Melez Kız -8-

330 23 2
                                    



Gözlerimi açtığımda yatağımda yattığımı fark ettim yavaşça doğrulup etrafa bakındığımda ise odamdaki koltukta Alex'in yattığını gördüm.

Yarı baygın yatıyordu. Elimde ıslaklık hissetmemle bakışlarımı oraya çevirdim. O da ne elim tamamen kana bulanmış. Ben nereden geldi acaba diye düşünürken Alexin kıtafetindeki pençe izlerini gördüm. Nasıl ya bunu ben mi yaptım.

"Alex şimdi iyileşmen için benim kanımı içmen lazım bir melezin ciddi bir şekilde yaraladığını ancak tekrardan bir melez iyileştirebilir." "Ha-hayır Jess o iğrenç kanı içmem ben bir kurdum olmaz" diye zorlukla konuştu. Bileğimi kesip yaram kapanmadan olabildiğince bir bardağa damlatıp "Sana soran olmadı zaten hadi içi şunu" diyerek insanların yaptığı gibi burnunu tıkayıp ağzıdan içirdim. Aferin bana

................................

"Daha iyi misin?" "Jessy 10.'ya soruyorsun bende 10.'ya cevaplıyorum Evet iyiyim" aman sanki birşey dedik ya "iyi tamam nasıl oldu anlatsana ben hiçbirşey hatırlamıyorum" "kurda dönüştükten sonra bayıldın ben de o sırada dönüşümü tamamladım dönüşmüş bir şekilde senin yanına geldim sen de ayılınca gözün döndü birden saldırdın ve en son tekrar normal haline dönüp yeniden bayıldın bende seni buraya kadar güçlükle taşıdım o kadar"

Gerçekten dediği hiçbir şeyi hatırlamıyorum ben ona nasıl böylesine zarar verebildim "A-Alex ben çok özür dilerim ben ben istemeden yaptım yani bilmi-" sözümü yarıda kesip işaret parmağıyla dudaklarımı bastırdı "şşşş tamam biliyorum önemli değil hadi sen yat sabah kalkınca sana anlatmam gereken şeyler var" "tamam sen bilirsin" deyip yattım hala şok içerisindeyim acaba ne anlatacak ki?

   Daha bir hafta önce benimle kavga eden bana laf atan şimdi bana destek oluyor garip

........................................

   Uyanmama yardımcı olan canım telefonumun çalması oldu kim bu saatte arıyor beni ya.

    Aa babammış hemen açtım telefonumu ben daha alo bile demeden babam "Jess bugün senin okuluna geleceğiz ve kurt okulunada devam etmeni sağlayacağız yani hem kurt hemde vampir tarafınada gideceksin ileride belki büyücü güçlerinide geliştiririz ama şu anda değil yakın zamanda neyse okula bir saat var sen giyin git erkenden biz çıktık bile evden" ay baba ne konuştun bee xmcmccmc "tamaaağğm"

    Hemen okul kıyafetlerimi giyip odadan çıkacaktım ki aklıma Alex'in benim odamdaki koktukta uyuduğu geldi ve benim daha demin odamda giyindiğim geldi olamaz yaa.

    Umarım uyuyordur ben onu nasıl unuttum. Sessizce kalp atışlarını dinlemeye başladım. Oh tamam uyuyor.

     Küçük bir kağıda, beni babam aradı ve hemen okula gelmemi istedi ben de o yüzden gidiyorum seni uyandırmak istemedim gelirsin okula. Yazarak kapıya yapıştırdım. Off uyurken çok tatlı oluyor amağğ. Öhöm kendine gel Jessy ya baban bekliyor.


..........................................

Şu anda adını unuttuğum müdürün odasında konuşuyoruz. Babam beni kurt okulunada yazdırdı yani iki gün kurt 3 gün vampir okulunda olacağım.

"İşleminizi hallettik Jessy bugün yarın ve sonraki gün vampir Perşembe ve Cuma'da kurt okulundasın." "Tamam çok teşekkür ederim" deyip odadan çıktım babamda müdüre baş selamı verip benimle birlikte odadan ayrıldı.

Melez kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin