9.Bölüm

1.1K 24 0
                                    

N:Asiye artık sen de mi söylesen?
Benim bunu dememle Asiye şok olmuştu. Böyle bir şey diyeceğimi tahmin etmemişti, ben de etmemiştim ya bütün gözler Asiyrnin üzerindeydi. Asiye bilmiyormuş gibi;
A:Neyi Nefes
N:Neyi olduğini sen daha iyi bilisın
Şive yapmıştım eee sonuçta ben de karadeniz kızıydım yani, Tahir kulağıma eğilip;
T:Sen ne güzel şive yapaysın öyle
N:Dema
T:Dedum bila
Bu sırada Mustafayla Asiye birbirine sarılıyorlardı. Birşeyler kaçırdığımız belliydi.
T,N:Noldu?
A:Anlattım ona onu sevdiğimi dedi Mustafa'nın gözlerinin içine bakarak. Ne güzeldi hepimiz mutluyduk.
O sırada Tahir'in telefonu çaldı. Ekrana bakınca yüzü düşmüştü.
T:Iıı ben bir konuşup geliyorum.
N:Kim ki o canım
T:Şirketten...
Yalan söylediği kesindi. Bir işler çeviriyordu ama ben bunun peşini bırakmazdım. Yataktan kalkıp kapının önünde durdum ve Tahir'i dinlemeye başladım.
T:Noldu CANSU hayatımı maffetmek için mi aradın?
C:Hayır sadece özledim.
T:Cansu anlamıyorsun herhalde bir seninle olamayız.
Benimle sevgili olduğunu söylemesini bekliyordum.
C:Oluruzz sen bana gel bir
T:Geleceğim ama sadece konuşmak için
Bunu demesiyle telefonu kapattı. Tanımadığım bir kızın yanına gidecekti, belli ki eski sevgilisiydi. Ben de bir plan kurdum ve Tahir giderken peşinden gidecektim.

1 Gün Sonra;
Tahir Cansu denilen kızla buluşmaya gitmişti. Buluşmak dediğim evine ben de takip ettim tabii bırakırmıyım.
Eve girdi ev zemin kattaydı Allah'tan camdan herşey gözüküyordu. Tahir gidip koltuğa oturdu. Cansu yanın gelip Tahir'in dudaklarına yapıştı görünce şok olmuştum neyse ki Tahir karşılık vermemişti ve geri itmişti.
C:Tahir yapma ama eskileri hatırla...
T:Bak Cansu...
Cansu Tahir'in sesini kesip ceketini kollarından sıyırmaya başlamıştı.
T:Cansu diyorum. Beni dinle...
Cansu Tahir'i takmıyordu. Tahir de istiyordu sanki nasıl yapardı bunu
Cansunun eli Tahir'in gömleğinin düğmelerine kaydı yavaş yavaş çıkartıyordu düğmeleri
T:Yapma Cansu yapma...
Cansu takmıyordu bile en sonunda gömleği de çıkarmıştı. Sonra eli pantolonuna kayınca Tahir'in bir şey yapmasını bekledim. Beklemez olaydım o da Cansunun tişörtünü çıkartmıştı.
C:Olur muymuşuz?
Tahir cevapsızdı. Cansu Tahir'in pantolonun fermuarını açtı. Tahir de Cansunun bunu izlemek acı veriyordu. Ben ben varken neden o kızdı. En sonunda ikisininde üstünde bir şey kalmamıştı. Tahir Cansuyu yatağa yatırdı,  öpeyeme başladı artık dayanamamıştım. Gidip kapıyı çaldım. Kapıyı Tahir açmıştı. Yarı çıplaktı beni görünce şok oldu.
T:N-nefes açıklayabilirim.
N:Neyi açıklayacaksın ya neyi biz seninle daha dün...
Araya Cansu girmişti üstüne tişört geçirip gelmişti.
C:Kimmiş hayatım.
Hayatım demişti. Benim canıma o kadar canım yanmıştı ki anlatamam.
T:Sevgilim...
Dedi yüzünü yere eğerek
C:Saçmalama Tahir sen benimsin
Artık bu saçmalığa bir son vermeliydim.
N:YETER ARTIK BUNE SAÇMALIK YA HANİ SEN BENİM TAHİRİMDİN BEN SENİN NEFESİNDİM YOK HEPSİ YALANMIŞ.
Bunları söyleyip arkama bile bakmadan gitmiştim. Tahir'in arkamdan bağırışları umurumda bile değildi. Bu halde eve gidemezdim çok ağlamaktan gözlerim şişmişti. Asiyelere gittim.
A:E gı noldu niye ağladın?!
N:İçeri geçelim anlatıcam abla
İlk defa Asiyeye abla demiştim o benden büyüktü ama ben ona Asiye diyordum. İçeri geçtik. Olanları anlattım, bütün gördüklerimi tabii anlatırken de ağlıyordum.
N:İşte abla Tahir beni ilk günden aldatmış
A:Ablam Tahir iyi çocuktur yapmaz öyle şey
N:Ama yaptı abla
A:Bir açıklaması vardır be ablam
N:Yok abla yok madem Tanır beni aldattı başlamadan bitirelim o zaman en iyisi...

Hüzünlü bir bölüm oldu ama artık yapacak bir şey yok buradan admine saydırdığınızı duyar gibiyim. Yorumları bekliyorum.

Karadeniz'in FırtınasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin