşturmuştu. Dünyadaki en güzel kokuydu. Sonra kafamı kaldırdım. T:Nefes noldu? N:Kokunu tatmak istedim. Deyip utançla kafamı yere indirdim T:O zaman ben d...