Bu bölüm sana gelsin kenks Sudez_sudez
Media yeni karakter😉N:Evet eminim
T:O zaman benden günah gitti...
Bunu demesiyle dudaklarıma yapışması bir olmuştu. Ama ben karşılık vermeyecektim. Çok istiyordum evet ama vermeyecektim. Ona zarar verirdim. Eğer karşılık verirsem, ben de bir hışımla Tahir'i geriye doğru ittirdim.
N:Napıyorsun sen be pis sapık
T:Ne mi yapıyorum sevdiğim kadını öptüm suç mu?
'O kadın da seni çok seviyor suç değil' diyemedim tabi ki aksine tam tersi
N:O kadın belki seni SEVMİYOR.
Tahir şok olmuştu. Aynı zamanda ben de
T:O kadının uğruna ölebilir bu adam ama kadın adamı zerre sevmiyorsa adam susar ne diyebilir ki...
Sonra arkasını dönüp gitti. Sadece gitti.1 ay sonra;
Bugün tam 1 ay olmuştu. Bu süre zarfında ne görmüştüm ne duymuştum ne de bir haber almıştım. Unutmuşmuydu ki beni ne çabuk unutmuştu. Asiye Ablaya soruyordum çünkü o Mustafa Abiyle görüşüyordu. Ama yok Tahir tam 1 aydır yok...
Telefonuma mesaj geldi. Kesin Vedat'tır diyip somuryarak açtım mesajı.
Kimden: Umudum (bu Tahir oluyor)
Nefes 1 aydır görmüyorum ya özledim. Cesaretim yok çünkü sen bana civrada seni sevmiyorum dediğinden beri ne sesini duymaya ne yüzünü görmeye ne de kokunu duymaya korkuyorum.
Bu Tahir miydi bu şimdi. 1 aydır özlediğim miydi. Onun uğruna gittiğim miydi? Nasıl karşılık vericektim ki onun gibi ben de korkuyordum sonra yine mesaj geldi.Kimden: Umudum
Konum:******* bu konuma gel Nefes tek başına...Burası neresiydi ki Tahir çağırmıştı. Ne mi olmuştu UMUT ama halâ o geçmiş vardı işte bundan korkuyordum. Anlatsam yaralarımı saracağını biliyordum. Ama ben onun olamazdım, baba olmak ister olmaz ben yapamazdım ama o konuma gidecektim içimde merak ve umut ile
.
.
Konumun olduğu yere geldiğimde bir depo önüydü ne işi vardı Tahir'in burada? Korkarak içeri girdim. Sonrası yok...
.
Gözümü açtığımda ellerim bağlıydı. Kafamı kaldırdığımda sandalyede eli ve ayağı bağlı bir şekilde duran Tahir'i gördüm.
N:TAHİRRR!!!
Arkadan birinin sesi yükseldi Vedattı bu.
V:Aaa Nefes hoşgeldin bebeğim. Bak Tahirciğin karşında kavuşturdum sizi işte jestimi beğendin mi?
N:Allah belanı versin!!
O sırada Tahir adımı sayıklayarak kafasını kaldırdı. Sarhoş gibiydi onu da bayıştmıştı anlaşılan.
N:T-Tahir, Tahirim
T:N-Nefesimm
V:Ooo gençler aşk mı tazeliyorsunuz. Öteki tarafta bol bol tazelersiniz.Öteki taraf mı yoksa öldürecek miydi bizi lütfen ilk önce Tahir'i öldürsün diye dua etmeye başladım çünkü Tahir benim ölmemi izlemeye dayanamazdı. Tahir bana döndü.
T:Herkes seni sen zanneder. Senin sen olmadığını bile bilmeden...
Sen bile... Seni ben geçerken derim ki,
Saati sorduklarında;
Onu 'O' geçiyordur. Kimse anlam veremez. Tamir ettirmedin gitti derler şu saati...
Ettirmek istiyor musun demezler.
Bir bozuk saattir yüreğim sende durur...
Gözümden yaş süzülmüştü. "Turgut UYAR" diyebildim sadece. Tahir'in yüzünde buruk bir gülümseme oluştu.
N:Özür dilerim. Herşey için...
T:Özür dileme...
Bu sırada Vedat eline silahı alıp Tahir'in kafasına tutmuştu.
V:Son bir şey söyle
T:Seni seviyorum hep sevicem, beni unutma olur mu nefes?
N:Ölsem de unutmam seni...
Ben gözlerimi kapatmış çaresizce o silahın patlamasını bekliyordum. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum tabi...
Ve sonunda BAM!! silah
patlamıştı.
.
.Gözlerimi açtığımda Vedat yerde yatıyordu nasıl? Kafamı çevirdiğimde Tanımadığım bir adamın elinde silah vardı. Kimdi bu. Tahir de gözlerini açıp ilk bana sonra da o adama baktı.
T:Amcaaa! Onur Amcam
O:Amcan ya abisi hıyar.
Onur Amca ilk benim sonra Tahir'in elini çözdü. Tahirle Amcası sıkı sıkı sarıldılar Onur Amca bana dönüp;
O:Kim bu kız deli Tahir
T:Bu kız... Deyip sustu şüpheliydi çünkü çok belliydi. Benim halâ içimde geçmişimin kırgınlığı olsa da anlatmalıydım 1 aydır saklıyordum ne de olsa.
N:Ben Tahir'in müstakbel karısı olucam inşallah Onur Amca
O:Güzel kızmışsın yakışır.
Tahir haliyle şaşırmıştı tabi ama olsun arada şaşırsın, daha yaralarımı saracak.
N:Onur Amca benim merak ettiğim birincisi sen bizi nerden buldun ikincisi adamı yaraladın suç bu amca
O:Ooo kızım meraklıymışun eve gidelim anlatacam.
T:Bu şerefsiz nolucak.
O:Halledicem onu yürü da
Arabaya binip eve gittik. Hiç konuşmamıştık arabada. Kapıyı tıkladığımda Asiye Abla açmıştı ee tabi Mustafa Abinin yanına gelmiştir.
A:Kız Nifess senin ne işin var ha burada
N:Asiye Abla çık bi anlatacağız.
İçeri geçtik. Herkes koltuklara yerleşmiş meraklı gözlerle bize bakıyordu. Kaleliler amcalarıyla sarılmıştı tabi ki.
Y.M:Yavrum noldi anlat.
O:Höst yengen lan o seni
Y.M: Amca ya birdiniz iki oldunuz.
N:Neyse susarsanız anlatıcam.
.
Herşeyi anlatmıştım. Pür dikkat beni dinlemişlerdi.
N:İşte böyle Onur Amca olmasa...
D:Oy kizum Allah korumuş sizi
A:Kız Nifess evden çıkarken insan haber verir.
N:Of Abla amca sen anlatacaktın?
O:Yoruldum da yoruldum. Yarın anlatırım.
N:Tamam o zaman. Tahır gelsene bir
Kaş göz hareketi yaparak yukarıyı göstermiştim. Konuşamıştık. 1 aydır hasrettim. Yukarı çıkıp kapıyı kapattık.
T:He noldi Nefes
N:Tahir anlatmam gereken şeyler var.
T:Anlat da neyle alakalı
N:Geçmişimle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karadeniz'in Fırtınası
Historia CortaBir anda boynuna gömülüp kokusunu içine çektim. Şaşırmıştı. O kadar etkileyiciydi ki kokusu uyuşturmuştu. Dünyadaki en güzel kokuydu. Sonra kafamı kaldırdım. T:Nefes noldu? N:Kokunu tatmak istedim. Deyip utançla kafamı yere indirdim T:O zaman ben d...