(----------ön gösterim-----------)
Savaş alanı yaşayan herkes tanrı ve yüce varlıklar.Hepsinin karşısında tek bir kişi vardı.
beyaz ipeksi saçları boynuna kadar gelen ve adeta yeryüzünün güneşi olan.
kırmızı gözleri ile karşısındakilere korku veriyordu.
Uzun, büyük ve kan kırmızısı kanatlarıyla havada, olduğu yerde uçuyordu.
Zeus'un bahsettiği şey gerçek oluyordu ilahi yokoluş Savaş başlayacaktı.
bunu başlatan kehanet de de yazdığı gibi Leo idi.
Herşey için tek bir cümlesi bile yeterdi.
Leo : EN GÜÇLÜNÜZ BENİM BANA KARŞI GELEREK YOK OLUŞUNUZU ONAYLADINIZ... ZAMANI GELDİ TÜM GÖKSEL İLAHİ VARLIKLARIN YOK OLUŞUNA.
Bu Dedikleri ile savaşı başlatmıştı.
-
__________(__keyifli okumalar__)___________
DİKKAT
!Bu bölümler sonraki bölümler sezon sezon atılacaktır!
_______________________________________BÖLÜM 1 : ALEMLERİN EN GÜÇLÜSÜ
_______________________________________**BÖLÜM 1: ALEMLERİN EN GÜÇLÜSÜ**
___
Sıska büyücü Zeus, yıllardır süregelen arayışının artık sonuna geldiğine inanıyordu. Her ne kadar gözlerinin önünde uzanan cennetten bıkmış olsa da, bu seferki yolculuğun heyecanı içini dolduruyordu. Beyaz bulutların arasında, göz alıcı ışıklar altında süzülen kutsal diyarlar bile ona sıkıcı gelmişti. Zihninde bir tek düşünce vardı: Kısa sürede varis bulmak ve uzun süredir özlemle beklediği görevi yerine getirmek. Bu görev, kim bilir kaç asırdır planlanan bir yazgının parçasıydı.
Yardımcısı Enbi, zarif bir reveransla büyücünün önünde diz çöktü ve alçak bir sesle konuşmaya başladı. Kılığında bir hizmetkâr ciddiyeti, gözlerinde ise görevine olan sadakat okunuyordu.
**Enbi:** "Efendim Zeus, uzun süredir aradığınız kişinin izini bulduk. Doğu Krallıklarından biri olan Kîravan Krallığı'nda, küçük ve sönük bir kasaba olan Kadu'da yaşıyor."
Zeus, bu haberi duyduğunda gözlerinde hafif bir parıltı belirdi, ama yüzünde en ufak bir değişiklik olmamıştı. Kimi bu soğuk ifadenin ardındaki gücü anlamasa da, Enbi, ustasının ne kadar büyük bir büyücü olduğunu biliyordu.
**Zeus:** "Sonunda... Ama böyle bir yer için sebepsiz bir ziyaret dikkat çeker."
Enbi, zekice hazırlanmış bir planı varmış gibi başını eğerek konuşmasına devam etti.
**Enbi:** "O zaman genç ve potansiyelli bir varis arayışında olduğunuzu söyleyebiliriz, efendim. Bu da sizin gibi bir büyücünün orada olmasını makul kılacaktır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Tanrısı : REENKARNE (Düzenleniyor)
Viễn tưởngSavaş alanın da yaşayan herkes tanrı ve yüce varlıklardı. Hepsinin karşısında tek bir kişi vardı. Beyaz ipeksi saçları boynuna kadar gelen ve adeta Yeryüzünün güneşi olan. Kırmızı gözleri ile karşısındakilere korku veriyordu. Uzun, büyük ve kan kır...