16

249 31 13
                                    

Nu apuca sa termina ca tasu' il trage de par dandu-i un pumn ,Ao cazand lesinat pe podea.

-Tu constientizei ce faci omule??Nu raspunde ,imi arunca o privirea ucigatoare apoi da sa inchida usa ,dar bag piciorul blocand-o ,imping cu putere usa daramanu-l pe tasu' usor din cauza stari sale ,intru in casa ,mirosul puternic de alcool si tigari izbindu-ma in fata ,apuc sa il iau pe Ao iesind din casa.

-Fi atent ,ti-l dau abia dupa ce realizezi si tu ce faci si te lasi de baut,altfel ramane la mine,la politie n-ai ce face ,e deja major,ii inmnez o hartie pe care era scrisa numarul meu,suna-ma cand ai realizat ce-ai facut,adaug eu ca mai apoi sa plec cu Ao in bratele mele.


                                                      *********************************************

Ao's vison

Sunt pe spatele cuiva...nu vad tocmai clar..inspir adanc ..un parfum cunoscut imi invadeaza narile..Kiniro? ..Sunt confuz..

-Ao..mai avem putin ..imediat ajungem ..,sunt pe spatele lui Kiniro....mie greata..

-Il caut pe Ryouta Yomeshi!Aud vocea lui Kiniro,reiesind clar din glasul lui ingrijorarea si nervozitatea.

-Cine ar trebui sa fi tu? Intreaba o voce de femeie,miros de medicamente ...suntem intr-un spital?

-Fisu'.

-Imediat!

-Kiniro..? Intreb eu cu greu.

-Poor baby..am spus ca o sa te salvez..si asta fac.

Roscatul (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum