"Aima mujhe darr lag raha ha..."aima jo mez k pas khri file ma kch likh rhi thi uski awaz pr chonk kr muri
"Kis bat ka darr"usny qadre herat se uski trf dekha ..."ye bht bri zimedari ha kahein main koi galti na krdun,''usny gehra sans lekar apny hath main pakra qalam mez ki trf uchala tou wo ayn nishany pr pencil cup main ja kr gira ....
Aima ye dekh kr halka sa muskkurai ...
"Tum krlogi nirmal.tum pehly ki trah iss baar bhe krlogi "
"pehlay ki bat or thi pehlay advocate sahb mere sath hoty thay wo meri madad krdetay thay mujhe guide krdetay thay ,ub akele trials pr jaongi ,akele sab kch kese sambhalungi "..usny aima ko apni bat mukamal krnay ka mouqa nhi dia tha
"meri puri bat tou sunleti"aima ne jhurjhuri lekar kaha
"kia sari zindagi Advocate qasim tmhare sath rahengy?...kia ustaad hamesha shagird k sar pr khara rehta ha ,??btao nirmal kia tm apni salhayaton ko azmana nhi chahti ??.
Aima sahi keh rhi thi ..."
"Tumhe pta ha ma jis nirmal sheikh ko janti hun na wo aik bht bahadur lrki ha jisny apni zindagi ka aik bht ahem or mushkil tareen muqadama tb jeeta tha jb uskay pas Qanoon ki koi sanad bhe nhi thi...".....usny pur aetemad lehje main kaha jispy nirmal num ankhon se muskuraty huy aima k kareeb ai or usky galay main bahain dal dien "Meri piyari dost hamesha meri himmat brhany ka shukria"....aima ne masnoi khafgi se uskay hath apny galay se jhatkty huy kaha ."hunn. .bri ai ub jao ja k file kholo or dekho kia krna ha..."or wo usky andaaz pr muskura kr mez ki janib brh gai . ...
***********************************
"Main aik aam c lrki hun baton se maan jati hun
mujhe sonay ki chahat kahan jhootay kangan se maan jati hun
haqeeqat se drti hun khuwabon main rehti hun
mujhe kon kesi nigah se dekhta ha sb jaan jati hun
mere kch andaz niralay hain kch main bas sab se chupati hun
main aik aam c lrki hun baton se maan jati hun
mera qissa mukhtasir meri hayat jesa ha
jo mujje chor jye rah main usay bhula deti hun
meri pehchan ha mera islam
jb mohabat iman mangay tou haar maan jati hun
main aik aam c lrki hun baton se maan jati hun.....wo mutmaen muskaan k sath mez k gird rolling chair pe bethi or files k dher k sabse opar wali file utha kr apny samnay rkhi....pta nhi kion usky dil ki dharkan bay lagam hrhi thi usny kanpty haton se file kholi........
...."ksi Sahil ki rait pe likh kr tera naam
Hawaon ko khbrdaar kr ai thi mitany se.....""Sarkaar banaaam MINAR AHMED....."usny zer e lab wo naam prha.......
"Tum aik low life loser ho..."
"tum aik low life loser ho...."
Ruh jese jism ko ub chorne ko tayar thi ...usny jhtky se file ko phenka ..
aima file k girny ki awaaaz pr muri or uski halat dekh kr chakra gai uska chehra safaid pr rha tha khoon jese khtm hogya ho...wo sab kch chor kr uski trf douri.
"Nirmal nirmal kia hua ha kia hrha ha tmhari t.. tbiat thik ha ."wo apny sard chehre pe aima k garam haton ka lams mehsoos krskti thi... usny usay phati hui khofzada ankhon se dekha ...
aima ne kch bhe or kiye or kahy beghr zameen pr pri file uthai...or kch der k lye uski dunia bhe ghoom gai .....
"Aray pagal ...kia dunia ma srf aik he minar ha..."usny file bnd kr k zbrdsti hans kr nirmal ko tasali di...
"Mere lye tou aik he ha ...."wo jo abhe tk sakt bethi thi nxrain samny deewar pr tikaye boli...
"Aisa nhi hota nirmal ...ye koi or ha...tum ...tum utho hum kch khany chlty hain tm ye file baad ma prhlena .."..aima usy normal krny ki koshish kr rhi thi ..
"Nhi main ye abhe prhungi or aaj he usse milny jaongi . ."wo khud ko compose kr k uthi file aima k hath se lekar kmry se chli gai...aima bay bas khri usay jata dekhti rhi .....
YOU ARE READING
Mera Marz e Mustamir
SpiritualYe safar ha ishq e majazi se ishq e haqeeqi tk ka...ye Safar ha haraam se halal tk ka...Ye safar ha bimaari se shifa e kamila tk ka.....Ye safar ha Mera apka or har uss lrki ka jo muhabbat krti ha jo rishton ka paas rkhti ha jo mazboot ha toot phoot...