Message for All readers

317 42 24
                                    

Aoa..Umeed krti hun aap Sab kheriat se hongy...Ye msg main aap sab tk kb se phnchana chahti thi pr hamesha yehi soch kr ruk jati thi k shyd agli episode pr koi positive response milay ..G han aap soch rhy hongy ma kitni na shukri hun k mere cmnts sec or insta acc pe aik achy response ki bharmaar hoti ha main un tamam logon ka shukria ada krti hun jo log har episode ko prhty hain or vote or cmnt krna koi gunah nhi smjhty..main koi bri writer nhi hun na he mujhe likhny ka experience ha ye mera pehla novel ha or bhttt he dukh k sath agr aap views pr nzr dalen tou wo votes se kai gunah xiada hain...Mujhe pehly lgta tha k shyd meri kahani ma koi kmi ha agli baar or mehnat krungi mgr haar baar har dfa kahani ko aap sabky lye dilchasp bnany ki koshish k bawajood koi fark nhi para views k numbrs agr aap dekhen tou usmy se ub Allah behtr janty hain k kitny prhty hain or kitny bs view kr k chor dete hain mujhe view kr k chor dene walon se koi shikwa nhi pr wo log jo read krty hain yani silent readers plz aap bhe response den agr kahani buri lg rhi ha tou bhe cmnt kren pr atleas t mujhe btain tou k main kesa likh rhi hun kia aap isay prh k kch seekh bhe rhy hain ya nhi..Iss kahani ka aik he motive ha main apko choti choti ghltion k baray baray pachtawon ka kissa sunana chahti hun or koi bri batain nhi sab choti batain hain hum jin baton jin gunahon ko roz mara ki zindagi ma nzr andaaz krdete hain ye kahani unn tamam baton ko detail ma btati ha shyd isilye bht se logo ko ye rough lg rhi ha ...Bht he mazrat k sath aik naye likhari ko aik prhny waly ki zarorat hoti ha ye kam he aisa ha ma manti hun mujhe likhny ka shok ha pr jb tk mujhe koi prhega nhi tb tk ye shok brhega nhi:)..Insan chahe kch bhe kr rha ho koi bhe kam kr  ho usay  jb lgta ha k usky amal se logo ko faida phncha ha tou wo us kaam ko agli dfa mazeed josh se or behtr tareeqay se sar anjaam deta ha main ne ye novel epi 8 part 1 tk bay intiha passion junoon or khushi se likha lkin 8 part 2 pr akar ma dheeli pr gai k jb itni mehnat k bawajood koi positive response nhi mil rha tou kia faida ...Agr meri koi bhe bat apko buri lgi ho tou mazrat chahti hun....


Mera Marz e MustamirDonde viven las historias. Descúbrelo ahora