21. Bölüm

670 14 3
                                    

Arkadan Asiye Abla bağıra bağıra geliyordu. "Ula yarın kına var biz Nefese bindallı almadık ya"
Ben onu nasıl unutmuştum. Tahire dönüp "Tahir bindallı!"
Asiye abla bağırmayı kesmiş sırıtarak yanımıza oturmuştu.
N:Abla bindallı
A:Çok korktun dimi nefes hanum sen meraklanma ben aldum bindallını
N:Gerçekten mi?
Deyip boynuna atlamıştım ablamın o kadar iyi biriydi ki o kadar sıcaktı ki...
Tahir dönüp "Nefesim giy de görelim" Asiye abla hemen carlamıştı. "Wuh olmaz gelini göremezsin" Tahir'in yüzü düşmüştü hemen yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdum. "Aşkım sen beni başka yerlerde daha güzel bir şekilde görebilirsin bence" Tahir hemen sırıtmıştı.
N:Eeee abla bindallımı bana göstermeyecek misin?
A:Gel guzum deyip yukarı çıkartmıştı ve odama sokmuştu gözlerim odada bindallımı arıyordu ama burada değildi anlaşılan Asiye Abla kendi odasından elinde bindallıyla geliyordu. Bindallıyı yatağa koyup yanıma oturdu.
A:Guzum bunu sana annen yolladı o da kendi kınasında giymiş. İstanbula yerleştiler ya gelemeyecekleri için sana bunu yolladı.
N:Annemin mi bu bindallı?
A:Evet guzum annenin
İkimizin de gözünden yaş süzülmüştü. Annenin bindallısını ben giyicektim. Onun kokusu sinmişti elimi bindallının üzerinde gezdirdim o kadar ince  işlenmişti ki,  bindallıyı elime alıp sarıldım ve kokladım. Annemin cennet kokusunu çektim içime Asiye abla yavru kedi gibi masum bir şekilde bana bakıyordu.
N:Ablam yapma böyle
A:Nasıl yapmayayım Nefes ben annemi tanımıyorum bile, görmedim kokusunu duymadım.
O böyle deyince daha çok yaş akmıştı ikimizin gözünden de... Sonra sıkıca birbirimize sarılıp ağlamıştık...
.....
..
Asiye Abla Kalemi erkeklerini evden kovup eve makgöz çağırmıştı. Asiye reis işte...
A:Bakın şindi siz ha bu kıza çeki düzen verun saçuni makyajuni bindallısına göre yapın
N:Aşk olsun Asiye abla benim çeki düzen verilecek yanım mı var!
A:Öyle değil kuzum çok güzel kızsın zaten güzelliğine güzellik katsınlar
Deyip göz kırpmıştı tabi ki yumuşamıştım hele o cümlenin sonunda göz kırpması....
Makgöz bana öyle bir makyaj yapmıştı ki ben bile kendimi tanıyamamıştım. Hele saçıp hafif dağınık topuz üstüne de bindallının tacı tam oturmuştu
A:Kız Nifesss çok güzel oldun.
N:Sağ ol ablam
Asiye abla da saçını, makyajını yaptırmıştı. Kına konağın bahçesinde olacaktı gayet güzel bir şekilde süslenmişti bahçe  davetliler de yavaş yavaş geliyordu bahçeye çıkmış gelenlere bakıyordum. Nazar, Berrak, Mercan, Mercan! O neden gelmişti Tahir'in plotoniği Asiye abla Mercanı görür görmez yanında bitmişti.
A:Uuuu e gı senin ne işin var ha burda
M:Niye ben gelemez miyim Tahirin kınasına
A:İlki Tanırım kınası değul Nefesun kınası ikincisi gelemezsun yallah yengem yallah
Asiye abla bunu dediğinde yüzümde bir tebessüm oluşmuştu Deniz anne de Mercanla Asiye ablanın yanına gitti.
D:Hoşgeldun Mercan kizum
Ne! Deniz Anne Mercana hoşgeldin mi demişti.
D:Şimdi güle güle
Aklım çıkmıştı bir an Allah'tan yanlış anlamıştım Deniz Anneydi bu tabi ki kovardı. Mercan da sessiz sessiz gitmişti zaten. Artık tüm davetliler gelmişti. Kalemi erkekleri de Tahir'in üzerinde aldığımız takım elbise damat traşı olmuş o kadar yakışıklıydı ki anlatamam. Sırada kına yakılacaktı beni ortaya sandalyeye oturtmuş ağlamamı bekliyorlardı. Ama benim en mutlu günündü nasıl ağlayacaktım. Asiye abla duvağı açıp "E gı ağlasana eğer ağlayamaysan ananla babanı düşün" deyip dönmeye devam etmişti. Sonunda ağlamıştım. Asiye abla yine açıp "Gelin ağlıyor" diye bağırmıştı Deniz anne gelip kınamı yakmıştı. Sonra Tahiti çağırdılar onun da küçük parmağına kına yakmışlardı sonra o üzüntülü halimizden çıkıp deli gibi eğlenmiştik. Sonunda davetliler dağılmıştı. Kına bitmişti. Herkes odalarına dağılmıştı çok yorgundum hemen uyumuşum.
........
.....
Sabah kalktığımda Asiye abla başımda bağırıyordu "E gı galk düğün edecuk kalk" "Of tamam kalktım tamam" yataktan kalkıp Tahirin odasına girecektim ki Tahir odadan çıktı. "Tahir senin boyun niye 1.90 hayal ettiğim şey olmadı ama" dediğimde Tahir odaya geri girip hayal ettiğim şeyi gerçekleştirmiş ti burun buruna gelmiştik. "Bu muydu hayal ettiğin" "Hıhı" biz bu pozisyonda bakışırken Asiye abla ayırmıştı bizi kuaföre gidecektik. Berrak ve Nazarı aradım. Nazarı yeni tanımıştım ama sevmiştim. Arayıp kuaföre beraber gideceğimizi söyledim ve gelinliği alıp Asiye abla ve kızlarla kuaföre geldik. Kuaför yine hünerlerini sergilemişti hepimizin üzerinde hele makyajlarımız hepimizi değiştirmişti.
N:Kızlar çok güzel olduk.
Hepsi:Evetttt
Ben gelinliğimi giyip gelmiştim.
A:Kız Nifeess Tahir görürse eğer bırakmaz.
B:Aynen Nefes sen Tahirden kaç bence
N:Neden ya
Na:Seni avlar da ondan
Hepsi kahkahayı patlatmıştı. Ben de onlara katıldım biz gülerken Fatih bizi almaya geldi. Arabaya binip konağa gittik eee Tahir bey daha gelini alacaktı....

Veeee bölüm sonu pek heyecanlı bitmedi ama olsun o kadar...

Vote atmayı unutmayın hatam olduysa affola...

Karadeniz'in FırtınasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin