Canlarım okunmalar zaten az ama gittikçe dahada düşüyor beğenmediğiniz şeyler varsa söyleyin ona göre devam edicem okunmayan vote+yorumlarınızı bekliyorum kocamann öpüldünüz.
Okuldan çıktık ve şu anda eve gidiyoruz. İçimde tuhaf bir his var bunun sebebi ne. Sanki biryerlerden izleniyoruz gibi ama etrafta Lara ve benden başka kimse yok.
Bu daha önce olmuyordu ama şu 1 aydır ara sıra izlendiğimi hissediyorum. Şimdi küçük bir beyin fırtınası yapmak gerekirse,
Babamlar beni bu okula gönderdi çünkü tehilikede olduğumu farkındalar evden ayrıldığım günden beri ara sıra izlendiğimi hissediyorum ve Yarın akşam dolunay var.Yani kurt özelliğime tamamıyla kavuşacağım bu sayede çok daha güçlü olucam bunların hepsini düşünürsek yarın akşam başıma birşey gelicek ya da kurt özelliğimi kazandıktan sonra bazı yaratıklar benim daha çok güçlenmemi istemiyor yani sanırım öyle.
"Hey Jess sen iyi misin?" "Aa iyiyim Lara fark etmemişim seni bir şey düşünüyordum da" "Kötü bir şeygibi Jess paylaşmak ister misi?" Laraya anlatamam çünkü bu sefer hep yanımda olmaya çaılşacak hep beni korumak için uğraşıcak hep beni düşünecek kısacası olmaz "Yok hayır dolunayı düşünüyorum sadece" başını yavaşça sallayıp "Senin için zor ama bir o kadarda güzel olacak Jessy artık eskisinden daha güçlü olacaksın sıkma canını" onu başımla onayladım
Aa eve gelmişiz bile Laranın yanağına küçük bir öpücük kondurup "Ben yukarıdayım bebek biraz uyuyacağım akşamda bir şeyler yaparız uzun zamandır taze kan içmedim beslenmemiz gerek" vampir dişlerimi çıkarıp göz kırpınca o da aynısını yaptı.
Çok güzel anlaşıyoruz ya salak filan ama seviyorum ben bu kızı.
...........................................
"Jess sakin ol çok hızlı sürüyorsun" "Ne demek sakin ol Lara ya bana attığı mesajı görmedin mi neymiş efendim ben tam bir mal ve kendini bir bok sanan egoist kızın tekiymişim o kim köpek bana bunları yazar" En son uyandığımda telefonuma baktım ve Alex denen uyuz kurttam bildirim geldiğini gördüm o zamandan beri böyleyim.
Bu akşam kan içmek için çıkacaktık zaten çıktıkta ama ben acayip sinirliyim bu yüzden içtiğim kanı fazla kaçırıp insanları öldürebilirim ama olsun en azımdan sinirim geçer.
Alex'in ağızından
Jessy iyice sinirlendirdim bu akşamda kan içmek için bir bara gittiğini anladığım anda ben de yola çıktım. Off Jessy kan ne ya iğrenç öhggğ kusçam şimdi 😅
En kötüsüde barlar vampirlerin avlanması için en iyi yerlerdir ve kızlar erkeklerden beslenirler erkeklerde kızlardan
Gelelim asıl olaya Jessy bir erkeğe sokulacak dibine kadar girecek ve boğazına yapışacak off düşüncesi bile sinirlendirdi o bir erkeğe nasıl bu kadar yaklaşır.
...................................
Yakllşık 3 dakika önce bara geldim ve Jessyle larada şimdi geldiler. Jess çok sinirli ve büyük ihtimalle kendine hakim olamayıp birilerini öldürür. O zamanda ben 2-3 kurdu toplayıp onlara saldıracağım bu sayede Jess bana dahada sinirlenecek.
Jessy'nin ağızından
Arabayı park edip bara doğru ilerlemeye başladık. İçeri girdiğimiz anda Lara kendine birini bulunca ben de aramaya başkadım.
Vaav şu anda karşımda ultra yakışıklı biri duruyor ve ben onun kanını içicemm hımm lezzetli bir kan olacak.
Yanına gidip "selam canım nasılsın" diyerek ona yaklaştım "iyiyim bebek sen nasılsın" ıyyy bir de hemen yavşamasalar. "Çok iyiyim birazdan dahada iyi olacağım." Deyip dudaklarımı boynuna götürdüm ve yavaşça nefesimi verdim. O da bana iyice sarıldı yazık olacak.
Yüzüm boynuna gömükken vampir dişlerimi çıkarıp tam da şah damarına geçirdim. Çocuğun acıdan inleme sesi müziğin arasında zar zor duyuluyor. Boğazımdan akan sıcak ve taze kan bana daha çok içmemi söylüyor ama onu ya da vazgeçtim onu dinleyeceğim. Kötü kız gülüşümü sergilerlen kanının son damlasına kadar içtim.Onu sürükleyerek kenara çektiğimde kimse fark etmemişti olsun benim için daha iyi sıra Larayı bulmakta.
...........................................
"Bana bak salak kurt istediğimi yaparım tamam mı?"
"Hayır yapamazsın buradaki barlarda insanları avlayıp öldüremezsin eğer yaparsan-
"Ne olur he geçen seferki gibi hiçbirşey yapamaz mısın? Zten sabahki mesajın yüzünden çok sinirliyim üstüme gelme çekil önümden"
"Gelirsem ne olur bak geliyorum işte hadi ne yapacaksın"
Artık bardağı taşıran son damla hakkınıda tükettiğine göre eğlenicez
Üstüne atlayıp yüzüne yumruk geçirdim ve sağ taraftan arkasına geçtim tam beline tekme atıp onu düşüreceklen birden arkasını dönüp ayağımı havada tuttu ve bileğimi kurarak geriye doğru serçte ittirdi.Sertçe ağaca çarptığımı hissettim en son ve şu anda başım acayip derecede dönüyor bulanık görüyorum ama bu bana engel değil ona saldırmam lazım çok kaşındı
Larada diğer 2 çocukla uğraşıyor ama onlar fazla güçlü değil benim kankam ikisindende daha iyi o yüzden fazla sorun yaşamıyor. Ama bu ultra yakışıklı kas yığını çok güçlü. Ahh kendine gel Jessy ne diyorsun tamam biraz kaslı ve taş olabilir ama off tamam sus.
Saldıracak halim olmadığı için büyü gücümü kullanmaya karar verdim brashu le koinsya e yandar
Dememle duvara çok sert bir şekilde yapıştı ama ben de çok güçsüz kalmıştım Lara'da yorulmuşa benziyordu en son çocuğun kafasını kırdığını gördüm ve James'in Jessy diye bağırmasını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez kız
VampireBen neyim? Yine kendime bu soruyu sorarak uyandım acaba ben neyim. Yarı kurt yarı vampir yani bir melez cevabımda bu aslında ben bir melezim ama melez olduğuma hala inanamıyorum çünkü ben bu hayattaki bu dünyadaki var olan tek canlıyım inanması o ka...