5

283 30 1
                                    

Rose media

-Bun ,Kiniro cu Ao,Blanco cu Lila ,Rosso cu Piros si eu ....singura...hm..

-De ce eu cu Ao?

-Pentru ca,las fi pus pe Blanco cu el dar mie ca il omoara.

-C-Cum??Rose ma ia deoparte.

-Plus Blanco o place pe Lila asa ca iam oferit o sansa,spune ea zambind.

-Ah..inteleg..

-Bun,Kiniro cu Ao satu in cabana aceea,Blanco cu Lila in cea din dreapta lor ,Ross cu Prios din stanga lor iar eu din fata lor.

-Ok!Strigam toti la unison,bun...imi iau rucsacul si chitara,mda..mi-au luat si o chitara ,bine Rose mi-a luat-o pentru ca ma auzit cantand si a zis ca in seara asta sa cant la foc...anyway,intru in cabana cu Kiniro dupa mine.

-Patul asta e al meu!Spune el aruncandu-se in patul din stanga.

-Atunci presupun ca patul din dreapta e al meu....

-Yup,pe langa ca arati bine mai esti si destept ,imi place!Ma incrunt la el ,fiind iritat de cum ma luat  peste picior.

-Tsk,nu esti nici tu un geniu.

-Sti...eu nu te jigneam...dar ok!

-O-Oh..,rosesc usor,sc-scuze...

-E ok ,inteleg confuzia.Imi deschid rucsacul si imi pun hainele in dulapul din fata patului,Kiniro facand la fel,dupa ce termin ma trantesc in pat.

-Frumos locul,nu crezi?

-Ba da,e..frumos...um..ma duc sa fac un dus..

-Ok.

-Toata lumea sa se prezinte in fata focului! O aud pe Rose strigand.

-Serios Rose serios!Presupun ca fac dusul mai incolo.Iesim amandoi afara vazandu-i pe toti aliniati.

-Ce e Rose?

-Kiniro,trebuie sa ne impartim treburile,asa ca vino aici! Striga Rosso la Kiniro.

-Ok,ok.Ma asez in linie langa Piros.

-Bun,Kiniro ,tu tai lemnele pentru foc!,Blanco ,tu tai si cari busteni! Ao ,tu vanezi impreuna cu..hmm..Rosso............uh...b-baieti..

-Ce e Rose? Intreaba Blanco.

-LUUUPP!Toti am tresrit speriati,ne-am uitat in spate  vazand un lup alb cu ochii albastri,toti baieti au intrat in pozitie de lupta,eu apropiindu-ma de lup.

-Ao! Ce faci?!? Striga Kiniro.

-Stai Ao! Spune Blanco.

-Shhh,o sa il speriati,haide usor baiete,imi indind mana inspre el,acesta se apropie usor .

-Asa baiatu' ,usor,maraie ca mai apoi sa se apropie de mana mea frecandu-si capul de ea.

-Bun baiat,uitati ce dragut e!Aveti un lant si ..hm..zgarda sau ceva?

-U-Uh..d-da ,Rose imi da un lant de metal si o zgarda deia care poarta femeile .

-Merge si asta,imi prind zgarda si cumva ii prind si lantul de zgarda,il trag dupa mine,acesta ascultandu-ma.

-C-Cum? intreaba Blanco.

-E un secret!Pot imblanzi animale....bine pana la lupi ...dar nu merge tot timpul...e..e o tehnica pe care am invatat-o cand eram mai mic...

-T-Tu poti imblanzi animale?wow!

-Sti ,fiecare de aici are cate ceva special,Kiniro e Hacker,Blanco face box...well,Lila provine dintr-o familie ..um..de karatisti,Piros e un geniu,Rosso face freerunning si parkour,iar eu sunt o manipulatoare ...fiecare are cate ceva anume ..iar tu esti un imblanzitor.

-Well..Rosso..nu esti singura parkourista aici,ma trezesc eu zicand .

-Si tu faci parkour ?

-Nu chiar...dar sunt destul de atletic...si..elastic.

-Well asta o sa te ajute in pat.

-Serios Kiniro serios!

-Bun toata lumea la treaba !Striga Rose.

-Hai shiro!strig eu catre lup,eu cu el incepand sa fugim catre lac,pe care il vazusem de ceva vreme.

-Stai!! Nu pot sa alerg asa repede! o aud pe Rosso strigand.

-Atunci fa ce sti tu mai bine!Strig eu inapoi.

-OK! Ma opresc la lac.

-Fulger mcqueen ,cand ai zis ca esti atletic nu glumeai,spune ea respirand sacadat.

-Oh well,spun eu scarpinandu-ma la ceafa jenat


Roscatul (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum