14. Bölüm

797 23 0
                                    

N:Ne güzel bir adamsın be sen
T:Beğendiysen her zaman söylerim ben sana...
N:Ben de sana okurum ki ya
Ne diyordum ben ben şiir bilmem ki, neyse onu da öğreniriz gerekirse.
N:Hadi yatalım.
T:Yatalım, Nefesim
Yatağa geçip yattık Tahir'in göğsünde huzur buluyordum. O kadar güzel ve sıcaktı ki, hele kokusu o kadar güzeldi ki onun için ölebilirdim. Bu sıradabakıyordu.. dudaklarını saçımda hissettim işte böyle seviyordu deli Tahir...
....
...
Sabah olmuştu. Uyandığımda Tahir yanımda yoktu. Neredeydi bu adam, sonra banyodan çıktığını gördüm altında sadece bir havlu sarılıydı bakakalmıştım. Mest olmuştum sanırım.
T:Nefessss Nefessss
N:Hıı
T:İyi misin yavrum.
N:Ha İ-iyiyim.
T:Hani çıkarsan üstümü giyinicem.
N:P-Pardon çıkıyorum.
Dışarı çıktığımda mutfağa doğru ilerlemeye başladım. Asiye abla çoktan kahvaltıyı hazırlamıştı bile.
N:Ablam beni de uyandırsaydın ya
A:Olsun guzum ben hallettim işte haydi gidip uyanduralum şunları
Yukarı çıkarken Deniz Anne uyanmıştı bile etrafa gülücüklerini saçıyordu.
N:Günaydın Annem
D:Günaydun kizum.
Yukarı çıktık Tahir uyanmıştı zaten ben de Murat yavrumu uyandırmaya gittim. Asiye Abla da Mustafa Abiyi Fatih de uyanmıştı zaten.
N:Murat yavrum kalk ev yanıyor, yangın var kalk
Y.M:N-Ne y-yangın mı var KAÇINNN!!
Murat bağırırken ben de kahkahayı patlattım. Şaşkın şaşkın yüzüme bakıyordu.
N:Şaka yaptım da kizdun mi?
Y.M:Ula Nefes
Sonra kocaman sarıldık birbirimize ı sırada Tahir Murat bağırışlarını duymuş olacak ki kapıdan bize bakıyordu. Sonra Murat'ın kafasına hızlıca geçirdi.
T:Yengen lan o senin yavşak
Y.M:Ya abi ne ettum sanki sarulduk sadece
Tahir tam bir tane daha geçiriyordu ki ben onu dışarı çıkardım.
N:Kuzum kızdın mı sen bana
T:Sağa değil ha o içerdeki yavşağa kizdum.
N:Ama kızmana gerek yok ki kardeşim o benim hem sen benim bir tanecik sevgilimsin.
Tahir sırıtmıştı. Sonra el ele tutuşup aşağı indik herkes masaya oturmuştu. Kahvaltıyı yaptık sonra anlam veremediğim bir şekilde önce Tahir, sonra Asiye Abla, peşinden de Mustafa Abiyle Fatih çıkmıştı. Hepsi ayrı bahaneler uydurmuştu. İnanmamıştım ama neyse Murat yavrumla kalmıştık başbaşa
N:Murat Yavrum biz de flim izleyelim bare
Y.M:Olur yavrum izleyelim.
Tahir'in Ağzından;
T:Şimdi yenge lunaparkı siz ayarlayacaksını v oturduğumuz kabine kamera yerleştireceksiniz.
A:Evet paşam
T:Ben yüzüğü almaya gidicem. Abim sen de telefona müzik yükle hayde Nefes şüphelenmeden geçelim içeri.
Y.F:Tamam abi
İçeri girdiğimizde Nefes gözlerini bize dikmişti sanırım uydurduğumuz bahaneleri yememişti.
N:Hani siz Mustafa Abimle işe gidip hisse işini halledeceksiniz.
A:Uuuuu ablam sen da amma meraklu çiktun ha sağa bir sürprizimiz var.
N:Ne sürprizi
A:Haydin hazurlan lunaparka gidirız.
N:Ayyy çok sevindim hazırlanıyorum hemen.
Ah şu kızın çok küçük şeyler için mutlu olması yok mu...
Nefesin Ağzından;
Lunaparka ggidiceğimizi duyunca çok mutlu olmuştum ama benden ne sanıyorlardı. Hazırlandım. Üstüme siyah kot pantolunu ve göbeği açık olan mavi tişörtümü giydim. Aşağı indim arabalara bindik. Lunaparka gelmiştik.
N:Tahirrr.
T:Nefesim.
N:Nerden aklınıza geldi ki lunapark
T:Asiye yengem senin sevdiğini söyledi ben de gidelim dedim.
N:Tamam kurban olduğum.
T:Neye bineceksin yavrum.
N:İlk önceee çarpışan otolarrr
Diyerek koşmaya başladım. Çocukluğuma dönmüştüm sanki. Tahir arkamdan geldi Asiye ablayla Mustafa abi bir arabaya yangazlar bir arabaya tahirle ben de bir arabaya bindik. Biz sürekli yamgazlara yangazlarda Mustafa Abimler çarpıyordu.
T:Şimdide dönme dolaba o zaman
N:Olur ama Asiye Ablalar da gelsin.(Adam evlenme teklifi edicek niye bozuyorsun nefes sjjsjsj)
A:Yok guzum siz binin biz binmeyecuk.
N:Tamam ablam
Dönme dolaba bindik. 1 tur döndükten sonra en üstte durdu.
N:T-Tahir n-noluyor?
T:Korkma Nefesim
Sonra arkada şarkı çalmaya başladı. Noluyordu be arkadaki Sevduğum/Marsis sonra anlam veremediğim bir şekilde Tahir dizinin üstüne çöktü.
N:Noldu Tahir?
Bütün korkumu unutmuş ne olacağını bekliyordum.
T:Nefesim, sevduğum, ömrüm, dünyam benimle evlenir misin?
N:N-Ne?
T:Duydun işte Nefes Benimle evlenir misin?
Kabul etmeli miydim? Onu çok seviyordum. Canımı bile verebilecek kadar ama içimde bir bütünlük vardı. Onu üzeceğime dair, onu kıracağıma yıpratacağıma dair, bir de...
Geçmişime dair...

Ayy Nefes kabul edecek mi yoksa Tahir için sevdasından vaz mı geçecek.

Yorumları bekliyorum hatam olduysa affola. Vote atmayı unutmayın.

Karadeniz'in FırtınasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin