-Sa ce?! Îl aud pe Blanco din sufragerie.
-Haide Rose ! Stii ca nu putem sa îl aducem acolo! E doar pentru noi!
- Stii dar.. De aici am încetat să ascult, am ieșit prin ușa din spate în curtea mare a Casei, imi bag mâna în buzunar și imi scot pachetul de țigări și bricheta , ma așez pe scări uitandu-ma la cerul care era plin de nori negri, semn că se apropia o furtună. Inspir adânc și expir mirosul dulce și fin al umezelii , apoi imi pun tigara între buze și o aprind , trag fumul în piept și îl expir ,simțind cum ma cuprinde o starea de relaxare si fara griji. Dacă as pleca de aici... Ar fi toată lumea mai fericită, trebuie doar să găsesc o poartă sau ceva. Ma ridic și încep să ma plimb amețit prin curte cu tigara între buze, nu era nicio poartă! Oftez și sting tigara, i-au o guma din pachetul din buzunar și intru înapoi. Încă se certau. Ma uitam în stânga și în dreapta, dar dacă ies pe ușa pur și simplu? Mergeam spre ușa liniștit, intram în sufragerie unde se certau toți, mai puțin Kiniro, statea liniștit pe canapea jucându-se cu un elastic. Ma Holbam la el în timp ce mergeam, corpul masiv și pielea atât de netedă și palida, nu la fel ca mine și ca Blanco , dar era palida și ușor gălbuie. Până să îmi dau seama ce se intampla ma impiedic, aud ceva spargandu-se și o bubuitura de la mine și izbirea de parchet.Toti se uita la mine, ma ridic buimac și observ o poza sparta care căzuse de pe mică noptiera de lângă ușa. Ma simțeam amețit din cauza cazaturii și totodată leziunii pe care o aveam acolo.
-Ce dracu ai facut, creatura ? Spune Blanco rastit la mine venind amenințător, începusem să tremur și lacrimile imi acaparau ochii mei albaștri-gri , ma ridic și fug pe ușa, tremuram , imi era frica și nu aveam unde să merg. Am fugit pana in Parcul din apropiere, ma așez pe leagăn și încep să ma dau ușor lăsând câteva lacrimi să se scurgă. Imi scot o tigara , o pun între buze si o aprind stresat, ma leganam ușor și lent. Stateam de jumătate de ora aici până imi aud numele strigat.
-Ao! Ao! , era roscatul... Era Kiniro , de ce ma caută? Odată ce intră în parc ma vede și fuge la mine.
-Ao.. Doamne, spune printre gafaieli, esti bine?
-Da.. Adică nu chiar.
-Stiu ca Blanco a exagerat, era o poza cu sora lui mai mică are.. Probleme când vine vorba de sora lui.
-Imi pare rau, eu chiar nu am vrut. Am vrut să plec și să vă las , să nu va mai certați din cauza mea.. Eu.. Spun printre suspine și lacrimi, Kiniro își pune mâna pe genunchi mei și se lasa la nivelul meu.
-Alba ca zăpada, noi nu me certăm din cauza ta, ci din a lui Blanco ca nu te poate accepta și desigur Rosso care tot ce face e să se dea la Blanco și Rose. Uite vino cu mine și nu mai plânge, chiar nu ai de ce.
-Dar nu vreau sa dau ochii cu Blanco.. Mi-e frică de el, răspund tremurând ușor. Acel tremurat devine puternic, lacrimi mi se scurg șiroaie și începusem sa respir repede, simțeam ca rămân fără aer, aveam un atac de panică. Kiniro ma cuprinde în brațele sale masive și imi baga capul în umărul lui.
-Gata calmeaza-te, inspira 1 ,
2 , expira 1 2 3 . Calm Ao, calm, sunt aici e în regulă . Ma mangaie ușor pe cap, își trece degetele prin părul meu de un blond pal, foarte pal care părea aproape alb. Îl strâng cu forța și plâng în umărul lui.- Uite, o i-au pe Lila și mergem la o cafenea, fără ei doar noi 3 bine? Dau din cap afirmativ
✝Stateam la o masă de lângă geam, priveam furtuna.
-Ao, in legatura cu a imi face curat, ce zici sa vii maine pe la mine? Ma uit la el luând o gură din limonada mea cu capsuni, apoi îi zambesc.
- Da, oricum nu am ce face maine.
-Yeeyy hai sa il facem sa se simtă comod! Spune Lila cu capul în nori și radiand de fericire.
-Ce vrei sa zici? Spune Kiniro uitându-se pe geam.
-După ce termina de făcut curat maine, hai sa ne uitam la Annabelle comes home! Stii in mini sala ta de cinema! Zambesc până la urechi, ce o făcuse și pe Lila sa zâmbească.
-Ploua urat și sa întunecat. Spune Kiniro hipnotizat, în următoarea secundă un fulger se vede urmat de un tunet puternic, inspir adânc și imi las ușor capul pe spate bucurandu-ma de furtună și de descarcarile ei electrice naturale.
-Da.. da vreau. Răspund zâmbind cu ochii închiși. Mi redeschid când îi simt pe cei doi holbandu-se la mine.
- Deci Kiniro? Intreaba Lila mâncând din prajitura .-Da, spune Kiniro fără a-și lua ochii de pe mine, ma uit direct în ochii lui și zambesc pana la urechi facandu-l să roseasca ușor și să se uite în altă parte scarpindu-si ceafa jenat. Surâd și ma uit în limonada mea jucându-ma cu paiul muscandu-mi buza inferioară și zambeam.. Delicios.
-Băieți , va dati unul la altul?! Striga Lila cu un zâmbet imens. Kiniro se îneacă și eu rosesc.
-Nu! Strigam amândoi în același timp, ne uitam unul la altul cu coada ochiului și ne bufneste râsul pe toți trei. Kiniro m-a dus până acasă cu o mașină luxoasă și frumoasa, nu știam ce marca e dar era splendida.. Ca el.. Ma opresc cu mâna pe portiera stând în ploaie.
-Multumesc mult! Le răspund zâmbind și inchid portiera, respir ușor uitându-ma în spate la Kiniro care imi avea un zâmbet de milioane, rosesc și inima imi bate puternic și fug în casa. Nu pot să ma îndrăgostesc din nou de un tip.. Tata ma va omorî!