7

274 27 0
                                    

Piros media

-Bun! Ao vreau sa ii surprinzi si pe ei cu vocea ta !Rosesc vizibl.

-M-Ma duc dupa chitara..,ma duc in cabana luand chitara si intorcandu-ma inapoi.

-Uh..ce-ce ati vreau asa cant?

-Hm...fiecare sa zica o melodie..incep eu!Counting Stars de OneRepublic! Sugereaza Lila.

-O-Ok...,imi acordez chitara ,inspir aer adanc si il las sa iasa cu un oftat,

( bun,stiu ca stiti melodia ,dar am pus-o ca sa va dati seama cum ar fi vocea lui cand canta)

-Whoaa!!! Ce vocee!! Spune Kiniro ,eu continuand sa cant melodia si dansand usor pe ea,ceilalti cantand odatat cu mine.



                                                                              *******************************

 -Uhhh sunt mort de oboseala ,ma plang eu.

-Hey,nu e vina mea ca ai fost pus sa canti Mroon5 -One more night ,dupa ce ai cantat atat.Spune Kiniro .

-Ba da! Pentru ca tu mai pus! Baka !

-Oh da,scuze.

-Agh...nuy bay.Ma duc sa fac un dus.

-Eu primul! Eu am vrut sa fac un dus primul!

-Eh uite ca acum eu sunt primul!

-Eh da! Nu crezi ca vrei cam multe!

-Kimi wo fakku-shite kudasai^-^(Please fuck yourself),ii raspund eu zambind.

-OHHH ,tu-s pisici tai! Treci incoa ! Incep sa rad ,amuzandu-ma copios de reactia lui.

-Watashi wa shinu made anata o kusugurimasu yo!! ( Am sa te gadili pana mori) Spune Kiniro .

-N-ai indrazni!

-Socana? ( asa crezi?) ,incepe sa ma gadile ,ma ia pe sus punandu-ma pe patul lui.

-Hahaha! Nu .....Nu acolo! Haha

-Yamero!Oi mateo!Watashi wa dekinai!(Opreste-te! Hey stai! Nu mai pot!) Haahah.STrig eu,el oprindu-se.

-Arigato gozaimasu ( merci mult),ma duc eu primul,spun fugind catre baie.

-Chiguso! (Oh shit!) Il aud pe Kiniro spunand pe mine facandu-ma sa rad.


Roscatul (Yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum