Melez kız -1-

764 34 4
                                    

   Arkadaşlar bu benim ilk hikayem yazım hatalarım olabilir bunun için hepinizden çok özür dilerim hikayemi devam ettirip ettirmeyeceğim size bağlı çünkü okunmazsa yazmayı düşünmüyorum umarım beğeneceğiniz ve isteyerek okuyacağınız bir hikaye yazmayı başarabilirim☺️ İyi okumalar.

   Ben neyim? Yine kendime bu soruyu sorarak uyandım acaba ben neyim. Yarı kurt yarı vampir yani bir melez cevabımda bu aslında ben bir melezim ama melez olduğuma hala inanamıyorum çünkü ben bu hayattaki bu dünyadaki var olan tek canlıyım inanması o kadar zor geliyor ki... çünkü çok normal bir hayat yaşıyorum  ama artık öyle olmayacak. İçimdeki ses bu aralar bunu söyleyip duruyor umarım haklı çıkmaz.

    "Jessy hadi ama" Annemin sesiyle irkildim ve tüm düşüncelerimden de kurtulmuş oldum.  "Eefendim anne" "Babanla seni bekliyoruz Jessy aşağıya gel konuşmamız gereken bir konu var" Yavaşça başımı salladım. Annem odadan çıktı acaba ne diyecekler.

........................................

  "Seni okuldan almak istiyorum Jessy daha fazla bu insan okuluna devam etmeni istemiyorum. Vampirlerin gittiği bir okula gitmelisin senin için en iyi olan bu."  Babamın bunu demesini beklemiyor değildim tabi ama bu kadar ani olunca şaşırmadım diyemem. "Baban haklı kızım artık devam edemezsin" Sizcede çok tuhaf konuşmuyorlar mı? Sanki üzüerimizde büyük bir tehilike var ve beni korumak  istiyorlar ama bir yandanda çok endişeleniyor gibiler.

     Aslında hiç gitmek istemiyordum ki ben alıştım çünkü insanların içinde yaşamaya alıştım. Ya oraya gidince vahşileşirsem ya kendimi kontrol edemeyecek duruma gelirsem o zaman ne olacaktı?

    İkiside pür dikkat yüzüme bakarken konuştum "Baba ben gitmek isteniyorum" Şaşırmıştılar  babam atıldı " Jessy neden gitmek istemediğini biliyorum kızım biliyorsun ki düşüncelerini okuyabiliyorum ama korkma emin ol orası senin için daha iyi olacak eğitilmen gerekiyor kendin ve soyun hakkındaki her şeyi öğrenmen gerekiyor." Haklıydı ne diyebilirim ki. Bir dakika ya soyum mu? "Baba ben melezim ben bir kökenim benim bir soyum olamaz." "Annenle ben de kökenim kzım ama bak bizim soyumuz var."

    Annem köken vampir babamsa köken kurt ve büyücü melezi bunun sonucundada ben yani hiç görülmemiş bir varlık  MELEZ  oluşmuş oldu. "Evet ama benim soyum yok ben ilk ve tekim" "Ama bu olmayacağı anlamına gelmez Jessy ayrıca tek konu bu değil kızım güvenliğin içinde gitmen gerekiyor"

   Annemin bu sözünden sonra gerçekten çok şüphelendim kesin bir iş var ( ne kadar zekiyim dimi) "Anne benden sakladığınız bir şey olduğunu biliyorum tehilike altında olduğumu çok belli ediyorsunuz lütfen banada ne olduğunu anlatın" 

   Babam boyuma gelmek için dizlerinin üzerine çöktü yüzümü elleri arasına aldı ve "Bak kızım zamanı geldiğinde öğreneceksin ama şu anda olmaz seni sitres altına sokmak istemiyorum" tam ağzımı açmış itiraz edecekken sözümü kesti "Lütfen karşı çıkma Jessy herşey senin için tamam mı güzel kızım" İstemiyordum işte ama yapacak bir şeyimde yoktu mecburen kafamı salladım. Babam alnımı öpüp kulağıma fısıldadı "hadi git eşyalarını topla akşam senin için aldığım okuluna yakın bir eve gideceğiz" 

................................

    Evime gitmek için yola çıktım sonunda. Babamın işi çıktıği için kendi arabamla gitmek zorunda kaldım. Canım navigasyonumda olmasa ne yapardım been.

     Sonunda eve gelebildim yoruldum yahu. Gerçi biz doğa üstü varlıklar yorulmayız ama olsun:) Posta kutusundaki anahtarı alıp içeri girdim. Vaay burası gerçekten güzelmiş tam benim zevkime göre düzenlenmiş canım babam. Evi gezerken dikkatimi çeken bir dolaba doğru ilerledim yoğun bir kan kokusu alıyorum. Vee tam tahmin ettiğim gibi dolabın içi tıka basa kan dolu şimdi düşünüyorumda iyikü buraya gelmişim.

.................................

  Evde canım sıkıldığı için okulumu görmeye gelmiştim. Okul çok büyük ve modern duruyor ama hiçbir insanın bulamayacağı ormanlık bir yerde orası ayrı.

   Okulun vampir bölümüne girince kapının hemen ilerisindeki danışmada bir vampirler göz göze gelmem uzun sürmedi. Doğal olarak Yanına gittim "Merhaba ben okula yeni kayıt oldum ve başlamadan önce gezmek için geldim" gözleri hayretle açıldı öyle bir bakıyordu ki "S-sen Jessy Ross'sun yani evrendeki tek melez seni gördüğüme inanamıyorum"

     Kadın hala bana şaşkınlıkla bakıyordu. Abla sende ilk defamı melez görüyorsun yani ne bu şaşkınlık. O sırada aklıma zank etti ve kıkırdamama engel olamadım.

    "Evet benim şey ben okul kıyafetlerimi alabilir miyim daha sonra okulu gezeceğimde" "Ta-tabiki alabilirsin" diyip bir poşet uzattı bir dakika ya bunlar neden siyah "Siyah olmalarının sebebi senin özel olman Jessy farklı olduğunun anlaşılması için" dedi. Başımı sallayıp ilerleyecekken durdum kadına döndüm ve "Bir daha sakın düşüncelerimi okumaya kalkma" diye tısladım şu anda yeterince korkutucu olduğumu düşünüyorum :) 

    Okulu gezdiğime göre evime dönsem iyi olacak yarın yeni okuluma başlayacağım sonuçta demi. İçimden çokta fifi diyen sesi durdurarak evime doğru ilerledim umarım yarın benim için güzel geçer.

 

    Arkadaşlar hikayemde şuna kadr keşke şunu yapmasaydın dediğiniz noktalar varsa lütfen bana söyleeyin umarım beğenirsiniz.

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin