Melez Kız -2-

495 30 2
                                    


    Alarmıma lanet ederek uyuandığım bir pazartesi aman ne güzel. Kalkıp yüzümü yıkadım ve rutin işlerini halledip kıyafetlerimi giydim  siyah üstüm ve siyah taytımda gayet güzeldim bence. Pelerininide alıp evden çıktım. Yol boyunca ilerlerken izlendiğimi hissetmem uzun sürmedi. Arabayı durdurup etrafa bakındım ama maalesef kimse yoktu yanılmış olduğumu hiç sanmıyorum ama galiba yanıldım bir melez için ne kadarda acı :(

..................................

  Okula girdiğim anda tüm gözler bana döndü aralarındaki fısıldaşmalar duyabiliyorum. Bu kız neden siyah giyinmiş, oo güzel kız, bizden ne farkı var ki neden böyle simsiyah. Hiçbirini umursamadan ilerlemeye devam edip müdürün odasına girdim kapıda okuduğum kadarıyla adı  Jack Cruz "Merhaba profesör ben Jessy Ross" "Bende seni bekliyordum hoşgeldin Jessy ben Jack Cruz bu okuldaki vampir bölümünün müdürüyüm yaklaşık 5 dk sonra zil çalıcak o zaman seni sınıfına ben götüreceğim tamam mı?" Başımı sallayıp masanın önündeki koltuklardan birine oturup beklemeye başladım."

................................

  Sınıfa girdiğimizde herkes yine tuhaf bir şekilde bana bakıyordu. Profesör "Evet çocuklar bu yeni sınıf arkadaşınız Jessy- önlerden bir kız profesörün sözünü keserek "Peki o neden siyah giyiniyor ve ilk günden A sınıfına gelebiliyor?"

  Profesör ona sinirli bir bakış atarak" Sözümü kesme Lucy soruna gelecek olursak o bir melez yani dünyadaki ilk ve tek canlı o yüzden siyah giyiniyor farklı olduğu anlaşılmalı aynı zamanda evrendeki en güçlü varlık olduğu için A sınıfına geldi."  Profesör bana dönerek yerine geçebilirsin Jessy dediğinde en arkadaki boş sıraya oturdum.

   Bazı gözlerin üzerimde olduğunu hissetsemde aldırmadan dersi dinlemeye deva ettim. Of çok sıkıcı bu ders ama ya.

...............................

  Sonunda teneffüs zili çalınca oturduğum yerden telefonumla oynamaya başladım. Yanıma biri  oturdu bana göz kırparak "Selam ben James" deyip elini uzatınca karşılık verdim. "Sana okulu gezdirmemi ister misin Jessy" "Aa evet iyi olur" dedim. Tam kalkacağımız sırada onu durdurdum ve dinlemeye başkadım. "Bu kızı hiç sevmedim çok sinir bozucu gibi." "Lucy bizi duyuyor olabilir" "Duyduğunu hiç sanmıyorum neyse boşver onuda acaba hangi okuldan geldi" "kesin bir insan okuludur"......

   Yanlarından geçerek doğru tahmin deyip yoluma devam ettim James' de arkamdan geldi sınıftan çıkmadan önce kızın mahçup bir ses tonuyla duyuyormuş dediğini duydum.

...............................

   Jamesle okulu gezdik ama geriye sadece bir kısım kalmıştı yani en azından james öyle diyor. Benim içinde artık bitse çok iyi olacak çünkü her ne kadar melezde olsam yoruldum.
   "Bak burasıda son kısım şu karşındaki kapı kurt okuluna açılyor" kapıya doğru ilerledim ilerlemez olaydım. Kapıyı açtığım anda boğazımda oluşan yanmayla gözümden bir damla yaş geldi gerçekten çok yakıyordu. "kurtların buraya girmesini engellemek için kurtboğan mevcut orada Jessy" En son  "Aaah James bu şimdi mi söylenir" diye çemkirdiğimi hatırlıyorum gerisi zaten karanlık...

......................................

   Gözlerim yavaş yavaş açılırken etrafımda kimsenin olmadığını düşünüyordum ki profesörün "Jessy iyimisin" demesiyle bu düşüncem de geri tepmiş oldu aman ne güzel bir kerede tutsun yaa.

  "B-ben nerdeyim" "Revirdesin Jessy kurt okulunun revirindesin" Revir ne alaka ya ne oldu ki. Güzelim beynimi biraz zorlamamla aklıma lanet olası kurtboğana maruz kaldığım geldi ne kadar da zekiyim ama dimi. Boğazımın feci derecede kuruduğunu hissettmemle yavaşça yutkundum. "Eeee Jessy sanırım biraz kana ihtiyacın var yutkundun gibime geldi de" Başımı onaylar tarzda salladım.
 
     İki dakika geçmemişti ki profesör elinde iki tane kan torbasıyla geri döndü. Elinden hızlıca alıp kafama diktim ama bunlar bana yetmemişti ki, neyse yapacak bir şey yok. Kanları bitirince vampir kokumun arttığını fark ettim ama yapabileceğim bir şey yok. Kendimi iyi hissettmemle beraber revirden çıktım.

     Kurt okulunun revirinde olduğum için okulun içinden geçmem gerekiyordu ama artan vampir kokum yüzünden kurtlar bana daldıracakmış gibi bakıyorlardı.

    "Heey vampir bozuntusu burası kurtların bölümü bilmem farkında mısın?" Bu kim şimdi ya hiç uğraşacak havamda da değilim. "Farkındayım canım gelmem gerekti geldim gerisi seni ilgilendirmez" "Gayette ilgilendirir. Burada böyle gezemezsin" Sabrımı çok pis zorluyooor. "Bak kurtçuk sabrımı zorlama ve işine bak." Der demez arkamı döndüm ve yürümeye devam ettim. En son arkamdan "Ben Alex bu adı sakın unutma" diye bağırdığını duydum kendini ne sanıyordu ki bu.

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin