Bölüm 11 : 12 KUYRUKLU PUNİSHER!!!

371 64 8
                                    

BÖLÜM 11 : 12 KUYRUKLU PUNİSHER!!!

Zeus, gök gürültülerinin yankılandığı karanlık bulutların altında, derin düşüncelere dalmıştı. Kaşları çatık, bakışları sertti. Onun bu hali, yanına sessizce sokulan Enbi'nin dikkatini çekmişti. Enbi, Zeus’un düşüncelerinin ağırlığını hissedebiliyordu.

Enbi yavaşça adım atarak, duraksadı ve sormaya cesaret etti:

"Ne düşünüyorsun, Zeus?"

Zeus, bakışlarını gökyüzünden ayırmadan, kısa bir süre daha sessiz kaldı. Rüzgar, uzun saçlarını dalgalandırırken, nihayet başını yavaşça Enbi’ye çevirdi. Gözlerinde kararlılığın yanı sıra bir endişe vardı.

"Leo, Lyers ve Mia'yı şimdiden eğitmeye başlıyorum," dedi Zeus derin ve güçlü bir ses tonuyla.

Enbi, bu kararın ardında büyük bir sebep olduğunu anladı. Fakat yine de bu aceleye neden gerek olduğunu sormaktan kendini alamadı. "Neden böyle bir karar aldın Zeus? Daha fazla zamanları yok mu?" diye sordu, merak ve şaşkınlıkla.

Zeus’un gözleri tekrar uzaklara daldı, ardından kararlı bir biçimde konuşmaya devam etti: "Çünkü Leo'yu Siyah Ejderha İmparatorluğu’na göndermeye karar verdim." Sözlerinin ağırlığı havada asılı kalırken, Zeus’un yüzüne sert bir ifade yerleşmişti. "Ancak Leo, arkadaşları olmadan gitmeyecektir. Mia ve Lyers onun yanında olacaklar çünkü onları yalnız bırakamaz. Fakat bu yolculuk, yalnızca bir dostluk testi değil, aynı zamanda hayatta kalma mücadelesi olacak."

Enbi, Zeus'un ne kadar büyük bir sorumluluk yüklediğini anladı ama bu kararın ne kadar riskli olduğunu da sezdi. "Siyah Ejderha İmparatorluğu... Orası tehlikeli bir yer. Leo, Mia ve Lyers henüz hazır değiller. Onlar bu kadar büyük bir güce karşı nasıl koyacaklar?"

Zeus, ağır adımlarla yürüyerek etrafında dönmeye başladı. "Bu yüzden onları eğiteceğim. Onları en sert savaşlara, en acımasız düşmanlara karşı hazırlayacağım. Siyah Ejderha İmparatorluğu'nun savaşçıları, Leo, Mia ve Lyers'tan kat kat güçlüler. Onlar sadece güçlerini kullanmakla kalmıyor, aynı zamanda acımasız taktiklerle savaşıyorlar. Fakat, Leo'nun içinde öyle bir güç var ki, henüz onun bile farkında değil. Mia'nın zekası ve cesareti, Lyers'ın azmi ve sadakati, Leo'nun yanında birer kalkan olacak. Birlikte olurlarsa, bu imparatorluğu alt etme şansları var."

Enbi, Zeus'un ne denli büyük bir vizyonu olduğunu anlamıştı ama bu yolculuğun zorluklarının farkındaydı. "Peki ya bu süreçte başarısız olurlarsa, Zeus? Bu onları paramparça edebilir."

Zeus duraksadı, göğsüne çektiği derin nefesi bırakarak hafifçe gülümsedi. "Başarısızlık... her savaşçının yolunda bir ders. Onlar her düştüklerinde daha da güçlenecekler. Bu eğitim sadece bir savaş eğitimi değil, ruhlarını da güçlendirecek. Eğer bu yolda düşerlerse, tekrar kalkmayı öğrenecekler."

Rüzgar bir kez daha uğuldamaya başladı. Zeus'un sözleri, göklerin derinliklerinde yankılanıyormuş gibi etkiliydi. Bu karar, sadece Leo ve arkadaşlarını değil, tüm imparatorlukları sarsacak bir geleceği şekillendirecekti. Enbi, Zeus'un yanından sessizce ayrıldı ve Leo, Mia ve Lyers için neler beklediğini düşünerek gökyüzüne bakakaldı. Kaderin ağırlığı, tüm dengeleri değiştirmeye hazırlanıyordu.


-----------------------------------------------------------------

Karanlık Tanrısı : REENKARNE  (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin