"Hadi ama Jessy kalk biraz gezelim" Lara sabahtan beri beni dışarı çıkmak için ikna etmeye çalışıyor ama bilin bakalım ben ikna oluyor muyum? Tabiki evet :) "Tamam sen kazandın daha fazla dayanamayacağım yeter" Lara kazanmanın verdiği mutlulukla saçma saçma hareketler yapmaya başladı. Ahh benim kankam tam bir mal.........................................
Larayla ormanlık bir alanda yürüyoruz sırf can sıkıntısı. Havaya baktığımda dolunayın yaklaştığını fark ettim yani yaklaşık bir hafta sonra dolunay var ve ben daha önce hiç dönüşmedim. Babamın anlattığına göre 16 yaşına girdiğimden sonra en yakın dolunayda dönüşecekmişim çünkü melezler yani aslında tek melez ikimiziz ama olsun 16 yaşından sonraki ilk dolunayda dönüşürmüş ve doğanın verdiği kural gereği hiçbir aile ferti ve yakın çevresinden birileri dönüşüme 3 saat kala ve dönüşüm bittikten 5 saat sonraya kadar melezin yani benim yanında olamazmış bu süreçte sadece melezin nefret ettiği biri onun yanında olabilirmiş. Ama bu sadece ilk dönüşüm için geçerli tabiki
Ben bunları düşünürken Lara birden kolumdan tuttu ona ne var dermiş gibi bakarken gözleriyle sağ tarafımı işaret etti hızla dönüp oraya baktığımda hiçbir şey göremeyince tekrar Lara'ya döndüm "Lara sen hayal filan mı görmeye başladın hiçbir şey yok ki orada" "Ha-hayır Jessy vardı ben izlendiğimizi hissettim onlara bakmanı işaret ettiğimde anlamış olucak ki kaçtı ama eminim birileri bizi izliyordu"
Aslında Lara haklı olabilir çünkü gecen seferde aynı şeyi ben hissetmiştim ama kimseyi görememiştim bu olayı araştırmam gerek sanırım. Lara'ya dönüp başıma salladım ve "Hadi eve gidelim artık yarın okul var hem tedirginsin zaten kalmanın bir anlamı yok" onaylar mırıltılar çıkarınca kazsız belasız eve ulaşabildik.
..........................................
Evin önüne geldiğimizde evden tanıdık kokular geliyordu Lara'ya baktığımda ne var dermiş gibi bana bakmaya başladı. Onu aldırmayıp eve girdim ve hemen ışığı açtım. Açmamla herkes İYİKİ DOĞDUN JESSY diye bağırmaya başladı. Doğru yaa bugün benim doğum günüm bir insan doğum gününü nasıl unutur yaa. Tam o an aklıma insan olmadığım geldi...
Babam gelip sıkıca sarıldı bana sonra annem Lara ve James evet bu akşam o da gelmişti ama sanki başka biri daha vardı evde merdivenlerden amcam Cody'nin indiğini görmemle yanılmadığımıda anlamış oldum. Ah ben çok zekiyim ama evrene haksızlık buu. Koşarak amcama sarıldım onu gerçekten özlemiştim amcam bir büyücü ve ben onu çok seviyorum.
..............................................
Güzel bir akşamdı benim için hep beraber eğlendik biraz önce James ve amcam gitti Lara ve annem dışarı çıktı evde yiyiecek fazla bir şey olmadığı için alışveriş yapacaklarmış kısacası babamla ikimiz tek kaldık.
Ben televizyon izlerken babam yanıma oturdu ve televizyonu kapattı. Ona sorar gözlerle baktığımda konuşmaya başladı "Bak Jessy biliyorsun ki 16. yaşına girdin ve 1 hafta sonra dolunay var yani ilk defa dönüşeceksin kızım ve bu süreç içinde doğanın koyduğu bu kural gereği biz ve sevdiğin diğer canlılar yanında olamayacak sadece sevmediklerin olabilir ama onlarlada işin olacağını sanmıyorum kendin halledersin diye düşünüyorum"
Derin bir nefes aldı ve devam etti "O gün geldiğinde sinirli olacaksın alışık olmadığımın bir durum olduğu için kendini kontrol edememeye başlayabilirsin o yüzden o gün okula gitmeni istemiyorum. Zaten daha sonra diğer kurtlar gibi her ay değil 5 ayda bir dönüşeceksin ondada istediğin herkes yanında olabilir yani sadece ilk dönüşümünde yanında olamayacağız sonrasını düşünme hadi şimdi yat uyu annenlerde gelir birazdan" deyip sıkıca sarıldı bana bende babama tabiki daha sonrasındada odama çıktım ve kendimi uykunun derin kollarına bıraktım.
................
Alex'in ağızından
Bir hafta sonra dolunay var ve bugün Jessy'nin doğum günü yani bu dolunayda ilk defa dönüşücek bu yüzden yanında nefret ettiği biri olmalı o da ben. Evet onun melez olduğunu ilk andan yani kurt okulunda gördüğüm ilk andan beri biliyordum her ne kadar vampir kokusu ağır olsada kokusundan anlamıştım ve açıkçası onu ilk gördüğüm andan beri çok seviyorum onu gerçekten canımdan çok seviyorum ama onun bunu bilmemesi ve benden nefret etmesi lazım yoksa yanında olamam zaten dolunaydan sonra her şeyi açıklayacağım ona onu ne kadar çok sevdiğimi anlatacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez kız
VampireBen neyim? Yine kendime bu soruyu sorarak uyandım acaba ben neyim. Yarı kurt yarı vampir yani bir melez cevabımda bu aslında ben bir melezim ama melez olduğuma hala inanamıyorum çünkü ben bu hayattaki bu dünyadaki var olan tek canlıyım inanması o ka...