Aik orat k lye uska mehram mard bht khaas hota ha khuwan wo uska bap ho bhai ho ya koi bhe or rishta lakin mehram ki zaroorat usay hamesha he rehti ha...aik orat jb toot kr reza reza hojati ha tou ye mehram rishty he hoty hain jinky dilason piyar or hamdardi se wo phrse sambhlna shru hoti ha unka piyar usky tukron ko jama kr k usay pehly jesa na sahi mgr pehly se ziada mazboot zaroor krdeta ha ...Nirmal bhe usi piyar ki talaash main nikli thi bchpan se he uss piyar ki piyasi thi jo na bap se mila or bhai tou usay Allah ne dia he nhi tha ...bchpan tou ksi trah halaat se samjhota kr k guzaar lia or kch parveen ka bhe sahara tha wo uski baton ko smjh leti thein mgr ub tou wo bhe khandani maslon main he uljhi hui thein aulad aik thi or wo bhe beti jisay unho ne Allah k rehm o karam pr chor rkha tha wo janti thein wo bimar rehti ha sara din soi rehti ha sari raat jagti ha uski ankhon k gird halky bn gye hain or wo kamzor or zard prti ja rhi ha mgr wo yehi smjhtin k shyd nirmal ghr ma bnd reh kr aisi hogai ha ya phir shyd rehman ki zidd k wo usay prhana nhi chahty uni ka mahol nhi dena chahty usay andar se khaati ja rhi ha ..mgr wo nhi janti thein k wo kis haal ma ha wo kia bat ha jo usayy yun nidhaal kiye huy ha...
inhi dino usny mehsos kia k usay usky bap ki mohBbat ki zarorat ha usay ksi mazboot sahary ki zarorat ha jo uska sar apny kandhy pr rkh kr usy khoob ronay de or wo ek kandha bap ka he hota ha bap ki shafaqt k ghanay darakht talay beth kr betian zindagi ki dhoop se bch jati hain ...Usay bhe Rehman ki shafqat ka saya chaiye tha mgr ana or ghalt fehmion ki deewar aisi oonchi thi k nirmal usay paar na kr pati..
Zindagi khali thi na mukammal thi tootay khuwabon ne nirmal ki hasti main aik ajeeb c zid paida krdi thi jb usay kch nhi mila tou uska haq bnta tha k wo shikwa kre zidd kre gila kre usny yehi socha k ub wo pakistan chli jye warna minar ki yadain or mishkat se bat na krny ka pactawa usay maar dalega ...
"mama main jana chahti hun prhna chahti hun apki trah sisak sisak kr nhi jeena chahti main kch krna chahti hun plz..."wo awaaz k sath rou rhi thi udhr rehman jo ub tk sab kxh zabt se sun rhy thy nirmal ki awaazon se lounge main agye ghussa unki ankhon se chalak rha tha chehra zabt se surkh pr rha tha nirmal ek pal ko tou seham gai...phir usny socha akhir kb tk wo yun chup chaap apni zindagi ka tamasha bnty dekhti rahegi usay jeene ka haq Allah ne dia tha uski sanson pe bhe srf Allah he ka haq tha ye dunia ye apny ussay uski wahid chez uski sansaon ko bhe usse cheen lena chahty thy .۔۔
"Kia tamasha lga rkha ha tmne aaj?ye kia tareeka ha maa se bat krne ka itny salon ki taleem ne tmhe maa se bat krne ki tameez bhe nhi sikhai?..jahil orat ki jahil beti..."rehmAn gharaye .."Prhna chahti hun main dam ghut ta ha mera iss chaar dewaari main bnd....wo bap ki surkh ankhon main apni zid or ghusse se bhri ankhain dal kr tesh main bolti gai isse pehly k wo kch agay bolti aik zor daar thappar usky gaal pr para..or wo shashadar c gal pe hath rkh kr apny ghusse se gehry sans lete bap ko dekhti gai...
"Badtameez bay haya bay sharam...baap se iss trah bat krti ha....."isse pehly k wo aik or thappar nirmal ko maarty parveen bap beti k darmian bazo hayl kr k khri hogaen....
"mat maaren plZ..chor den jawan beti ha pagal ha ziddi ha .. main smjhaongi isay..."parveen rehman se rotay huy minnat krny lgen..
"Hato paray tm ..tm ne or tmhari badkirdaar behnon ne he iska dimagh kharab kia ha ...isay main btata hun taleem kia hoti ha...isko main prhata hun university main..mar kion nhi jati ye .."alfaz thy k qayamat jo aaj nirmal pr tooti thi ..jism jese bay jaan hogya tha ruh uss zannaty daar thappar ne khench li thi wo apny bap k mun se nikly alfaz pr matam krti ya apni ujaar zindagi pr wo tootay khuwabon ki kirchian jama krti ya phir bikhre angaaron se bch kr chlti wo yadon k samandar main doubny se khud ko bachati ya mohabbat ki aag se apna daman bchati...wo kia krti wo kese jeeti...peechy kia hua parveen ne kitni minnatain kien Rehman ka ghussa kb thunda hua wo har bat se baykhbr maray maray kadmon utha kr apny kmry ki trf chali gai ...baba bht dhoop ha yahan apni chaon main chupa lo na
baba main dar gai hun apni goud main sula lo na
baba main bhatak na jaon ungli pkr k chala lo na
baba koi smjhta nhi ankhon se dil ka hal jaan lo na
baba iss weran dil main koi basta nhi meri dunia ko abaad krdou na
baba main teri shafqat ki piyasi
mujhe seenay se lga k piyas bujha dou na
baba main teri ziddi c guria ub choro ghussa maaf krdou na....
YOU ARE READING
Mera Marz e Mustamir
SpiritualYe safar ha ishq e majazi se ishq e haqeeqi tk ka...ye Safar ha haraam se halal tk ka...Ye safar ha bimaari se shifa e kamila tk ka.....Ye safar ha Mera apka or har uss lrki ka jo muhabbat krti ha jo rishton ka paas rkhti ha jo mazboot ha toot phoot...