8

260 30 3
                                    

-Neata ,frumoasa adormita.Imi spune Kiniro.

-N-Neata..Kiniro.Ii raspund eu ,dau sa ma ridic dar observ ca Kiniro statea cu capul pe pieptul meu,e..asa dragut! Ii mangai usor capul.

-Azi noapte pareai ca ai un cosmar..asa ca am decis sa stau cu tine,ca sa te calmezi,ma lamureste el.

-Um..d-da..am deseori cosmaruri..umm..merci..totusi,e asa dragut ,cum sta cu capul pe pieptul meu,in dreptul inimi mele....inimi mele!!

-Ao,de ce iti bate inima in halu' asta?

-N-Nu stiu...,inghit in sec sperand sa nu isi dea seama.

-Probabil pt ca sunt destul de greu si te chinuni sa respiri.

-Uh nu-adica ..da devi cam greu.

-Scuze,spune acesta dandu-se de pe mine.

-Nu-i nimic,ma ridic si eu in capul oaselor,unde mama naibii sunt??

-La mine in camera,raspunde acesta calm.

-Tot nu ma prind!

-Dormeai prea bine...bine..ai dormit bustean,nu am putut sa te trezim,ma rog...a trebuit sa plecam de-acolo din nu stiu ce motiv,nu am fost atent...asa ca te-am luat si ti-am facut bagajele si te-am pus in masina si aia a fost,apropo ai gusturi foarte bune la boxeri.Rosesc puternic ,ma uit in alta parte jenat fiind,imi plac si pijamalele tale ,cu castraveti...sunt foarte dragute,imi spune acesta zambind.

-Merci...sunt noi.

-Ti-e foame?

-Da...si nu fa tu de mancare ca o sa mor intoxicat!Ma duc eu!Ma dau jos din pat ,mergend spre bucatarie.

                                                           ************************

-Blanco ,tu pui!Well..Kiniro ia invitat pe Lila ,Rose si Blanco la el ca sa ne jucam adevar si provocare,Piros si Rosso ,sunt la o intalnire! Yey...

-Ao,ce alegi?

-Provocare!

-Te provoc sa te saruti cu Kiniro!Imi zice Blanco zambind malefic si satisfacut.

-Blanco eu nu fa-

-Accept!Spune Kiniro.

-Presupun ca nu am de ales,ma apropi in patru labe de el-

-30 de secunde! Adauga Lila ,inghit in sec ,ma uit la Kiniro,continuand sa ma apropii de el,ii iau fata in palme ,apropiindu-mi fata din ce in ce mai mult de a lui,imi unesc buzele de ale lui miscandu-le usor senzual iar Kiniro raspuzandu-mi,dupa vreo cateva secunde si incurajari in minte decid sa adancesc sarutul.

-Imi pare au,imi pare rau..ii zic eu ,ca mai apoi sa ii musc buza inferioara ,acesta intredeschide lacasul eu strecurandu-mi limba in el,ii "invit" limba la un dans erotic,imi pun mainile pe dupa gatul lui .

-Gata! Spune Blanco,despart cu greu sarutul ,eu nevrand sa ii las buzele dulci.

-Au,Ao mai muscat destul de tare!

-Sc-Scuze,e-eu ..ma duc sus!Spun eu urcand repede ,agh! Nu pot sa cred ca am facut asta!

Roscatul (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum