Multimedya: Yarışmadaki orman;)
Uyandığımda Lara, James ve Ken maçlarını bitirmiş şu anda da Lucy yarışıyor ve ondan sonra bende ama durum 2-1 olduğundan bu maçı kaybederse benim benim çıkmam gerek kalmayacakmış onlar kazanmış olur çünkü.
Off lütfen kazanama Lucy Alex'le dövüşmeyi gerçekten istemiyorum ve hiç halim yok hala yorgunum.
Çadırdan dışarı çıktığımda mücadelerinin bitmesine 15 saniye kaldığını gördüm. Şimdi son 5...4...3...2..1 mücadele bitince spiker olan adam konuşmaya başladı ama Lucy fena dövülmüş gerçi bir o kadar da dövmüş böyle bakıldığında karar verilmesi zor.
"Kazanan David tebriklerrr." Oh be yaşasın. Kurt tarafından alkış sesleri yükselirken adam konuşmaya devam etti "duruma göre bir maça daha ihtiyaç yok 10 dakika mola daha sonra son bölüm için herkes oyun alanına girsin."
İçeri girdiğimde profesör konuşmaya başladı " Evet çocuklar bu eli almamız lazım size hatırlatmayı unuttuğum bir kural var. İğnenizi birine batırıp onu çok kısa bir süre etkisiz hale getirdiğinizde daha çok üst üste iğne batıramazsınız yoksa puan direk karşı tarafa gider ve biz kaybederiz
Zaten karşıdaki kişi ipneyi her yediğinde 4 dakika görünmez olacak bu sayedede pusuda da onun uyanmasını bekleyemeyeceksiniz bu ise 2. ipneye kadar geçerli iğne 2-3 dakikalık etki yarattığı için etkisi geçtiği anda saklanmanız gerekecek o sırada herhangi bir saldırıda bulunamazsınız daha sonra görünmezliği yok olacak ama zaten biraz zekiyse saklandığı yerde ayılır. bir diğeri ise.."
Deyip bizlere saatler uzattı aynı zamandada konuşmasına devam etti "bu saatler sayesinde birbirinize bulunduğunuz konumu atabilirsiniz ama sadece bir kişinin saati 1 kere kullanma hakkı var o yüzden tam gerektiğinde kullanmalısınız hadi bakalım başarılar..."
....................................
10 dakika geçtikten sonra biz sağ köşeden kurtlar ise sol köşeden yarışa başlamak için ayrıldık o sırada ise salak Lucy'nin Alex'e baktığını gördüm bunda bir sorun yok ama Alex ona göz kırptı inanamıyorum ya ona göz kırptı daha sonrada hiçbir şey olmanış gibi bana sırıtıp önüne döndü. Ahhh ben bu kızı yolarım. Sen kim köpek benim olana bakarsın, yani benim olacağa...
İki takımda yerlerini aldığında işaret verildi ve oyun başladı. Elimde iğnelerle içeri girdiğinde her yerin orman olduğunu gördüm.
Bizim takıma baktığımda gelmemi işaret ettiler. Yanlarına gittim
Lara: Bence grup halinde ilerleyelim
Ken: Mantıklı
Daha sonra bende konuşmaya başladım "bence hep birlikte ortalara doğru ilerleyip bir ağaca saklanalım onlarda büyük ihtimalle grup halinde ilerlerler olduğumuz yere geldiklerinde hepsine ipneleri batırıp iki grup halinde ayrılarak bayrağı bulmaya çalışırız 3 dakikanın ardından bulamazsak saatimle konum verdiğim zaman diğer grup bemim olduğum grubun yanına gelir bu şekilde tekrar beraber hareket edebiliriz."Hepsi başlarını salladığıktan sonra ilerlemeye başladık üç dakikalık bir yürüyüşün ardından gözümüze kestirdiğimiz kalın ve uzun bir ağaca çıkmaya başladık bu yapay orman gerçektende çok büyük.
.......................................................15 dakikadır bekliyoruz ve kimse gelmiyor artık daha fazla dayanamayıp konuşmaya başldım "plan tutmadı yeter ilerleyelim artık ama guruplar halinde biz zekiysek onlarda zeki bekliyorlardır bir yerlerde"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez kız
VampireBen neyim? Yine kendime bu soruyu sorarak uyandım acaba ben neyim. Yarı kurt yarı vampir yani bir melez cevabımda bu aslında ben bir melezim ama melez olduğuma hala inanamıyorum çünkü ben bu hayattaki bu dünyadaki var olan tek canlıyım inanması o ka...