Melez Kız -10-

322 21 1
                                    


Alex'in ağızından

    Bu yarışmada nereden çıktı şimdi bir de beni Jessyle eşleştirmeleri var yaa. Ona yarışma bitene kadar hiçbir şey anlatamam ve en kötüsüde üç gün sonra başlayacak olması.

   Kendimi bu süre zarfı içerisinde Jessynin düşmanı olarak görmeliyim tıpkı ilk günlerdeki gibi daha önce yaptım yine yapabilirim. Hadi Alex birkaç günlüğüne unutmalısın. Ahhh hadi ama kimi kandırıyorum ben yapamam unutamam ama ilk günkü gibi davranabilirim evet başarabilirim çünkü gözlerinden anladığım kadarıyla o da böyle yapmaya çalışıyor

     Şu anda spor salonunda hala karşılıklı duruyoruz eşleştirmeler yapılıldı ve ben bu sırada birşey fark ettim.

     Lucy bana içime düşecek gibi bakıyor ve Jessyde bunu görünce kaşları çatıldı. Ama şu James denen çocukta Jessye aynı şekilde bakıyor ve Jess bunu farkında değil ben o gözlerini öyle bir oyarım kii. Sen kimsinde benim olana o şekilde bakıyorsun. Yani benim olacağa...

James'in ağızından

   Müdürün odasındayken Jessy'nin kurt tarafında olmayacağına o kadar çok sevinmiştim ki çünkü eğer orada olsaydı büyük ihtimalle onunla ben eşleşecektim ve bu hiç iyi olmazdı ben ona sert bir kuvvet uygulayamazdım evet onu seviyorum ama bunu söyleyemiyorum çünkü o bana sadece arkadaş gözüyle bakıyor reddedilmekten korkuyorum bunu her ne kadar kendime itiraf edemesemde evet korkuyorum.

    Jessy'nin ağızından

Bugün sadece eşleştirmeler yapıldı yarın idmanlar çalışmalar ertesi günde yarışma of benim için kötü olacak ama zorundayım daha öncede dediğim gibi zorundayım.

...............................................

  Lara'yla evde oturmuş aksiyon filmi izliyoruz izlerkende tabiki en güzel içeceğimiz olan kann. Uzun zamandır kan içmeniştim ve bu sağlığım açısından hiç iyi değil zaten yorgun hissediyorum

   "Laraa sana anlatmam gereken birşey var."
"Dinliyorum" "Ben ben ben... benn"
"Kızım yeter ben ben deyip durma anlat"
"Off tamam ben sanırım Alex'i seviyorum" "Ee tamam biliyorum zaten" "nasıl ya" "ben senin ciğerini bilirim gözünden her şeyi anlıyorum merak etme ama o da seni seviyor gibi" ohaa cidden mi ya "gerçekten mi?" "Emin değilim ama sanırım öyle çünkü James sana alacaklı gözüyle bakarken Alex sinirlenmişe benziyordu." "Oh be bir mutlu oldum"  "yani olursun tabi" deyip kıkırdadı "benim bunu içimden söylemem gerekiyordu ama sanırım yanlış oldu aaa neyse ben yatıyorum sabah görüşürüz"

.............................................

   Okulda idmanlarımız başladı ve şu anda lara emmayla dövüşüyor bende kenarda grubumun olduğu yerde oturmuş hem onu izliyor hem de 2. kan torbasını kafama dikiyorum kurtlarla aramızda 300 metrelik mesafe var salon çok fazla büyük dahada uzun.

    Ama yinede kurtlar kan kokusundan hiç memnun değil Kimin umrunda ki. "Jessy ve Alex sıra sizde" profesörün sesiyle irkildim ona baktığımda başıyla gelmemi işaret etti.

..................................................

    Karşılaşmamız başladığında o bana çok soğuk bir şekilde bakıyordu. Sanki bana yardım eden sevecen davranan Laranın gözünde beni seven o değilmiş gibi. O zaman bende onun gibi yaparım, yapmalıyım.

    Ona doğru koşmaya başladım ve yumruğumu tam yüzüne atacakken elimi tutup kırdı. Ben acıyla inlerken yüzünü biraz buruşturduğunu fark ettim. Nasıl ya o da benim gibimi yapıyor yani benim gibi  kendini bana şu anlık düşman olarak mı görüyor madem öyle bende yapabilirim.

      Tekrar yerime geçtiğimde bu sefer yine ona doğru koşmaya başladım bu sefer yine yumruk atarken o tutmak için elini kaldırdığında elinin yanından geçirip dirseğinle boynuna ayağımla dizine vurup onu yere düşürdüm ve üstüne çıkıp yumruklamaya başladım.

       Midesinin olduğu bölümde oturup ona yumruk atarken bir anda bacaklarını kaldırıp boynuma doladı ve beni geri bir takla atarak ondan uzaklaşmak zorunda bıraktı yoksa boynum kırılabilirdi.

      Mücadelemize bu şekilde devam ederken profesör bizi durdurdu ve "bu kadar yeterli herkes toplansın yarınki mücadelede gerçekleşmesi planlanan bölümleri anlatacağım." Diye bağırdı.

     Hepimiz müdürün yanına gittiğimizde konuşmaya başladı "ilk etapta sinir kontrolü yapılacak bir koltuğa oturacaksınız o sizin sinir seviyenizi gösterecek. beyninize makineler yardımıyla girip zayıf noktanızı bulacağız ve onları size söyleyeceğiz bu sadece bunu size yapacak olan profesörle aranızda kalacak oturduğunuz koltuğun kademeleri var ilk önce kırmızı kademeye gelen kaybeder."

    "İkinci olarak dövüş en çok puan alan kazanır
Üçüncü olarak ise sizleri bir ormana bırakacağız vampirlerde kurtboğan kurtlarda ise mine çiçeği bulunan iğneler olacak ve siz ormanda savaşacaksınız. iğnenin dozu çok az  olduğu için yediğiniz anda sadece 2-3 dakikalık bir gözleriniz kararıcak önünüzü görmekte zorlanacaksınız ama geçtiği anda devam edebilirsiniz sadece yavaşlatmak için bu iğne ama 3-4 kere yerseniz iğneyi bu sefer ciddi bir bayılma gerçekleştirip oyundan çıkmanız gerekir. Ben grup halinde ilerlemenizi tavsiye ederim çünkü devamında bir bayrağı bulmanız gerekecek ilk bayrağa bulan grup kazanacak her şey anlaşıldıysa dağılabilirsiniz."

    Herkes okuldan dışarı çıkarken biz Larayla beraber kurtların kantinine gittik zaten derste oldukları için kantinciler dışında vampir kokumuzdan rahatsız olan yoktu ben acıktığım için sandviç ve meyve suyu aldım. Larada bizim okuldan 2 paket kan aldı. Dışarıda oturup onları yedikten sonra eve geçtik bu günlük yeter dinlemek istiyorum.

  

     Devamıda en kısa zamanda gelecek vote+yorumlarınızı bekliyorum lütfen oylayın çünkü bir bölümü yazmak için bile çok uğraşıyorum.

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin