Am fost tras si adus pe nepoftite în casa cuiva, am fost tras de către Rose, colega mea de la liceu cu care am ajuns să ma inteleg foarte bine, din păcate... Era o casa imensă și înăuntru era un grup de doua fete și doi băieți stand pe o canapea Alba uitându-se toți confuzi la mine.
-Uitati stiu ca asta e nebunesc și am zis ca nu aducem pe nimeni dar, el e Ao! Ma împinge în fața facandu-mi semn să îi salut.-Buna, spun timid evitand contactul vizual pe care un tip care părea să aibă aceeași "mutație" De care sufăr și eu.Rose continuă:
-Uite stiu ce am discutat! Dar Ao are probleme serioase! El nu avea pe nimeni și statea singur și..- Rose am discutat clar ceva! spune bărbatul care ma fixase cu privirea lovind cu pumnul în masuta de cafea.
-Da Rose! Nu poti sa aduci oameni fără sa vorbim între noi întâi! O fată sau femeie cu părul roșcat, ochii de un albastru deschis spuse rastit către Rose .
-Haideti! Îl speriati pe Ao, eu zic ca e un tip de treabă! O altă fata cu părul mov, vopsit probabil, și ochii de un verde intens încerca să imi i-a apărarea.
-Și?! Asa și trebuie! Să fie speriat și să nu mai vina pe aici! Se rasteste din nou tipul Albinos. O trag ușor de încheietura în timp ce membri grupului se certau, îi spun în șoaptă :
-Uite Rose, clar se vede ca nu sunt dorit aici , e în regulă sunt obișnuit . Rose afișează o fata tristă, îi părea rău .-Băieți! Incetati! Îl faceți să se simtă prost! Ao are probleme serioase cu depresia și anxietate, L-am adus aici ca să îl fac să se simtă bine și integrat în societate! Nu să se simtă dat la o parte , ok?! Se răsti ea la rândul ei . Un băiat roșcat, cu ochii aurii, cu o fata atât de netedă și curata, câțiva pistrui care nu ieșeau prea mult în evidenta vine spre mine, ma dau în pas inapoi și ma uit cum mâinile lui osoase și ușor reci se aseaza pe fata mea.
-De ce ai plasturi atât de mari pe fata? Ma intreba serios.
-Eu..Rose.. Ce se întâmplă? Începuse să imi bată inima puternic și rapid.
-Ok Kiniro de ajuns! Rose îi îndepărtează mâinile de pe fata mea,
Kiniro ...are sens..-Uite Ao, eu sunt Blanco și dacă vei face o singură greșeală pleci de aici în zbor cu bilet gratuit și nu te mai introci! Ai inteles? Dau afirmativ din cap tremurând ușor,... Pe tipul Albinos îl cheamă Blanco ..apoi continuă aratand spre fata roscata .
-Ea e Rossa, iar ea e Lila, spune aratand spre cealaltă fata .
-Eu sunt Kiniro, se apropie de mine si imi întinde mâna, o apuc intra mea si o strang ușor, era incredibil de fina.
-Asa! Pai, acum ca v-ati cunoscut, haideti sa facem clătitele alea! Mor de pofta! Spune Rose cu capul în nori, iar o șuviță bruneta venindu-i peste fata, Rossa vine grăbită și i-o indeparteaza.
-Fără par în ochi ca iti strici vederea! Rose ridică mâinile defensiv și se îndreaptă către bucatarie, eu urmându-i ca un catelus singuratic care cerea de mâncare și atenție. Fiecare începuse să facă cateceva, Rossa să caute tigăile, Blanco se îmbracă să plece la magazin pentru a lua bicarbonat , Rose caută un film iar Kiniro încerca să facă compozitia . Ma uitam la el cum făcea compoziția aia zop și stropea peste tot!
-Nu, nu , nu! Nu asa amesteci ! Uite are cocoloase și mai și dai pe jos ! Ma duc la el și îi cuprind mânecile bluzei și le suflec în timp ce vorbeam.
- Sufleci mânecile! Emblema bucătarului " Sort murdar maneci curate"! Imi pun mâna peste a lui și cu cealaltă țin de bol și încep să amestec.
-Lent și precis, tii cu cealaltă mână de bol și amesteci, până devine omogen.-Omogen?
-Până nu mai are cocoloase , mai pe scurt . Continuam să fac asta, în timp ce Kiniro ma privea atent , observând și sorband fiecare mișcare a mea.
-Te pricepi la gatit. Imi spune el cu în zâmbet cald, printre buzele lui ușor pline ieșeau dinți lui albi, drepți, și tot ce făcea zambetul lui mai splendid erau canini lui care erau ascuțiți. Rosesc ușor și evit sa ma uit la el și ma uitam la bol.
-Da, obișnuiesc sa ii gatesc și să îi fac curat tatălui meu.
-Te pricepi și la curațenie, Cenușăreaso?
-Da ! Și nu imi mai spune asa!
- Uite , dacă vii la mine, din când în când și imi faci curat pe bani desigur, accepti?
-Da, dar cu o condiție, îi spun imbufnat .
- Care e?
-Să nu imi mai spui Cenușăreasa! Îi spun iritat și autoritar.
-Bine Alba ca Zăpada. Spune nonsalant. Ma scoate din sărite omul asta!
-Hei băieți am gasit tigaia! Gata compoziția? Striga Rossa la noi, tresara și imi iau mâna de pe a lui, i-au o linguriță gust compoziția și mai pun zahăr, între timp a venit și Blanco cu Bicarbonatul .
- Imediat! Striga Kiniro înapoi. După ce terminam clătitele ne așezăm pe canapeaua din sufrageria imensă a lui Blanco . Ne uitam la film, mai bine zis la serialul Stranger Things.
-Auziți? Ce ar fi să mergem cu Ao la petrecerea lui Piros?