20. Bölüm

685 12 4
                                    

Kanka bu bölüm senin fesatlığına gelsin bendisu

N:Özledim. Evlenmek ne zor işmiş
Tahir dirseklerinin üzerinde hafif doğruldu.
T:Öylemiymiş. Çok mu özledin.
N:Deliler gibi, ama!
Tahir tek kaşını kaldırmış meraklı bir şekilde bakıyordu.
T:Ama!?
N:Şimdi o şerefsiz Vedat bana...
Tahir cümlemin devamını bekliyordu.
N:T-Tecavüz etti ya. S-Sen beni i-istemezsin d-diye korkuyorum.
T:O nasıl söz Nefes ben seni isterim. Şuan olduğu gibi.
N:Hani Vedat bana dokundu ya b-ben onu hatırlamıyorum. A-Ama b-ben seni hatırlamak istiyorum.
Boynuna eğilip "kokunu" tenine dokunup "tenini" gözlerinin içine bakarak "seni" dedim. Tahir mest olmuştu. Kehribarlarını yeşillerime dikmişti.
T:Emin misin Nefesim...
N:Eminim a-ama şimdi o düşündünden bir küçüğünü o düşündüğün evlendikten sonra(yazar saçmalıyor ıdjdjjdjd)
Tahir sırıtmıştı. Deliydi işte deli...

Kamu Spotu; Halvet var istemeyen okumasın...

T:Peki o zaman...
Deyip beni bir hamlede altına almış ve dudaklarıma kapanmıştı.İlkden afallamıştım ama sonra karşılık vermeye başladım. İlk yavaş yavaş öpüşüyorduk sonradan şiddetli bir şekilde öpüşmeye başladık. Tahir arada dudağımı dişliyordu ve bu benim inlememe neden oluyordu. Sonunda nefessiz kalıp birbirimizden ayrıldık. Bu sırada Tahir yine dudaklarımızı birleştirdi. Sonra eli tişortume kaydı ve tişörtü üstümden tek hamleyle çıkartıp boynuma gömüldü, boynumu emiyordu arada da dişliyordu. Sonunda ben de Tahirin tişortunu çıkarttım. Tahir yavaş yavaş göğüslerime doğru indi ve emmeye başladı. Sonunda dayanamayıp südyenimin kopçasını çıkartmıştı. Evet şuan zevkin doruk noktasındaydım. Sonra üstümden südyenimi çıkarttı, göğüs ucumu emmeye başladı bir eliyle de diğer göğsümü sıkıyordu. Yanlışlıkla mı yoksa bilerek mi bilmem ama Tahir göğsümü ısırmıştı.
N:Ah! Yavaş be.
Tahir yüzünü kaldırıp bana baktı ve sırıttı. Utancımdan yerin dibine inebilirdim. Tahirin eli pijamama gitti ve bir hamlede çıkarttı. Ben de onun pantolonunun kemerini çözmeye çalışıyordum ama yapamamıştım.
N:T-Tahir şu kemeri çöz
Bunu dememle Tahir pantolonunu indirmişti bile. Yine dudaklarıma kapandı deli gibi öpüşüyorduk. Sonra yavaş yavaş aşağı inmeye başladı boynuma, göğsüme, karnıma ve en son kadınlığıma bir öpücük kondurdu.
T:Bugünlük yeter kurban olduğum. Kendini düğün gecesine hazırla deyip göz kırpmıştı. Kalkıp banyoya doğru ilerlerken bir anda havalandığımı hissettim.
N:Ne o Tahir beraber banyo keyfi mi yapıcaz.
T:Yok sen yapıcaksın ben seni izlicem.
Ses çıkartmamıştım çünkü onun kehribarlarının bana parlayan bir şekilde bakması hoşuma gidiyordu. Banyoya girip duş almaya başladım. Tahir bir an bile gözünü ayırmadan beni izliyordu. En son bornozu giyip çıkmıştım. Hemen odama gidip üstümü değiştirdim ama burada uyumaya niyetim yoktu. Tahirin kapısını çalmadan dalmıştım üstünü giyiniyordu. Gözümü kapatmamıştım sonuçta demin gözümün önündeydi yatağa oturup giyinmesini seyrettim.
T:Nefes hanım bakıyorum da doyamadını bakmalara
N:Sen banyoda beni dikizlerken iyiydi.
Sırıtarak yanıma oturdu ve gözlerimin içine baktı.
T:Neden geldin?
N:Beraber mi uyusak?
Tahir bir şey demeden yatağa uzandı ve kollarını açtı. Kafasıyla gel işareti yapmıştı. Gidip göğsüne kedi yavrusu gibi kıvrıldım.
.....
.....
..
Sabah kalktığımda Tahir yanımda kedi gibi yatıyordu ellerimi saçlarına götürüp okşadım. Bu sırada aklıma Asiye abla gelmişti. Bir hışımla;
N:Tahir kalk Tahir
Gözlerini aralamış kedi gibi bakıyordu ama ecelimiz gelmişti Asiye reisti bu " Tahir biz Asiye Ablayı unuttuk " Tahir hemen kendini toparladı. "S*çtık" "O zaman şimdi ben yavaşça odama gidiyorum inşallah görmez" demiştim. Ayaklarımın ucuyla odadan çıktım, ki çıktığım gibi karşımda duran Asiye ablayı görmem bir olmuştu. "Tahir gel hayatım s*çtık" demiştim. Tahir de içeriden çıkıp geldi. Asiye Abla rivrive başlamıştı.
A:Siz dün gece naptınız inleme sesleri geliyordu Mustafa olmasa basmıştım sizi.
Tahirle birbirimize bakıp sırıtmıştık. Bunu asiye abla anlamıştı tabi ki
A:Ula yoksa!
T:Yok abla sandığın gibi bir şey uyuduk sadece
Tahire dönüp tek kaşımı kaldırdım "uyuduk mu?" der gibi bir bakış attım. Bu bakışıma gülmüştü.
A:Bana bakın eğer yalan disanız
Tahire bakıp göz kırptım ne yapacağımı anlamış olacaktı ki sırıtmıştı.
N:Aaaa Asiye abla biz sana Mustafa Abimle odanızda ne yaptınız diye soruyomuyuz ayıp ama!?
Bunları söylerken merdivenlerden yavaş yavaş iniyorduk yazık afallamıştı. Gidip kahvaltı masasına oturduk. Arkadan Asiye Abla bağıra bağıra geliyordu. "Ula yarın kına var biz Nefese bindallı almadık ya"
Ben onu nasıl unutmuştum. Tahire dönüp "Tahir bindallı!"

Bu bölümü kesinlikle ben değil ellerim yazdı. Nasıl olmuş halvet müqq bence ben yazdım diye demiyorum.😉😉

Vote atmayı unutmayın. Hatam olduysa affola ...

Karadeniz'in FırtınasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin