-Asta e camera în care voi sta? Intreb sfios .
- Da, asta e camera, o să dormim o perioadă împreună, te deranjează?
-Nu.. Chiar vreau puțină companie, am fost singur la spital.. Doar tu ai venit apropo.. Unde iti sunt ochelarii roșii?
- Nu îi mai port oftalmologul a spus că nu mai am nevoie de ei. Își trece mâna prin părul roșcat , ma făcea să rosesc.
-Kiniro.. Eu eram gay? Roscatul se ineaca cu aer, se uita la mine cu un zâmbet mic în colțul gurii.
- Da, erai, încă simti ca esti?
-Da cred ca da, simt asta.. Dar nu stiu de ce.
- E normal , vor venii niște prieteni de-ai nostri, poate iti aduci aminte de Rose?
- Imi suna cunoscut... , soneria suna.
-Ei sunt, se grăbește să coboare pe scări, stateam intr-un penthouse. Cobor cu el și vad o gasca întreaga de fete și băieți care mai de care.
- Băieți, Ao si-a pierdut memoria, are amnezie permanenta. Ao s-a bătut cu un prieten și asta s-a întâmplat, nu are părinți și sta cu mine.
-Kiniro, sti .. De ce faci asta? Întreabă o fată cu păr brunet și ochii rozi. Kiniro îi trage de-o parte și vorbește ceva cu ei.
-Te rog Rose.. Deci ea e rose
-Bine fie.
- Ao, eu sunt Rose! Am 22 de ani sunt din Franța... Iar prezentările întregului grup a continuat . Orele au trecut cu acest grup... Nu a fost nicio atmosfera... De ce ma ignora... Imi sprijineam capul de pat, pe ferfeastra imensă intra razele soarelui care apune, oare ma ignora pentru ca nu stiu cine exact sunt eu? ... Gândul de am face un Piresing imi trece prin minte... Poate asta fac... De unde fac rost de bani? Ar trebuii sa ma angajez. Oare eu merg la liceu...cred ca da.. Oare la ce liceu..
- Ao? Esti în regulă? Pari abătut.
-Da.. da sunt bine! Spun eu cu o veselie falsă... Ce e cu mine.. De ce nu pot să îi spun ..
-Ao, nu pari bine... Spune-mi ce s-a întâmplat
-Eu merg al un liceu?
-Da.
-Ce liceu?
-Master Institute of visual cultures - Scoala de Arte și design St Joost.
-Oh... Arte .. Imi place..
-Serios? Înainte nu iti plăcea.
-Sunt în ultimul an?
-Da. Ma uitam la el plictisit, ma intreb unde pot găsi ceva de lucru.... Ma intreb ce stiu sa fac. Se aseaza lângă mine , își pune mâna peste a mea .
-Ao, imi pare rau pentru.. Ei.. Sunt..deprimati ...ii doare rau faptul că nu ti-ai amintit de ei, și de tot....
-Eu fumam? Îl întrerup
-Da.