פרק 2 - הג׳וק

742 23 1
                                    


נכנסנו אל הבית הגדול והמרוחב.
הכל היה מסודר בצורה מאוד מודרנית, אבל גם קצת כפרית, זה היה נחמד.
הרהיטים שכנראה הגיעו בהובלה כמה שעות לפנינו, כבר היו מסודרים ברחבי הבית.

״תעלי לראות את החדר שלך״ אמא שלי חייכה אליי בהתלהבות.
עליתי במדרגות בריצה קלה ונחשפתי לקומה שניה מרווחת.
היו בה ארבעה חדרים, על כל דלת היה רשום למי נועד החדר.
החדר שמול סיום המדרגות היה של אמא שלי ובעלה, החדר ליד היה של התינוקת החדשה, כנראה כדי שיוכלו לגשת אליה מהר יותר בלילות.
החדר שבקיר הסמוך לחדר התינוקות היה שלי, והחדר הנוסף כנראה המשרד של אבי החורג.

ברגע שאמא שלי נכנסה להריון, הם החליטו שנצטרך לעבור לשיקגו, למדינה שבה אבי החורג היה גר, אבל הם דיברו על זה קצת והבינו שהדירה הקודמת שלו הייתה קטנה מידי לכולנו, אז הם קנו את הבית הזה.
נכנסתי אל החדר שלי, הוא היה מרוהט, בצורה נחמדה שכזו.
והיה צבוע בצבע שמנת מלוכלך אבל בצורה יפה.
שינויים היו נחוצים, אבל הם עוד יקרו.

***

ניסיתי לסדר את החדר שלי בצורה נוחה, לפחות לעד שאסדר אותו כמו שארצה באמת.
ותכננתי להחליף לבגדים נוחים יותר, לקראת השינה.
ניגשתי אל השידה הזמנית עם המגירות שבה דחפתי את ההלבשה התחתונה שלי והפיג׳מות כדי להחליף, ולפתע הבחנתי בדבר הכי נורא עלי אדמות, הסיבה להתקפי לב של אנשים כמוני, ג׳וק.

הוא היה נראה ענקי, כאילו התכוון להתעופף עליי ולבלוע אותי בכל רגע.
מצד שני, לא יכולתי להשאיר את הבגדים שלי שם כפגועי מלחמה.
אספתי אותם בידי כמה שפחות מנסה להתקרב למפלצת הקטנה ומהלחץ אחד החוטי החשמל שהיה על הרצפה התלפף סביב אחת מרגליי בגלל שהלכתי מהר ופשוט נפלת תוך כדי צרחה שהג׳וק התחיל להתעופף פתאום וכל ההלבשה התחתונה שלי עפה מהחלון.
לא נכון.

לא מספיק שהמזל החרא שלי הרוויח גם את זה, לפתע שמתי לב לאחר כמה שניות למישהו, והסתכלתי מולי.
ראיתי את הנער השכן שראיתי מוקדם יותר בבוקר, יושב על עדן החלון ומשועשע לראות אותי מסתבכת בצרות של עצמי.
כאילו זה לא הספיק הג׳וק התחיל להתעופף בחדר ולהמשך לאורות המנורה שלי שדלקה על השידה.
וכמובן שישר אחרי זה פסטיבל הצרחות של נטלי לנדר החל.

רצתי בכל החדר מנסה לברוח מהחרק הדוחה הזה עד שפשוט יצאתי מהחדר ורצתי בגרם המדרגות הארוך.
״נטלי?״ שמעתי את אמא שלי קוראת לי ולא מבינה מה עובר עליי.
המשכתי והמשכתי לרוץ עד ליציאה מהבית והלכתי לחצר, ממש למתחת לחלון שלי, לאסוף את בגדים שלי, אבל רגע, מה?
איפה הם?

-מקווה שתאהבו❤️ממשיכה ב2 תגובות-

אחרי הכלWhere stories live. Discover now