3-Adorabil

333 35 0
                                    

Perspectiva lui Kiniro:
Ma uitam atent la Ao cum curata fiecare loc din apartamentul meu. Era adorabil încercând să curețe Parchetul.
-Omule, serios! Curata când mai scapi ceva! E dezgustător! Spune acesta revoltat.
-Am uitat ok? Nu e vina mea ca am prea multă treaba! Îi raspund jucausi.
-Da dar asta nu înseamnă ca nu trebuie să cureti! Dacă mai vin și vad mizerie în halul asta de mi-a luat toată ziua sa curat te fac îngrășământ de flori! Nervos începuse să apese pe perie și injura printre dinți.
-Doar încearcă! Îi zic pe același ton jucausi și provocator. Ao lasa peria nervos , își desprinde părul ca sa il mai prindă o dată mai bine și se îndreaptă spre mine cu o privirea înfiorătoare, adorabila, dar înfiorătoare.
-Ție iti arde de glume?!Ma uit la el și surâd batjocoritor provocându-l, cu pași greoi Ao vine înspre mine, astept sa vina aproape, era de-a dreptul terifiant dar totodată adorabil !  Ma uit direct în ochii lui și i i-au la fugă cu el pe urmele mele .
-Nu mai suntem copii Kiniro! Treci aici și lasa-ma sa te fac una cu pământul! Dacă vii de bună voie nu o sa doara prea tare!  Amenintarea lui m-a facut sa bufnesc în ras . Ma opresc în mijlocul sufrageriei.
-Gata, gata ! Îi spun printre rasete și lacrimi , Ao se uita la mine cu mâinile la încrucișate bătând nervos din picior .
-Nu e amuzant! Striga el la mine.
-Bine, bine, cum zici tu. Dar pentru ca ai lucrat atât de mult și e seara, putem merge sa ne uitam la film, Lila trebuie să apară în orice moment , până atunci hai sa pregatim ceva dulce! Acesta se uita la mine sceptic și își dă ochii peste cap, apoi mergem spre bucatarie fiind în fața mea, iar eu ca un imbecil ma uitam la fundul lui bombat, nu e vina mea ca arată atât de bine! 
     
                                ✝

Între timp Lila venise, suntem in mini cinematograf, unde e plin de beanbags și o plasma foarte mare, camera fiind închisă la culoare având-o pe Alexa în camera pentru lumini și alte lucruri de genul, Ao statea intre mine si Lila , tremura și stătea ghemuit având o pătura pe el, imi pun mâna după gâtul lui și îl trag mai aproape de mine.
-Parca spuneai ca nu ti-e frica , ca nu e adevărat , ca mai stiu eu ce! Și acum trenuri și te ascunzi după mine. Îi spun râzând , palma mea stătea pe pieptul lui simtindu-i inima bătând haotic, ma făcea sa cred ca dacă va continua așa va avea un atac de cord.
- Ao respira, calmează-te , îl trag mai aproape de mine și își sprijină capul de umărul meu cascand.
-Ao, esti bine? Întreaba Lila ușor panicată.
-Mhmmmm, mormaie el din umărul meu, simțeam cum se oprește ușor ușor din tremurat iar peste zece minute mai mult sau mai puțin adoarme. Aghh era de-a dreptul adorabil, m-a facut nebun după el în doar trei zile de când e cunoaștem, nu am crezut că ne vom apropia atât de repede.
-Lila oprește-l. Hai sa dormim. Îi spun luându-l pe Ao stil mireasa cu pătura cu tot.Lila executa, apoi mergem cu toții în dormitorul unde era patul de trei persoane pe care îl păstrez pentru oaspeți. Lila rămâne doar intr-un tricou iar eu îl las pe Ao în pat, imediat ce i-am dat drumul și-a deschis ochii.
-Nu pleca! Spune panicat, ma uit la el și oftez, fiind în haine lejere nu a fost nevoie să ma schimb așa ca ma puna margine lângă el, era din nou între mine și Lila.
-Somn ușor! Spune Lila.
-Somn ușor,îi răspund uitandu-ma la Ao cum dormea liniștit cu fata către mine. Nici nu stiu când am adormit.

Roscatul (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum