Alex'in ağızından
Uyandığımda Jessy'nin yanımda olmaması üzdü açıkçası ama notunu görünce onun elinde olmadığını anladım.
Dün gece tam olarak olanları Jessy'e anlatamadım nasıl anlatabilirdim ki o baygınken kırmızı gözlü garip yaratıkların ona saldırdığını ve benim onu koruduğumu. Eğer anlatırsam çok sitres altına girer diye düşünüyorum o yüzden ailesiyle onun haberi olmadan konuşmam en iyisi.
Neyse şimdi elimi yüzümü yıkayıp okula gitsem iyi olur. Jessy'i bir an önce bulup ona hislerimi anlatmam lazım bence o da bir nebze olsun hoşlanıyor benden yanii neden olmasın ki.
............................................
Jessy'den
Odadan çıkar çıkmaz Lara'yı karşımda görmem bir oldu yanına koşarken bir yandandan sevinç çığlıklarım okulu inletiyor ama olsun onu çok özledim.
Boynuna sıkıca sarılıp biraz boğdum canım arkadaşımı ama o da kemiklerimi kıracak birazdan çünkü belime sıkıca sarıldı ayy canım ne çok özlemiş benii :)
...........................................Ders her zaman olduğu gibi yaratıklar. "Evet gençler vampirler bildiğiniz üzere kanla beslenir ve kurtlardanda hiç hoşlanmazlar." Bunu dediğinde hocaya karşı biraz hırladım.
"Aa pardon jessy unutmuşum" "Dikkat ederseniz sevinirim" başını sallayıp söze girdi "Jessy dersimiz biliyorsun ki yaratıklar ve sen bunların çoğuna örneksin buraya gelebilir misin bir sakımcası yoksa" "tabi" deyip profesörün yanına gittim "öncelikle vampir yüzünü göstermeni istiyorum"
Başımı sallayıp vampir yüzümü çıkarttım diğerlerine göre daha sivri ve daha kırmızı gözlerim herkesi biraz korkutmuş gibiydi. Çünkü benim yüzüm onlara göre daha gelişmiş olduğu için daha korkunç "oo evet şimdi kurt yüzün lütfen"
Bu sefer kurt yüzümü çıkarttığımda kurt kokumda otomatikmen arttı. Tabi bu da vampirlerin sinirlenmesine yol açtı profesör "normale dönrbilirsin jessy ben kurt konun çıkacağını unutmuşum" başımı sallayıp normal yüzümü gösterdim "tamam şimdide büyücü" diğer büyücülerden daha uzun olan büyücü tırnaklarımı ve büyücü yüzümü çıkarttım daha demin olduğu gibi yinr şaşırdılar"Şimdi gelelim en muazzam en korkunç hiç görmediğiniz yüze evet Jessy melez yüzünü çıkartır mısın?"
Herkesten vaav gibi sesler yükselmeye başladı bu en korkunç olan yüzüm gerçektende çok fazla korkunç.
"Tamam jessy çok teşekkür ederiz şimdi en son şeye gelelim" off yeter ama sende be "peki profesör gelelim" ne isteyecek merak ediyorum çünkü başka bir yüzüm kalmadı.
"Şimdi sen en güçlü varlık olduğuna göre emir verme gücüne sahipsin ve o kişide yapmak zorunda şimdi sınıftan birini seç ve o kişiye emir ver" eveğğt acaba kimi seçsem.. buldum tabiki Lucy denen salağı çünkü okulun en başından beri beni sinir ediyor ve ara sıra okul çıkışlarında çaktırmadan Alex'e baktığını fark ettim sanırım ondan hoşlanıyor of banane ya ben neyiyim ki onun neysee.
"Lucy profesör onu seçiyorum" Profesör Lucy'e bakıp başıyla gelmesini işaret etti o da yüzü asık bir şekilde geldi şimdi eğlence başlasın o Alex'e bakan gözlerini oymayı çok iyi bilirim ben. Öhmm hadi ama jess kabullen artık ondan hoşlanıyorsun amaağn neyse
Lucy önümde durduğumda iyice odaklanıp emrettim "önümde eğil Lucy" o istemsizce önümde eğilirken Lara'yla ikimiz çok eğleniyoruz. Sınıftaki herkesten "oooo" "vaay." tarzı sesler yükselmeye başladı ohh iyi oldu ben daha neler yapacağım sana.
"Şimdi de hımm ne yaptırsam acaba.. tamam buldum benden ilk gün dedikodumu yaptığın için özür dile çok pişman olduğunu bir daha asla yapmayacağını söyle mesela" "Ha-hayır asla" aslaymış o kadar emin olma Lucy "Sana emrediyorum" istem dışı ağızından "çok özür dilerim çok pişmanım bir daha asla yapmayacağım" kelimeleri düşünce zafer gülüşümü yapıp profesöre döndüm
"Ee sanırım bu kadar yeterli yerime geçebilir miyim?" Kekeleyerek tabi Jessy dedi şaşırdı sanırım bunları taptırdığım için ne bekliyordu ki arkadaşlarını ne kadar sevdiğini anlat felan dememi mi boşuna mı onu seçtim canımm.
.........................................
Şu anda Lucy denen kız ben Lara James ve sınıftan Ken diye bir çocuk beşimiz birden müdürün odasındayız neden ki.
"Evet gençler buraya gelme sebebinizi anlatayım okullar arası turnuvalar düzenlenecek siz beşiniz en güçlülerimizdensiniz kurt okulundanda beş kişi seçilecek onlarla aranızda mücadele vereceksiniz Jess sen iki okuldada olduğuna göre kendin seçeceksin hangi grupta olmak istersin" "ben vampirlerle olmak istiyorum profesör" "tamam o zaman hangi grup kazanırsa okulumuzu temsil edecek anlaşılmayan bir nokta yok sanırım spor salonuna inin seçilen kurtlar orada tanışın sonra kim kiminle onu seçeceğiz"
Daha önce bu okulun spor salonuna hiç gelmemiştim çok büyük bir yermiş şaşırdım açıkçası. Larayla beraber ilerleyerek içeri girdik karşı tarafta Alex, Emma Tomes ve adını bilmediğim iki çocuk daha var.
.....................................
Müdür beni Alex'le Lara'yı Emma'yla James'i Tomes'la kalanlarıda adını hala hatırlamadığım bir kız biri erkek olan kurtlarla eşleştirdiler iyi güzelde ben neden Alex'leyim ki onunla dövüşeceğim bana yaptığı iyiliklerden ve onu yaralamamdan sonra tekrar incitmek istemiyorum aman ne güzel yaa.
Neyse Jess yapacak bir şey yok elinden geldiğince güzel ve iyi bir şekilde mücadele edeceksin ve takımınla beraber okulu sen temsil edeceksin. Motivasyonumuda hallettiğime göre ettefta göz gezdirebilirim. Ahh o salak kız yine Alex'e içine düşecek gibi bakıyor geri zekalı şey aman neyse ya Alex benim şu saatten sonra düşmanım kıskandığım ve birazda olda tamam tamam bayada olsa hoşlandığım çocuk değil.
Bu sefer hemen attım boş olduğum anlarda dinlenmek yerine okula gidip gelirken uyumak yerine (sabah 6.00'da kalkıyorum okulum erken başlıyor) yazdım devamında en kısa zamanda atarım vote+yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez kız
VampireBen neyim? Yine kendime bu soruyu sorarak uyandım acaba ben neyim. Yarı kurt yarı vampir yani bir melez cevabımda bu aslında ben bir melezim ama melez olduğuma hala inanamıyorum çünkü ben bu hayattaki bu dünyadaki var olan tek canlıyım inanması o ka...