4- Piros?

279 30 1
                                    

Din perspectiva lui Ao
∆ -Tata, te rog, opreste-te, îi spun printre suspine sugaitand în mod repetat.
-Shh, Puiu meu , promit ca o să îți placa, hai geme pentru mine pui. Începusem să plâng isteric în timp ce degetele lui ma patrund . Se înfruntă la mine si ma apuca de par trandindu-mi capul de cadrul patului .
-Am spus să faci ceva ! Urla la mine facandu-ma să ma opresc și să îmi înghit cuvintele. Am simțit cum degetele lui se mișcau haotic înăuntrul meu, fiind nelubrifiat.
-Aah... Aaghh.. Mha~
-Asa puiule asa, își scoate degetele din mine și își poziționează erecția, începusem să ma zbat și să urlu.
-Te rog nu! Nu!
-Taci copile! Eu te-am făcut! Fac din tine orice vreau eu, iar tu esti curva mea! Urla tată începând să ma lovească cu pumnul .
-Nu.. Te rog.. Urlu printre suspine și sughituri , apoi simt o durere incredibile între fesele mele ∆

Ma trezesc tremurand, inima imi batea haotic, aveam lacrimi uscate pe obraji și încă mai imi curgeau șiroaie pe obraji, sughitam și plângeam urat. Am uit în stânga și în dreapta, nu era nimeni, eram intr-un pat imens, alb cu auriu fiind acoperit de un vual ce era prins din tavan și cădea pe marginile patului.. Unde eram? Ma ridic amețit tremurand și ma duc spre ușa când ea se deschide -era Rose - se uita ma mine ,apoi o expresie de îngrijorare apare pe fata ei.
-Ai avut un coșmar? Dau din cap afirmativ .
-De la filmul ala?
-Nu.
-Cu tatăl tau ? Ma intreaba ea cu o voce dura și serioasă, tot ce am putut să fac a fost să mormai un da și să o i-au în brațe strâns și încep să suspin și să plâng. Ma strânge în brațe strâns mangaindu-mi spatele protector .
-Stii, aveam

Roscatul (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum