Şimdi bundan sonra bölümleri atabildiğim kadar uzun kısa günden güne atıcam. Çünkü okul başlıyor mağlum ya finâl ya sezon finali olucak büyük ihtimal sezon finali olur...
T:Anlat da neyle alakalı
N:Geçmişimle...
Şaşkın şaşkın bakıryordu ne anlatacak diye... Tahirin elini tuttum. Anlatmaya başladım.
N:T-Tahir ben 16 yaşında o Vedat şerefsizi b-bana tecavüz e-etmiş.
Ağlamaya başlamıştım. Tahir'in de gözleri sulanmıştı.
N:A-ama b-ben hatırlamıyorum. Çünkü trafik kazasında 16 yaşından öncesini veya bir kısmını unutmuşum. Ama o şerefsiz zerre yok. Öğrenince de sen tecavüz edilmiş bir k-kadını istemezsin diye düşündüm o-oysa ben seni çok seviyorum tahir 1 aydır ne kadar özledim bir ben biliyorum.
T:Nefesimmm...
Diyerek sımsıkı sarmıştı beni kollarının arasına yine kokusu vardı, nefesi vardı, sesi vardı, teni vardı en önemlisi o vardı. Ama böyle bir tepki beklemiyordum. Biliyordum her ne olursa olsun beni bırakmazdı ama...
Neyse, Tahir birden hareketlenip yüzümü avuçladı, anlımı anlına bastırdı ikimiz de ağlıyorduk.
T:Ne olursa olsun sana söz veriyorum seni bırakmayacağım.
N:Ne olursa olsun sana söz veriyorum seni bırakmayacağım. Söz...
Beni yine göğsüne bastırdı. Huzur buydu işte...
.....
..
.
Sabah olmuştu gece birlikte uyumuştuk. Uyandığımda yanımda yatıyordu. Burnundan öptüm. Kedi gibi mırın kırın etti bir kere daha öptüğümde gözlerini araladı.
N:Günaydın
T:Nefes bugün nikah tarihi almaya gidelim.
N:İnsan bir günaydın der. Rüyanda gördün Tahir herhalde
T:Yav sabah sabah rivriv etme alalum işta
N:Tamam alırız. Ben aşağı iniyorum şimdi gelirsin.
T:Tamam duş alıp geliyorum.
Aşağı indiğinde her zamanki gibi kahvaltı hazırdı. Ben de çayları doldurdum. Herkes masaya indi kahvaltı etmeye başladık. Tanır durur mu durmaz neden çünkü o deliğğğ Tahir
T:Biz bugün Nefesle nikah tarihi almaya gideceğiz.
Y.M, Y.F, A:Uuuuuuuuu
M:He gidin tabi oğlum biz de Asiyeylan gideruz haftaya
D:Çocuklarımın da mürvetini görüyorum ya artık gözüm açık gitmem.
N:Olur mu Deniz Anne tövbe de ya
Kahvaltıyı yapıp toparlanmıştık. Nikah tarihi almak için arabaya bindik. Tahir sürmeye başladı.
N:Tahirr..
T:Nefesim...
N:Diyelim ki bizim bir kızımız oldu. Adı ne olur sence?
T:Bilmem Nefes onu olunca düşünürüz.
N:Ya Tahir fırsatçılık yapmasana
T:He tamam yapmayrım. Rüya olurdu ya da Masal
N:Çok güzel aklını seveyim adam...
Nikah tarihi alacağımız yerin önüne gelmiştik. İçeri geçip oturduk. Memur bize dönüp;
Memur:Ne zamana istersiniz?
N:Ne zamana uyarsa yani boşsa fark etmez.
Memur:5 Eylül nasıl?
N, T:Gayet iyi
Memur:Bu güne yazarım ama sağlık raporu alıp gelmelisiniz.
T:Oy nenem Nefes onu unuttuk ya haydi gidip gelelim.
Dışarı çıkıp arabaya bindik. Tek korkum iğneydi iğneden çok korkardım ben ama bunu Tahire söylersem dalga geçerdi. Of ne yapacaktım. Hastanenin önünde durduk kan mı verecekmişiz bişe yapacakmışız ama iğneyle alakalı olacağı belli
N:Tahir biz boş verelim ya delercekler şimdi kolumuzu koskoca iğneyle.
T:Nefes sen korkaymısın? Korkma yanında ben varum yeşilim...
İçimi rahatlatmışmıydı Allah kahretsin ki evet. İlk önce Tahir halletti. Sonra koltuğa oturdum. İğne daha batmadan bağırmıştım. Tahir kahkaha ata ata elimi tutuyordu bir de çok güzel gülüyor zalımın oğli.
Tam iğne battı benim çığlığımla bütün hastane ayağa kalkmıştı. İşimizi halledip 5 Eylüle tarih almıştık. Eve giderken telefonuma yine mesaj gelmişti.
Kimden:Vedat Sayar
Aaa Nefes Tahirle evlenecekmişsin öldüğümi sandın dimi ama ben senin hayatının karartmadan ölmeyeceğim.
Ne nasıl olurdu Vedat psikopatı nasıl yaşardı. Bu sefer içime atmamaya karar verdin Tahire eve gidince anlatacaktım. Anlatmalıydım.
Eve geldik herkes oturmuş sohbet ediyordu.
A:Nifesss ne zamana aldunuz nikah tarihini
N:5 Eylül ablam
A:Uuuu e gı bişe galmamış alışverişe çıkmak lazum
N:Abla çıkarız çıkarız da benim size önemli bir şey anlatmam lazım
A:Anlat guzum
N:Vedat ölmemiş bana mesaj attı.
T:Ne! Ne zaman attı
O:Nasıl ölmemiş.
N:Arabada attı. Mesaj da bu
Mesajı gösterince Tahir okkalı bir küfür savurdu.
T:O adamı bulup kendi ellerimle boğacam.
M:Yavasss tepemi atturma bağa
N:Aslında adam kaçırmaktan hapse tıkabiliriz Vedat'ı
O:Hay aklınla bin yaşa
M:Amca iyi de adamı vurdun seni suçlarsa
O:Oğlum benin vurduğumu kanıtlayamaz delili yok.
Onur Amca o kadar detaylı planlamıştı ki kanıtı yoktu Vedat'ın
N:Evet kanıt bulamaz Düğün olmadan önce içeri tıkmamız gerek
A:Neden Ablam
N:Düğünü basabilir çünkü abla...Vedat hapse girsin mi?
Düğün alışverişi edecuk.
Halvet yapayım mı? (Yapayım yapayım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karadeniz'in Fırtınası
Short StoryBir anda boynuna gömülüp kokusunu içine çektim. Şaşırmıştı. O kadar etkileyiciydi ki kokusu uyuşturmuştu. Dünyadaki en güzel kokuydu. Sonra kafamı kaldırdım. T:Nefes noldu? N:Kokunu tatmak istedim. Deyip utançla kafamı yere indirdim T:O zaman ben d...