N:Yok abla yok madem Tahir beni aldattı başlamadan bitirelim o zaman en iyisi...
Aslında ondan ayrılmak istemiyordum. Ama içinde o gördüklerime karşı bir nefret vardı. Ben bunları düşünürken telefon çalıyordu araya Tahir'di tabi ki almayacaktım, ya da açsa mıydım belki bir açıklaması vardır, sonunda açmamaya karar verdim.
Bu sırada camıma birisi taş atıyordu. Bu sırada bir şeyler söylüyordu, ses tanıdıktıT:Ben eskimeyen tek güzelliği sende gördüm Sende buldum erişilmez hazları Yanında sıyrıldım korkulardan, yalanlardan Duyguların en ölmezini sende duydum Susuzluğum dudaklarında dindi Yalnızlığım ellerinde
Ben de ona eşlik etmek istedim. O kadar etkileyiciydi ki...T, N:Çoğu gün unuttum açlığımı Sende doydum... İlk defa seninle bütünlendim, anlıyor musun Anladım yaşadığımı her NEFES alışta Seninle geçtim bütün zamanlardan Seninle var oldum Eridim seninle bir sonsuz çalkanışta.
Şiir bittiği an tahir susmuştu yüzüme dahi bakamıyordu. Bakmamalıydı.
N:Ne var niye geldin!?
T:Konuşalım Nolur Nefes pişmanım o an ne yaptığımı bilmiyordum.
N:Neyi bilmiyordun ya neyi o kızla...
Konuşmak cazip geliyordu ama yediremiyordum gururuma en sonunda konuşacaktık. Kabul etmeli miydim? Ettim
N:Tm konuşalım.
Tanır hemen odama girmişti. Kapıyı kilitledim annemlere yakalanmak cazip gelmiyordu.
N:Ne anlatacaksan anlat ve GİT.
T:Tamam anlatıp gideceğim.
Çok masum duruyordu ama o gördüklerim karşısında nefretle bakıyordum artık
T:Bak Nefes ben Cansu'nun yanın konuşmak için gittim aslında hastanede arayan da oydu.
N:Harika bir şekilde konuştunuz Tahır gördüm.
T:Bak Nefes ben eve girmeden önce sakinleştirici içmiştim bağırmamak kendimi tutabilmek için ama sakinleştirici in hepsini içince benim kaç uçtu tabii unutmuştum herşeyi Cansu da başlayınca...
N:Sana neden inanayım!? Yalan söylüyorsan ya bunları uyduruyorsan
T:İnanmamakt haklısın, ama doğru söylüyorum Nefes bilincim gitmişti.
N:Bak Tahir ben orada olan herşeyi izledim. O duyguyu sen yaşasaydın emin ol şuan tımarhaneliktin o yüzden biz başlamadan bitirelim, AYRILALIM...
Tahir şoka girmişti. Benim de içim acıyordu ama olmazdı, bitmeliydi.
T:Gitmemi mi istiyorsun yani Nefes ölürüm daha iyi
N:Tahir yapma bak biz olamayız o kızın yanına git onunla yaşa onunla sevgili ol.
T:Nefes o benim...
N:Senin neyin Tahir sevgilin, arkadaşın, metresin neyin neyin?
T:Eski sevgilim, ama eski istersen Cansuyu arayalım benim o şeyleri yaparken kafamın yerinde olup olmadığını soralım.
Bu fikir iyi bir fikirdi ama ya kızı önceden ayarlayıp konuşturacaksa Tahir'i az çok tanıyordum böyle bir şey yapmazdı.
N:Tamam ara ama ona nasıl güveneceğim ben
Tahir Cansuyu aradı Cansu anında açıştı telefonu yavşak işte...
C:Efendim Canım
T:Bir bana canım deme iki anlat.
C:Neyi anlatayım ya
T:Neyi olucak cansu dün benim senin yanına geldiğimde nasıl bilincimin yerinde olmadığını
C:Ha aynen ya Tahir ne içmiştin sen sarhoş gibiydin ayakta zor duruyordun ya
Doğru muydu gerçekten, inanmalı mıydım? Tahir telefonu Cansunun yüzüne kapatmıştı.
T:İnandın mı şimdi!?
N:Düşünücem çık, ÇIK
Tahir çıktığı an kendimi yatağa atıp ağlamaya başladım. Asiye ablayı aradım.
A:Noldu guzum!?
N:Neredesin abla
A:Mıstafaylayım ablam
N:Tamam o zaman ben rahatsız etmeyeyim. İşin bitince sen bize uğrarsın.
A:Tamam guzum haydin görüşürüz.
Asiye Abla gelse iyi olacaktı. Tahir'i bir yanım affetmek istiyordu bir yanım da süründürmek.
Asiye'nin Ağzından;
M:Noldu Asiye'm
A:Mıstafa senin o arkadaşın olacak şerefsiz var ya
M:Yavass kim şerefsiz Tahir mi?
A:Hödük, he Tahir ne etti biliy misın Nefes'e ALDATTI.
M:Ne Tahir mi? Ama Tahir Nefesi çok seviyor canını verir onun için neden yaptı acaba ben konuşurum onunla
A:Tamam konuşursun Neyse ben kalkayım artık
Nefese gitmiştim kapısı kilitliydi. Çağırdım cevap vermedi. Acaba kendine bir şey yapmış olabilir miydi Tahir'in acısıyla ah salak kafam neden daha önceden gitmiyorsun kızın yanına...Yorumlarınızı bekliyorum. Off bir mutlu olamadılar Nefese ne oldu acaba!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karadeniz'in Fırtınası
Cerita PendekBir anda boynuna gömülüp kokusunu içine çektim. Şaşırmıştı. O kadar etkileyiciydi ki kokusu uyuşturmuştu. Dünyadaki en güzel kokuydu. Sonra kafamı kaldırdım. T:Nefes noldu? N:Kokunu tatmak istedim. Deyip utançla kafamı yere indirdim T:O zaman ben d...