14

190 29 0
                                    

-De ce nu vorbesti ? Se rasti Kiniro la mine.

-Nimeni,am cazut pe scari..

-Ao ,daca ai fi cazut pe scari ai fi scapat MACAR cu un os rupt! Spune acesta punand accent pe "macar".

-Uite ca eu sunt bine,Kiniro sunt bine ,serios!Apropo...a-am sa vin sa imi iau hainele de la tine..

-Nu te las! Imi raspunde vizibil iritat de raspunsul meu.

-Kiniro..tata nu vrea sa mai stau cu voi..,murmur eu .

-Poftim?

-Tata ...spune ca sunteti o influenta proasta asupra mea..

-Ao ,ai 18 pot sa faci ce vrei! Striga Blanco la mine,eu ramanand usor surprins.Nu spun nimic ci doar plec,avand cateva lacrimi in ochi..."daca nu ajung acasa tata o sa ma omoare cu bataia" imi spun eu in minte.

-Ao,de ce pleci? Il aud pe Kiniro intreband,nu raspun si continui sa imi vad de drum,gandindu-ma la bataia pe care o sa mi-o iau acasa.

-Ao, ce se intamppla cu tine? Ii aud glasul lui Kiniro care se auzea din ce in ce mai aproape.Sunt cuprins de incheietura mainii stangi ,sunt intors dand de ochii frumosi a lui Kiniro,ma doare..sa ma desprat de ei,mai ales de Kiniro...mam atasat mult de el....poate ...prea mult.

-Ao,ce-i cu tine? Inteleg..e ziua fratelui tau...dar nu e ok sa te comporti asa!

-AO! PARCA TE DUCEAI LA CIMITIR! CE MAMA NAIBII CAUTI CU ASTIA,PARCA TI-AM SPUS SA NU MAI STAI CU EI!! Aud vocea groasa a tatei,fiind iar in stare de ebrietate,imi vine sa intru in pamant de rusine! Inghit in sec si ma eliberez din stransoare,ducandu-ma cu lacrimi in ochii catre tatal meu

Roscatul (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum